Pinkpop 2025

het probleem zit ook niet in de verscheidenheid.
maar meer in die paar kut namen die geboekt worden

dat ben ik niet met je eens
op pinkpop komen genoeg prima acts.
probleem is dat ze vaak op stage 4 staan, en dat is praktisch gezien niet handig.
een act in de tent zien en daarna een act op stage 4 willen zien is niet haalbaar
of: vaak staan er leuke acts tegelijkertijd in de tent en op t noord podium, dus moet je kiezen

en daarna moet je dan kiezen tussen stage 4( te ver) en Hoofd( vaak kut muziek)

laat toch stage 4 en noord tegelijk
en hoofd en tent tegelijk spelen!
maakt voor de kleedjeszitters niets uit.
en de "muziekliefhebber" hoeft maar van tent naar noord en terug

• Leuk
Waarderingen: elo
probleem is dat ze vaak op stage 4 staan, en dat is praktisch gezien niet handig.
een act in de tent zien en daarna een act op stage 4 willen zien is niet haalbaar
of: vaak staan er leuke acts tegelijkertijd in de tent en op t noord podium, dus moet je kiezen

Ben benieuwd wat de aangekondigde terrein-aanpassing gaat worden. Zou de situatie tent naar 4 moeten verbeteren.
Of anders instellen dat je enkel mag zitten op het gras en dus niet op het asfalt, maar dat zal wel niet gebeuren

Ja true. Op stage 4 staat best vaak genoeg leuks. Maar voor die paar leuke dingen is het, bij een verder (voor mij) karige boel, toch wel een forse investering.

Vrijdag
Must: Weezer, Kid Kapichi, Warhaus, Flogging Molly
Graag als t past: Personal Trainer
Ben er toch: Justin Timberlake

Zaterdag
Must: The Last Dinner Party, Soft Play
Graag als t past: Faithless
Ben er toch: Amy & The Shifflers

Zondag
Must: Muse, Biffy Clyro,
Graag als t past: Kaiser Chiefs, Korn, DeWolff

Als ik zou gaan.

vrijdag
must: Warhaus
graag als het past: Tate McRae - Personal Trainer - Bad Nerves
ben er toch: OatW - Confidence Man

zaterdag

must: Olivia - TLDP
graag als het past: Amyl - Faithless - Joost - Sprints - Cypres Hill
ben er toch: Soft Play

zondag

must: Girl in Red
graag als het past: Korn
ben er toch: Biffy Clyro - Hannah Mae - muse

Eigenlijk zou voor mij alleen de zaterdag de moeite waard zijn. Die andere dagen loopt "graag als het past" en "ben er toch" wel wat in elkaar over en dan zou het wel een heel erg overpriced feestje worden.

• Leuk
Waarderingen: elo
Niet gek toch? Stonden voor het laatst in 1996(!) op een Nederlands festival.
Echt, oh, wist ik niet. Was op RW19 wel tof, maar niet super memorabel. Al heb ik een stuk niet gezien toen (want moest naar Janelle Monae).

Geen idee of het al gedeeld is, maar de Pinkpop/OOR actie is er weer:

Twee jaar abonnement met dagkaart naar keuze: €144,95 (normaal €155)
Vier jaar abonnement met weekendkaart: €294,95 (normaal €305)

Vrijdag
Must: Justin Timberlake, Weezer, Shaboozey, Kid Kapichi, Sawyer Hill
Graag als het past: Oscar and the Wolf, Benee, Bad Nerves, Mika
Ben er toch: Tate McRae (of gedwongen door dochter 😉), Ronnie Flex & The Fam, Janet Livv

Zaterdag
Must: Olivia Rodrigo, The Last Dinner Party, Faithless, Mark Ambor, Adam Lambert, Claude, Cypress Hill, HARDY
Graag als het past: Alessi Rose, Amyl and the Sniffers, Soft Play, Almost Monday, The Royston Club, Sprints
Ben er toch:
(vermijden: Joost)

Zondag
Must: Muse, Korn, Biffy Clyro, Kaiser Chiefs, Krezip, Purple Disco Machine, The Warning, DeWolff, Hannah Mae, Imminence
Graag als het past: Benjamin Ingrosso, Bob Vylan
Ben er toch: Girl in Red (of gedwongen door dochter 😉)

Vrijdag
Must: Justin Timberlake, Weezer, Shaboozey, Kid Kapichi, Sawyer Hill
Graag als het past: Oscar and the Wolf, Benee, Bad Nerves, Mika
Ben er toch: Tate McRae (of gedwongen door dochter 😉), Ronnie Flex & The Fam, Janet Livv

Zaterdag
Must: Olivia Rodrigo, The Last Dinner Party, Faithless, Mark Ambor, Adam Lambert, Claude, Cypress Hill, HARDY
Graag als het past: Alessi Rose, Amyl and the Sniffers, Soft Play, Almost Monday, The Royston Club, Sprints
Ben er toch:
(vermijden: Joost)

Zondag
Must: Muse, Korn, Biffy Clyro, Kaiser Chiefs, Krezip, Purple Disco Machine, The Warning, DeWolff, Hannah Mae, Imminence
Graag als het past: Benjamin Ingrosso, Bob Vylan
Ben er toch: Girl in Red (of gedwongen door dochter 😉)
We gaan elkaar veel tegen komen zie ik...

Vraagje voor de kenners: stel dat ik zaterdagochtend rond een uurtje of 9 aan kom rijden met de auto...

- Op welke camping is dan nog plek? (Alleen op C?)
- Hoe ver is het van de parking naar de camping?
- Hoe ver is het van die camping naar het festivalterrein?

Echt, oh, wist ik niet. Was op RW19 wel tof, maar niet super memorabel. Al heb ik een stuk niet gezien toen (want moest naar Janelle Monae).
Ben naar hun AB show geweest toen in 17, ook voor het eerst in 16 jaar in België was dat. Was echt een topavond met een uitzinnig publiek. Op RW erna was de massa aan het wachten op Africa, of ik had toch die indruk.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Vraagje voor de kenners: stel dat ik zaterdagochtend rond een uurtje of 9 aan kom rijden met de auto...

- Op welke camping is dan nog plek? (Alleen op C?)
- Hoe ver is het van de parking naar de camping?
- Hoe ver is het van die camping naar het festivalterrein?
Er zijn nog vaste gast tickets te koop voor B en C. Mocht je deze een hebben is later komen geen probleem.
Parking plekken moeten wel direct gekocht worden bij het aanschaffen van een weekend- of dagkaart. Hoever dat lopen is hangt een beetje van welke parking af en welke camping je gaat liggen uiteraard
Van camping B naar het terrein loop je zeker wel een 20-30 min op. C is nog iets verder en is ongv 35-40 min

• Leuk
Waarderingen: Athos
Er zijn nog vaste gast tickets te koop voor B en C. Mocht je deze een hebben is later komen geen probleem.
Parking plekken moeten wel direct gekocht worden bij het aanschaffen van een weekend- of dagkaart. Hoever dat lopen is hangt een beetje van welke parking af en welke camping je gaat liggen uiteraard
Van camping B naar het terrein loop je zeker wel een 20-30 min op. C is nog iets verder en is ongv 35-40 min
Moet je een Vaste Gast ticket hebben als je zo laat komt of is er altijd nog wel plek voor één tentje ergens op C?

Users who are viewing this thread