Pinkpop 2025

Hoppa! 18 nieuwe namen voor Pinkpop 2025 om je donderdag mee te beginnen. Komende zomer mogen we een hoop Pinkpop-veteranen, ijzersterke acts en veelbelovende nieuwkomers verwelkomen in Landgraaf.

Ook Tate McRae, Faithless, The Academic, Adam Lambert, Alessi Rose, BENEE, DeWolff, Hannah Mae, Imminence, Ronnie Flex & The Fam, Sticks, Warhaus, almost monday, Benjamin Ingrosso, Bob Vylan, The Royston Club, Sawyer Hill én SPRINTS komen in juni naar Landgraaf. We kunnen niet wachten om alle scheurende gitaren en eindeloze dansbare hits op onze festivalweide te horen!

Ook al zo’n zin in Pinkpop 2025? Scoor je ticket(s) voor 20, 21 en 22 juni!

Vind het eigenlijk niet zo'n zwakke wrop. Niet in mijn straatje, maar wel aardig. Sta er wel van te kijken dat Tate McRae zo hoog staat en dat Adam Lambert, godbetert, onder Joost staat.

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88 en wenters
Niet heel bijzonder, voor de zondag Imminence erbij is wel tof en ook DeWolff kan ik wel hebben.

Vind het eigenlijk niet zo'n zwakke wrop. Niet in mijn straatje, maar wel aardig. Sta er wel van te kijken dat Tate McRae zo hoog staat en dat Adam Lambert, godbetert, onder Joost staat.
Tate Mcrae is niet raar zo hoog. Prima pop sub voor Justin Timberlake qua streams aantallen e.d.

Tate Mcrae is niet raar zo hoog. Prima pop sub voor Justin Timberlake qua streams aantallen e.d.
Verkoopt idd ook makkelijk Ziggo Dome uit met bijna 5000 zoekenden. Dit kan nog wel eens mensen over de streep trekken.

Buiten dat, wat een jammere drop

• Leuk
Waarderingen: wenters
Haha. Die Pinkpop zondag vind ik juist echt goed....
Niet qua inhoud, maar qua aantal. Voor deze worp al de dag met de minste namen en na deze worp nog steeds. Gemiddeld 5 namen minder dan de andere twee. Wellicht kan het ook aan de verkoop liggen. Dat de zondag gewoon prima loopt, maar dat ze vooral proberen mensen naar de vrijdag en zaterdag te lokken.

Hmmm, had een sterke sub voor de zaterdag erbij wel verwacht. Faithless zal het 2de podium afsluiten? Raar om een grote naam met Paaspop te delen in hetzelfde jaar. TLDP dan echt sub voor Olivia? Tate McRae een sterke naam erbij die ik best nog wel eens had willen meepakken. Voor de rest voelt er wel echt heel veel aan als opvulling.

Over het algemeen best een sterk affiche, al vind ik deze tweede drop vele malen zwakker dan de eerste. Jammer voor mij zelf is dat de namen die ik evt zou willen zien niet op 1 dag staan, maar teveel verspreid.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Persoonlijk ook niet mijn worp, maar wel een hoop logische boekingen.
Tate Mcrea - Veel streams op spotify
Faithless - Grote naam
Adam Lambert - Grote naam
DeWolff - prima NL boeking
Hannah Mae - Logische boeking na Beste Zangers
Sticks - Klassieke Hiphop naam
Ronnie Flex - Grote naam NL + een orkest.
Warhaus - Opkomende naam

De rest ken ik niet.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Users who are viewing this thread