Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Redelijk duidelijke fake toch? Alleen al omdat Cindy Lee volgens mij na de huidige tour die ze heeft gecanceld niet meer zou optreden als Cindy Lee. Daarnaast is het vrij duidelijk dat de teaser die is gepost vandaag gewoon is gebruikt om de rest van de poster te "ontwerpen".
En 10 jaar geleden (toen ze op hun hoogtepunt waren) zou Disclosure dat vast ook gekund hebben.
Zou me niet verbazen dat binnen 10 jaar Fred Again in dezelfde vergeethoek zit als Disclosure.
Biffy Clyro is ook in de buurt rondom BKS. In Duitsland weekend ervoor en 2 weken later. Maar kan ook zomaar een band zijn waarmee PP mee vandoor gaat.
En 10 jaar geleden (toen ze op hun hoogtepunt waren) zou Disclosure dat vast ook gekund hebben.
Zou me niet verbazen dat binnen 10 jaar Fred Again in dezelfde vergeethoek zit als Disclosure.
Persoonlijk kunnen ze me beide totaal niet boeien, maar kan zeker erkennen dat ze momenteel een stuk meer tickets gaan verkopen als ze Fred Again gaan boeken. Ik hoop dan weer op wat meer alternatieve elektronische acts.
Same here. Zet DARKSIDE of Nicolas Jaar solo maar op die plek. Dan heb ik nog een reden om tijdens lgw naar Tucker Zimmerman te gaan (die overigens natuurlijk ook gewoon door moet komen naar bks )