Rock Werchter 2025

De volledige line-up van een festival in Las Vegas op 18 oktober 2025 met de reunie van Panic! at the disco.
Vind dit eigenlijk de slechtste editie van when we were young sinds de festival bestaat. Vind het niet echt wow terwijl ik normaal wel zat van hoe krijg je dit op een dag.

De volledige line-up van een festival in Las Vegas op 18 oktober 2025 met de reunie van Panic! at the disco.
Reunie is een groot woord. Er zijn bands die bij elkaar blijven en langer niet touren dan dat Panic at the Disco ermee is "gestopt". :p

inderdaad te vergelijken met het Billie Eilish verhaal, geboekt als beloftevolle artieste op een zijpodium maar op moment van optreden een grote ster op Pukkelpop en terecht verplaatst naar de main. Ik hoop nog de trendbreuk mee te maken dat Rock Werchter niet meer bijna uitsluitend mikt op artiesten die ook al in de jaren 90 of 00's op het festival optraden maar meer gedurfd durft te programmeren. Als headliner voor zondag Werchter 2023 had ik op de main liever Rosalia gezien dan de Arctic Monkeys.
Rosalia haar Barn was niet zo volzet als bij de andere 4 grote namen de dagen ervoor. Die stond daar perfect geprogrammeerd met qotsa er tegenover.

Misschien niet, maar sommigen hier lijker er hier op gebrand van Werchter een soort Nostalgie festival met groter budget te maken. Het mag gerust wat veelzijdig blijven werken en relevante jonge acts combineren met de legacy op de hoogste spots.
Mee eens hoor, er zijn genoeg toffe nieuwere acts.
Het is goed zoals het nu is, de slinger hoeft niet helemaal door te slaan.

• Leuk
Waarderingen: jarne en parelconfituur

The Killers eind februari headliner op Innings Festival USA. Wie weet volgt na Australie eind 2024, USA begin 2025 nog Europa in de zomer.

Als Paul McC nog eens Classic doet, dan kunnen ook Flowers en zijn parelwitte tanden wederom sub spelen. Op Werchter hoeft het niet zo nodig, hoewel ik mij de vorige keer er erg goed mee heb geamuseerd.

Users who are viewing this thread