Rock Werchter 2025

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.097
577
Wat ik zo begrijp gaat het om bijna 1,5 miljoen tickets. En hoewel ze zeggen working class te zijn, zullen de ticketprijzen dat dan waarschijnlijk niet zijn. We gaan het deze week afwachten of er echt nieuws komt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.869
6.109
Maar is het ooit zo dichtbij geweest? Er gebeurt nu meer dan ooit, volgensmij.
Net na de aanslagen van Manchester had iedereen Oasis verwacht bij die herdenkingsshow. Toen haakte Noel af dacht ik, toen was het wel een beetje nu of nooit meer. En dat ging dus ook niet door.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
868
758
Als Oasis een reĆ¼nie doet zou 50 jaar Werchter toch ideaal zijn? Was in 2009 immers een van hun laatste shows, dus mooie plek om de draad weer op te pikken en de gedroomde headliner voor de verjaardagseditie toch?
Maar ik zie het nu eerlijk gezegd ook niet snel gebeuren, maar liever die reĆ¼nie dan de reĆÆncarnatie van LP.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Jimmeh07

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.157
3.070
Oasis word ik niet zo heel enthousiast van. Ik zou wel gaan gillen bij een reunie van Ratm, Talking heads, Rem en misschien Led Zeppelin.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.100
1.323
Timer van Linkin Park die woensdag afloopt, kan toch ook geen toeval zijn voor Rock Am Ring? Mixed feelings als ze doorgaan met een andere stem, maar wel razend benieuwd!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken