Graspop Metal Meeting 2025

*

"Per 2026 gaat het btw-tarief op cultuur omhoog van 9 naar liefst 21 procent. Volgens Berend Schans, voorzitter van de Vereniging van Nederlandse Poppodia en Festivals, zal dit onherroepelijk betekenen dat kaartjes duurder worden".

Houd je hart maar vast. Ik wil geen uitgebreid politiek statement maken. Daar is het forum niet voor. Maar je kunt wel raden welke partij je hier voor kunt bedanken.
Nu ben ik als Belg wel benieuwd welke partij dat is

Ik ben net thuis van de AB en ik vond het fantastisch. Ik ben echt megagelukkig na een fantastische avond vol goeie muziek en ik heb echt geen geluidissues gehoord. Maar kijk, ik zing ook zo hard mee dat ik het mss niet hoor 😂 voor mij alle 3 welkom op GMM. Topavond 🥰

Ik ben net thuis van de AB en ik vond het fantastisch. Ik ben echt megagelukkig na een fantastische avond vol goeie muziek en ik heb echt geen geluidissues gehoord. Maar kijk, ik zing ook zo hard mee dat ik het mss niet hoor 😂 voor mij alle 3 welkom op GMM. Topavond 🥰

Ah lucky you. 🥳Was het vanavond wél met Body Bag? Gisteren helaas niet gespeeld.

Ah lucky you. 🥳Was het vanavond wél met Body Bag? Gisteren helaas niet gespeeld.
Jaaa. Mijn lievelingsliedje. En had al gezien dat ze het niet speelden en dan ineens wel. Ben nog aant nagenieten. Is ook wel de groep dat mij op graspop fan heeft gemaakt van metalcore en zo leuk om hen terug te zien.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread