Rock Werchter 2025

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.393
6.075
Vraagt blijft dan waarop het misgelopen is.

Als RW overboden is door LiL voor The National, dan is Live /s Live inderdaad een kaper op de kust voor dit soort namen.
Als The National per se wilde headlinen, dan hadden ze waarschijnlijk sowieso niet op Rock Werchter gestaan en is het maar goed dat ze op een festival als Live /s Live een plaats hebben gevonden.
De issue zat hem in de aanpak en planning van The National. Dat heeft nogal vreemde sprongen gemaakt. Zowel DTRH als LIL hebben hier van kunnen profiteren.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.097
577
Rock am Ring en Werchter hebben in het verleden dezelfde headliners: Muse, Green Day, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Rammstein, System of a Down. Ik verwacht daar misschien wat van.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
392
207

Dankje Jimmy voor het complimentje. Een bijna zekerheid op basis van gezond verstand en intuitie is dat Josh Homme een moeilijke strijd levert (kanker die terug opsteekt?) en ik hoop het beste voor hem. Maar alle concerten QOSA geannuleerd tot einde dit jaar en wellicht zelfs bij leven en welzijn nadien nog een lange revalidatie. QOSA zou ik schrappen voor de festivals in 2025.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.393
6.075

Dankje Jimmy voor het complimentje. Een bijna zekerheid op basis van gezond verstand en intuitie is dat Josh Homme een moeilijke strijd levert (kanker die terug opsteekt?) en ik hoop het beste voor hem. Maar alle concerten QOSA geannuleerd tot einde dit jaar en wellicht zelfs bij leven en welzijn nadien nog een lange revalidatie. QOSA zou ik schrappen voor de festivals in 2025.
Je voelt aan alles dat het er niet goed uitziet…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken