Rock Werchter 2025

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.763
9.711
Als Oasis muziek was blijven maken dan waren ze nu headliner op Suickerrock denk ik.
Wel grappig ja, herinner me nog dat die een Vorst nog niet vulden in 2009. Veld stond ook verre van vol voor hun show op RW. Een erg fijne show, dat dan weer wel. Goede setlist, herinner ik me nog (vaag).

Maar goed, als dit wat wordt, dan wordt dit vooral een VK aangelegenheid gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jean

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.395
6.080
Wel grappig ja, herinner me nog dat die een Vorst nog niet vulden in 2009. Veld stond ook verre van vol voor hun show op RW. Een erg fijne show, dat dan weer wel. Goede setlist, herinner ik me nog (vaag).

Maar goed, als dit wat wordt, dan wordt dit vooral een VK aangelegenheid gok ik.
Ik wou het al zeggen. Ze waren gewoon echt goed in 2009, met veel goesting. Liam die in visgraat kroop en applaudisseerde voor zijn eigen band. Maar het veld, dat was enorm leeg.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en PK82

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
23
Hmm, kan me niet voor de geest halen dat het veld zo leeg was. Maar wel dat het 1 van mijn absolute hoogtepunten was in 2009! Als ze spelen, trek ik alvast richting UK volgend jaar, want ik verwacht ze (helaas) ook niet in Europa.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
27
25
2009 was voor mij top.
Staat nog altijd in top 10 optredens die ik gezien heb, en dat zijn er toch wel wat.
Ben ook wel opgegroeid in hun glorieperiode dus kan er wel iets mee te maken hebben 😅
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.395
6.080
Hmm, kan me niet voor de geest halen dat het veld zo leeg was. Maar wel dat het 1 van mijn absolute hoogtepunten was in 2009! Als ze spelen, trek ik alvast richting UK volgend jaar, want ik verwacht ze (helaas) ook niet in Europa.
Ben op bepaald moment tijden de show rustig naar voor gewandeld en kon perfect in het 2de vak staan met veel plek, terug gewandeld, vrienden gaan halen en dan met zijn allen daar gaan staan. Zot rustig.
Ook meegemaakt bij The Who paar jaar voordien.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
172
143
Was leuk in 2009, maar niet legendarisch voor mij. Ik herinner me wel dat het idd erg rustig was. The Prodigy sloot toen dag af. Placebo ervoor. Erg sterk trio wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en swissepfan

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.170
Was leuk in 2009, maar niet legendarisch voor mij. Ik herinner me wel dat het idd erg rustig was. The Prodigy sloot toen dag af. Placebo ervoor. Erg sterk trio wel.
Vorst was goed maar werchter was legendarisch.
Top line up die dag ook en mijn eerste keer werchter
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Het gaat gebeuren!

Verwacht ze alleen nog niet op Werchter, misschien volgend jaar als ze dan nog geen ruzie hebben (dus dat wordt gewoon dit jaar een show in de UK pakken).
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
868
758
Was leuk in 2009, maar niet legendarisch voor mij. Ik herinner me wel dat het idd erg rustig was. The Prodigy sloot toen dag af. Placebo ervoor. Erg sterk trio wel.

Mijn eerste festivaldag en Werchterdag ooit. Vooral Placebo en The Prodigy kwamen goed binnen toen. Oasis zei mij minder maar ik geef ze graag een herkansing 😉
 

warriors and weirdos

Playlistbediener
15 feb 2023
18
23
Mogelijkheden en tegelijkertijd mijn wenslijst.

AURORA 😍 ( boven alles en iedereen )
Lorde
Billie Eilish
Pomme
Silja Sol
Sigrid
Gojira
Nightwish ( nemen mogelijks een tour pauze)
BMTH ( limousine samen met AURORA 😍)
Charli xcx ( samen met Lorde 😍 en Billie )
Mylène Farmer ( onmogelijk maar blijft een droom )
Rosalia
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

Gebruikers die dit onderwerp bekijken