Best Kept Secret 2025

LCD, FKA Twigs, Anohni, Beach House, IDLES, Jamie XX, Fontaines zijn toch allemaal wel opties voor BKS? Maar vlak daaronder inderdaad nog veel meer mooie namen die wat mij betreft voor BKS in de mix mogen: BC,NR, Caribou, Destroyer, High Vis, Hinds, Julie Byrne, Kelly Lee Owens, Kim Deal, Magdalena Bay, MJ Lenderman, Turnstile, TV on the Radio, Waxahatchee, Wet Leg etc...

Onderwaterscherm (del *.*) vibes bij deze bekendmaking. Welke hipster aarsclown vond het een goed idee om deze jaren 80 HP-opmaak weer eens van stal te halen?
Anyway, blijk nu de aansluiting bij hedendaagse muziek echt definitief volledig kwijt te zijn. Ken misschien 20 namen van de PS aankondiging waarvan ik het bestaan van meisjespop als Charlie XCX en Sabrina Carpenter prima had kunnen missen. Als die laatste headlined op PS belooft dat ook weinig goeds voor de komende festivalzomer. Geen Tyler verrast me overigens nog het meest.

Oh, the Sabres of Paradise! Een comeback die ik had gemist.
TV on the Radio is trouwens typisch zo'n nostalgische BKS naam die ze tot voor Corona nog wel eens boekten. Ik kan er zelf weinig mee, maar eigenlijk horen die m.i. wel op BKS dit jaar

Onderwaterscherm (del *.*) vibes bij deze bekendmaking. Welke hipster aarsclown vond het een goed idee om deze jaren 80 HP-opmaak weer eens van stal te halen?
Anyway, blijk nu de aansluiting bij hedendaagse muziek echt definitief volledig kwijt te zijn. Ken misschien 20 namen van de PS aankondiging waarvan ik het bestaan van meisjespop als Charlie XCX en Sabrina Carpenter prima had kunnen missen. Als die laatste headlined op PS belooft dat ook weinig goeds voor de komende festivalzomer. Geen Tyler verrast me overigens nog het meest.
Sabrina is de Lana boeking van 2025. Die ga je op de majors niet terugzien (Glasto misschien de uitzondering).

• Leuk
Waarderingen: selurxela
LCD, FKA Twigs, Anohni, Beach House, IDLES, Jamie XX, Fontaines zijn toch allemaal wel opties voor BKS? Maar vlak daaronder inderdaad nog veel meer mooie namen die wat mij betreft voor BKS in de mix mogen: BC,NR, Caribou, Destroyer, High Vis, Hinds, Julie Byrne, Kelly Lee Owens, Kim Deal, Magdalena Bay, MJ Lenderman, Turnstile, TV on the Radio, Waxahatchee, Wet Leg etc...
Dat zijn inderdaad mooie namen

1729766828449.png

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Tyler doet giga veel zaal shows. Die staat dit jaar niet op de festivals.

Tyler doet giga veel zaal shows. Die staat dit jaar niet op de festivals.
Hij zou wat mij betreft wel een ideale headliner oor BKS zijn geweest. Hiphop waarmee ze zowel een jonger publiek konden trekken en veel kaarten verkopen. Maar Ziggo Dome uitverkopen is voor hem waarschijnlijk financieel een stuk aantrekkelijker.

• Leuk
Waarderingen: pongolesi
Toch wel pijnlijk om te zien dat de muziek die ik zelf zo tof vind soms uitstervend lijkt te zijn. Sure er zijn echt nog wel toffe in de indie scene, maar heel veel weet niet echt meer door te breken. Ik vind de headliners op het affiche van Primavera best confronterend.

Als pop-act leuk voor Pinkpop, maar niet voor mij als liefhebber van alternatieve muziek op een alternatief festival als Primavera. Maar toegegeven, wat niet in die categorie valt is wel een beetje been there done that. Dus ik snap dat ze naar iets anders gaan kijken.

Genoeg van de line-up Primavera wat van mij direct door mag naar BKS.
Niet alleen de pop, maar ook in de aantal gitaaracts die er staan.

Laatst bewerkt:
Er staan genoeg potentiële headliners op de affiche van PS om twee weekends te vullen. Je hoeft zelfs de pop girlies niet te raken. PS is drie keer zo groot als BKS.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en Timmetje

Users who are viewing this thread