Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ook een vrij grote gunfactor bij Fender. Geen gimmicks of grote gebaren maar een normale gast die toevallig ijzersterke songs weet te brengen. Die ouderwetse no nonsens aanpak werkt anno 2024 ironisch genoeg verfrissend.
Ik heb hem vorige keer met spijt in het hart laten schieten (denk voor Raye), maar nu sta ik er.
Sam gaan ze nooit nu al laten headlinen denk ik. Zou zwak zijn van RW aan de bovenkant dan, vind ik. Ik verwacht meer, al zou ik heel erg blij zijn met Sam als boeking!!
Sam gaan ze nooit nu al laten headlinen denk ik. Zou zwak zijn van RW aan de bovenkant dan, vind ik. Ik verwacht meer, al zou ik heel erg blij zijn met Sam als boeking!!
Vorig jaar was er een pakket van elf namen eind november voordat in december de laatste headliner Lenny Kravitz werd aangekondigd voor Rock Werchter 2024. Ik hoop op een pakketje van enkele namen waaronder Sam Fender morgen voor RW 25.