Inderdaad iets te ver off topic, wilde nog even zeggen dat ik het wel met je eens ben over Judas Priest, was verbaasd dat die in 2024 nog mochten headlinen. In 2018 waren die gewoon een sub, prima plek voor ze vond ik. Dan in 2022 een keer headlinen ivm het 50 jarig bestaan prima. maar in 2024 had ik ze gewoon weer als sub verwacht. Helpt waarschijnlijk ook niet dat ik die band dan weer verschrikkelijk vind, en groot fan ben van Korn.Sorry voor de offtopic, laatste reactie ook want dit is het Werchter topic. Een Judas Priest vind ik persoonlijk al lang niet meer kunnen, maar die is altijd wel headliner geweest. Korn was dat niet. Ik weet nog toen ik op RAR toen ik ging stonden ze op het affiche nog onder Tenacious D, Billy Talent, Major Lazer en Fettes Brot om maar wat te noemen (en dat laat ik de headliners RHCP, Black Sabbath en Volbeat achterwege). Ik zie niet in waarom deze band in die tijd nu wel op een festival als Rock Am Ring zou moeten headlinen. Dat is toch ook gewoon pure armoede? Nu heb ik Korn nooit echt geweldig gevonden, leuk maar niet meer dan dat. Dus mogelijk komt het ook door mijn persoonlijke smaak, maar ik denk dat festivals anno 2024 iets meer er uit zou moeten kunnen halen dan dat het KoRn is.
Ik zou Korn ook niet als de grootste naam van een dag verwachten op een festival als RaR (die slechts 3 headliners heeft), maar op Graspop waar ze 8 headliners nodig hebben ligt dat anders. Staan altijd wel wat kleinere headliners tussen.
Zal nu ook stoppen met het werchter topic vol te spammen met deze nutteloze graspop discussie