Rock Werchter 2025

Maar... die stond in 2023 al op Werchter met een glorieuze show en dezelfde songs. Gaan ze dat gewoon nog eens overdoen?
Dat is nu niet iets waar ze in Werchter al eens hebben van wakker gelegen. En meeste volk ook gewoonweg niet.

Laatste tijd heel vaak zijn set bekeken van 2023. Dus blij mee.

Artiest waar ze heel hard in geloven. Zal dus wel als sub zijn.

Ik heb ook een vrij grote gunfactor bij Fender. Geen gimmicks of grote gebaren maar een normale gast die toevallig ijzersterke songs weet te brengen. Die ouderwetse no nonsens aanpak werkt anno 2024 ironisch genoeg verfrissend.

Ik heb hem vorige keer met spijt in het hart laten schieten (denk voor Raye), maar nu sta ik er.

• Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en swissepfan
Sam gaan ze nooit nu al laten headlinen denk ik. Zou zwak zijn van RW aan de bovenkant dan, vind ik. Ik verwacht meer, al zou ik heel erg blij zijn met Sam als boeking!!

Has it? Thought they normally announce the headliners first. Well guess we’ve only got 11 hours to wait anyway
Vorig jaar was er een pakket van elf namen eind november voordat in december de laatste headliner Lenny Kravitz werd aangekondigd voor Rock Werchter 2024. Ik hoop op een pakketje van enkele namen waaronder Sam Fender morgen voor RW 25.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sisco1481

Users who are viewing this thread