Rock Werchter 2025

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.219
3.193
Qua namen die perfect zouden werken op die spot zou ik ook Bloc Party wel nog eens zien zitten. Ook ietwat vergane glorie, maar als die Helicopter inzetten gaat heel de weide even los.
Bloc Party een jaar of 10 geleden, qua energie echt een van de leukste concerten die ik ooit op Werchter(of eigenlijk uberhaupt wel) heb meegemaakt.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
204
166
30 Seconds to Mars is ideaal om in de late namiddag/vooravond zo net voor de grote kanonnen te zetten. Gewoon een uurtje kijken naar het ego van Leto en de toeters en bellen en even meeschreeuwen op The Kill.

Het gaat alleszins een stuk leuker worden dan die treurwilg van een Odell dit jaar op main.

Qua namen die perfect zouden werken op die spot zou ik ook Bloc Party wel nog eens zien zitten. Ook ietwat vergane glorie, maar als die Helicopter inzetten gaat heel de weide even los.
30 Seconds to Mars enkele maanden geleden nog in Vorst gezien (gewonnen tickets wel). Maar moet zeggen dat het wel een aangename show was.
Late namiddag op de main lijkt mij prima te zijn. Al kan die wel perfect bij de Lokerse Feesten terecht hoger op de affiche.
 

Yerko_music

Randprogramma
11 sep 2023
145
75
30 Seconds to Mars is ideaal om in de late namiddag/vooravond zo net voor de grote kanonnen te zetten. Gewoon een uurtje kijken naar het ego van Leto en de toeters en bellen en even meeschreeuwen op The Kill.

Het gaat alleszins een stuk leuker worden dan die treurwilg van een Odell dit jaar op main.

Qua namen die perfect zouden werken op die spot zou ik ook Bloc Party wel nog eens zien zitten. Ook ietwat vergane glorie, maar als die Helicopter inzetten gaat heel de weide even los.
Toch liever in groep huilen bij Tom Odell dan 🥹🥹
 

Yerko_music

Randprogramma
11 sep 2023
145
75
Huilen om het feit dat ze niks beters konden vinden? Gelukkig was er een andere Tom in the barn die op dat moment een van de optredens van het weekend gaf
Nee huilen omdat er emotie zit in die muziek kan je over sommige andere artiesten niet echt zeggen. Ik vind dat melancholische muziek moet kunnen op een festival, afwisseling is heel goed!
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
327
436

Dit zou toch een droom zijn 😍

Oke het is natuurlijk de insteek van dit festival, maar toch mooi om de bevestiging te zien dat ze het album integraal kunnen en willen spelen. Al zou ik het nog steeds logischer vinden als dat in 2026 zou zijn ivm het 20-jarig jubileum dan.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
230
212
Nee huilen omdat er emotie zit in die muziek kan je over sommige andere artiesten niet echt zeggen. Ik vind dat melancholische muziek moet kunnen op een festival, afwisseling is heel goed!
Emotionele muziek is het misschien maar ik miste juist de emotie bij hem. Beste man gaat zitten zingt wat liedjes en speelt piano. Nul interactie, nul emotie.
 

Yerko_music

Randprogramma
11 sep 2023
145
75
Emotionele muziek is het misschien maar ik miste juist de emotie bij hem. Beste man gaat zitten zingt wat liedjes en speelt piano. Nul interactie, nul emotie.
Over interactie kan ik je wel volgen, maar dat heb ik dan ook bij Fontaines D.C.

Op Pukkelpop heeft die buiten de liedjes geen woord gezegd tegen het publiek.

Ik vond Tom Odell op de Warmste Week vorig jaar wel echt top dusja daarmee
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
327
436
Zou White Lies in The Barn kunnen ? Op het hoofdpodium vond ik het nooit echt overkomen, maar in de tent kunnen ze vast wel een leuke sfeer creëren.
Ooit in Londen een liveshow in de zaal gezien, dat was behoorlijk goed.
Lijkt me perfect voor The Barn, maar mocht er niks groots tegenover staan zal het wel dringen worden.

Hoop met je mee in ieder geval.
 
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.515
6.339
30 Seconds to Mars enkele maanden geleden nog in Vorst gezien (gewonnen tickets wel). Maar moet zeggen dat het wel een aangename show was.
Late namiddag op de main lijkt mij prima te zijn. Al kan die wel perfect bij de Lokerse Feesten terecht hoger op de affiche.
Vorige keer moest Jared Leto zijn ego in elk geval een te hoge spot hebben. Gaan ze niet doen als dat de eis is.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.208
1.430
Er is een Sam Fender topic jongens.
Moet me even van het hart, en ik waardeer je hé - dat weet je, - maar wat wordt er tegenwoordig weer veel aan gatekeeping gedaan op de verschillende fora. Anders ligt de discussie hier toch even stil, dus laat maar lekker doen vind ik. Mandra out 🤭😂
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.762
9.144
Moet me even van het hart, en ik waardeer je hé - dat weet je, - maar wat wordt er tegenwoordig weer veel aan gatekeeping gedaan op de verschillende fora. Anders ligt de discussie hier toch even stil, dus laat maar lekker doen vind ik. Mandra out 🤭😂

Zit wel een verschil in tussen discussie over waar ie z’n zaalshows doet en een discussie of ie op Werchter terecht gaat komen
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
204
166
Zou White Lies in The Barn kunnen ? Op het hoofdpodium vond ik het nooit echt overkomen, maar in de tent kunnen ze vast wel een leuke sfeer creëren.
Ooit in Londen een liveshow in de zaal gezien, dat was behoorlijk goed.
Ik hoop het vurig met je mee. Grote fan van - heb ik hier vermoedelijk al meerdere keren laten vallen.
En ze zijn ook net bezig met het opnemen van hun nieuwe plaat. Ik verwacht in het najaar ook wel een tour.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
204
166
Ik zie 3 Doors Down op een affiche staan in mei in Alabama (samen met The War on Drugs). In Joss zijn overzicht hier staan ze als verrassing. Die mogen van mij gerust eens doorkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken