Rock Werchter 2025

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.729
8.643
Sorry voor de offtopic, laatste reactie ook want dit is het Werchter topic. Een Judas Priest vind ik persoonlijk al lang niet meer kunnen, maar die is altijd wel headliner geweest. Korn was dat niet. Ik weet nog toen ik op RAR toen ik ging stonden ze op het affiche nog onder Tenacious D, Billy Talent, Major Lazer en Fettes Brot om maar wat te noemen (en dat laat ik de headliners RHCP, Black Sabbath en Volbeat achterwege). Ik zie niet in waarom deze band in die tijd nu wel op een festival als Rock Am Ring zou moeten headlinen. Dat is toch ook gewoon pure armoede? Nu heb ik Korn nooit echt geweldig gevonden, leuk maar niet meer dan dat. Dus mogelijk komt het ook door mijn persoonlijke smaak, maar ik denk dat festivals anno 2024 iets meer er uit zou moeten kunnen halen dan dat het KoRn is.
Inderdaad iets te ver off topic, wilde nog even zeggen dat ik het wel met je eens ben over Judas Priest, was verbaasd dat die in 2024 nog mochten headlinen. In 2018 waren die gewoon een sub, prima plek voor ze vond ik. Dan in 2022 een keer headlinen ivm het 50 jarig bestaan prima. maar in 2024 had ik ze gewoon weer als sub verwacht. Helpt waarschijnlijk ook niet dat ik die band dan weer verschrikkelijk vind, en groot fan ben van Korn.

Ik zou Korn ook niet als de grootste naam van een dag verwachten op een festival als RaR (die slechts 3 headliners heeft), maar op Graspop waar ze 8 headliners nodig hebben ligt dat anders. Staan altijd wel wat kleinere headliners tussen.

Zal nu ook stoppen met het werchter topic vol te spammen met deze nutteloze graspop discussie
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.043
5.387
Sorry voor de offtopic, laatste reactie ook want dit is het Werchter topic. Een Judas Priest vind ik persoonlijk al lang niet meer kunnen, maar die is altijd wel headliner geweest. Korn was dat niet. Ik weet nog toen ik op RAR toen ik ging stonden ze op het affiche nog onder Tenacious D, Billy Talent, Major Lazer en Fettes Brot om maar wat te noemen (en dat laat ik de headliners RHCP, Black Sabbath en Volbeat achterwege). Ik zie niet in waarom deze band in die tijd nu wel op een festival als Rock Am Ring zou moeten headlinen. Dat is toch ook gewoon pure armoede? Nu heb ik Korn nooit echt geweldig gevonden, leuk maar niet meer dan dat. Dus mogelijk komt het ook door mijn persoonlijke smaak, maar ik denk dat festivals anno 2024 iets meer er uit zou moeten kunnen halen dan dat het KoRn is.
Sommige bands worden gewoon ook groter zonder (noemenswaardige) nieuwe muziek uit te brengen, doordat jongeren ook de oude muziek leren kennen en waarderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.097
577
Als het bericht klopt vraag ik me af of ze ook beschikbaar zijn voor Rock Werchter.
Glastonbury, 10 keer Manchester en 10 keer Wembley. Weet niet of Werchter er dan inpast.
Eerst zien of het bericht klopt.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.255
1.315
Het was The Times die de Oasis-reünie naar buiten bracht.

Liam met zijn bericht op X: 'I never liked the word former'.

De eerste keer in 15 jaar dat ik het geloof: het gaat gebeuren! Oasis komt terug!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en dann

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.316
De vraag is eigenlijk: moeten we Oasis wel willen op RW...? Ik verwacht dan echt wel een stormloop aan dronken Britten (wat al vaak niet echt mijn favoriete festival-volk geweest is)

Iets realistischer misschien: Rock Am Ring gaat woensdag iets aankondigen. En Linkin Park heeft ook een aftelklok naar woensdag lopen. Denk dat in dat geval 1+1 wel eens 2 zou kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nielso

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114
Allereerst verwacht ik niet dat Oasis volgend jaar weer shows gaat spelen. Maar stel dat ze het wel gaan doen, zal het uitsluitend shows in het Verenigd Koninkrijk zijn waar ze mega groot zijn.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
409
616
De vraag is eigenlijk: moeten we Oasis wel willen op RW...? Ik verwacht dan echt wel een stormloop aan dronken Britten (wat al vaak niet echt mijn favoriete festival-volk geweest is)

Iets realistischer misschien: Rock Am Ring gaat woensdag iets aankondigen. En Linkin Park heeft ook een aftelklok naar woensdag lopen. Denk dat in dat geval 1+1 wel eens 2 zou kunnen zijn.
From festival united forum:

”As far as I know, LP are not included, at least in this wave. But the information is already 2 weeks old.”
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.097
577
De vraag is eigenlijk: moeten we Oasis wel willen op RW...? Ik verwacht dan echt wel een stormloop aan dronken Britten (wat al vaak niet echt mijn favoriete festival-volk geweest is)

Iets realistischer misschien: Rock Am Ring gaat woensdag iets aankondigen. En Linkin Park heeft ook een aftelklok naar woensdag lopen. Denk dat in dat geval 1+1 wel eens 2 zou kunnen zijn.
Als de berichten kloppen, laat ze dan maar eens eerst 20 grote concerten uitverkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken