Rock Werchter 2025

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
183
136
En zo blijven Morrissey/Marr en Stipe/Buck/Mills de enigen die niet overstag gaan voor het geld.
Respect
 

Backinblack

Playlistbediener
21 feb 2024
6
0
En zo blijven Morrissey/Marr en Stipe/Buck/Mills de enigen die niet overstag gaan voor het geld.
Respect
Ben ik naïef als ik denk dat het bij Oasis om meer dan geld gaat?

Ze gaan hiermee gewoon geschiedenis schrijven, ze hebben een enorme fanbase bij de jeugd in de UK, én krijgen de kans om hun band als broers weer op te bouwen nu ze op een volwassen leeftijd zijn gekomen. Ondanks alle uitspraken, geloof ik best dat dit voor hen ook belangrijk is. Maar natuurlijk speelt geld ook een grote rol, dat begrijp ik
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Aantal keer Wembley, Manchester, Glastonbury en dan zullen ze het boek wel weer sluiten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.765
9.713
Aantal keer Wembley, Manchester, Glastonbury en dan zullen ze het boek wel weer sluiten.
Waarom denk je dat?

Er is toch niets maar dan ook niets dat zoiets zou aangeven. Voor hetzelfde geld krijgen ze weer zin om samen aan muziek te beginnen. De draad daar ook weer oppakken. Maar goed, ik denk ook wel dat volgend jaar in het teken staat van heel veel cash nemen in een aantal Wembleys.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Waarom denk je dat?

Er is toch niets maar dan ook niets dat zoiets zou aangeven. Voor hetzelfde geld krijgen ze weer zin om samen aan muziek te beginnen. De draad daar ook weer oppakken. Maar goed, ik denk ook wel dat volgend jaar in het teken staat van heel veel cash nemen in een aantal Wembleys.
Omdat het me zou verbazen als ze het langer met elkaar uit weten te houden haha.
 

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114
En zo blijven Morrissey/Marr en Stipe/Buck/Mills de enigen die niet overstag gaan voor het geld.
Respect

Ik zie zulke uitspraken vaak voorbij komen en kan er met mijn hoofd niet bij. Ten eerste is er niet met zekerheid uit te sluiten dat het om het geld gaat, al is de kans aannemelijk. Daarnaast is er daadwerkelijk iets mis met optreden voor fans die het graag willen zien en daarvoor betaald krijgen? Waarom zo gekrenkt dat anderen wel plezier willen/kunnen beleven aan een reünie?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Ik zie zulke uitspraken vaak voorbij komen en kan er met mijn hoofd niet bij. Ten eerste is er niet met zekerheid uit te sluiten dat het om het geld gaat, al is de kans aannemelijk. Daarnaast is er daadwerkelijk iets mis met optreden voor fans die het graag willen zien en daarvoor betaald krijgen? Waarom zo gekrenkt dat anderen wel plezier willen/kunnen beleven aan een reünie?
Het is niet gek als mensen wat cynisch zijn toch? Na al die jaren elkaar de tent uitschoppen. Dat doet niks af aan het plezier van anderen.
 

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114
Het is niet gek als mensen wat cynisch zijn toch? Na al die jaren elkaar de tent uitschoppen. Dat doet niks af aan het plezier van anderen.

Maar hij had het specifiek over Marr & Morrissey en R.E.M. Van wat ik heb gelezen zijn daar geen ruzies te bekennen. Bij Guns N' Roses was er wel sprake van haat, maar ook dat moet eerst (redelijk) opgelost worden voordat een reünie van een band mogelijk is.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.483
8.727
Het is niet gek als mensen wat cynisch zijn toch? Na al die jaren elkaar de tent uitschoppen. Dat doet niks af aan het plezier van anderen.

Geen idee hoe dat ging in recente jaren, maar de ruzie tussen Axl en Slash was ook jarenlang alleen een ding in de media, onderling was er gewoon al jaren lang geen echte ruzie meer bijvoorbeeld. Wie weet is dat bij Oasis ook zo?
 

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
62
44
In my opinion they’re not going to play Glastonbury (or RW). The dates they’re due to start are after both. Then tour promotor will not want them to head off for standalone festival dates prior to their comeback shows. 2026 for RW much more likely and 2027 to finish at Glastonbury if they can still stand each other then.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken