Rock Werchter 2025

Laten we vooral deze comment niet vergeten. Een Mexicaans festival in april zegt weinig over wat we begin juli in Europa mogen verwachten.

Los daarvan zie ik in KoL een Smashing Pumpkins verhaal. Zelfs als ze eindelijk afstappen van die eis om te headlinen, blijft de kans reëel dat ze liever op pakweg Live is Live afsluiten dan 3e laatste te spelen op RW.
Ook goud, dan ga ik graag een dag naar Antwepen :)

Ik zie net dat Nia Archives 12/11 in de Madeleine staat, maar ik ga die dag al naar Palaye Royale in de Trix. Enige kans dat ze op Werchter verschijnt en welke spot dan? Afsluiter Klub C, of onderschat/overschat ik haar dan?

Inhaler heeft een single uitgebracht en komt hoogstwaarschijnlijk in februari met een album. Kunnen we die volgend jaar ook verwachten op Rock Werchter?

Inhaler heeft een single uitgebracht en komt hoogstwaarschijnlijk in februari met een album. Kunnen we die volgend jaar ook verwachten op Rock Werchter?
Niet hoogstwaarschijnlijk 😉
Op 7 februari komt het nieuwe album “Open Wide” uit!
Zijn al bevestigd voor enkele festivals in Amerika/Mexico volgend jaar. Ik hoop dat ze ook naar Europa komen!

• Leuk
Waarderingen: jova
Colors of Ostrova: 16 tem 19 juli 2025: eerste namen.
Een deel van de line-up van Colors of Ostrova van dit jaar kwam van Rock Werchter (bv Lenny Kravitz, Khruangbin,..) een ander deel ging later op Pukkelpop normaal spelen (Sam Smith en Queens of the Stone Age). Iggy Pop, Justice en Alvaro Soler mogen naar Rock Werchter 2025 komen.

Laatst bewerkt:
Niet hoogstwaarschijnlijk 😉
Op 7 februari komt het nieuwe album “Open Wide” uit!
Zijn al bevestigd voor enkele festivals in Amerika/Mexico volgend jaar. Ik hoop dat ze ook naar Europa komen!
Staan 10 juli in Engeland, verder nog niks bekend.

Users who are viewing this thread