Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel blij! In 2017 tegen heel wat vrienden gezegd dat hij in 2025 zou headlinen, heel blij dat de gut feeling af en toe eens werkt en ik gun het weinig artiesten meer dan sam fender! Klasse!
Ik vind dit eigenlijk een hele leuke, beetje gedurfde boeking van RW. Met name in het rockgenre hebben we behoefte aan nieuwe, frisse headliners. En Sam is wel toe aan deze stap. Vorig jaar werd Maneskin gepromoveerd (maakte het gedeeltelijk waar) en dit jaar Sam. Laat hij zich maar bewijzen op deze spot, ik ga het graag aanschouwen.
Ik ben er ook blij mee dat het niet een typische bombastische act is. Maar meer een verhalenverteller in de lijn van Bruce.
Ongetwijfeld komt er nog een sterke sub/co head bij om iedereen tevreden te stellen.
Was lang geleden dat iemand mij nog zo had weggeblazen met een optreden. Wei stond toen ook al barstensvol en enorm enthousiast (beelden concert op youtube bewijzen dat). Zal er niet op verminderd zijn. Maar wel benieuwd wat er dus nog voor komt te staan, want op zich wel heel snel als afsluiter. Al is het een zaterdag en die verkoopt mits wat leuke namen sowieso uit.
Na afloop was het eerste wat ik zei 'die zien we hier nog terug als headliner'.
Gedurfd maar dat gaat hem wel lukken. Had het eerder voor 2026 verwacht. Moet wel een sterke maindag worden denk ik. Zal me niet verbazen als dit jaar net als afgelopen jaar weer heel sterk overall gaat zijn.
Te vroeg voor mijn gevoel maar laat het hem maar waarmaken. Entertainer puur sang en zijn optreden in 2023 was geweldig! Eerst maar eens van dichterbij bekijken in 013
Ik hou hier wel van!
Met Greenday heb je een gelouterde, heel geliefde naam bij vooral de oudere garde. Nu een nieuwe toekomstige headliner. Dan nog 1 knaller in de pop-hoek en 1 grote ticketseller en dan hebben ze het wat mij betreft gewoon heel goed gedaan
Dit is toch precies wat RW moet doen: een sterke jonge act boeken als headliner. Beter nu een discussie of het wat te vroeg is (maar er komt een album aan dat waarschijnlijk alle twijfelaars zal overtuigen) dan er volgend jaar achter komen dat ie te groot voor RW 2026 is geworden.
Dit is toch precies wat RW moet doen: een sterke jonge act boeken als headliner. Beter nu een discussie of het wat te vroeg is (maar er komt een album aan dat waarschijnlijk alle twijfelaars zal overtuigen) dan er volgend jaar achter komen dat ie te groot voor RW 2026 is geworden.
Te vroeg. Laat zo'n Sam Fender zich eerst bewijzen als sub/kleine headliner voor een grotere. Gestaag doorgroeien lijkt er bijna niet meer in te zitten. Hopelijk valt het niet tegen en blaast Dam Fender zich niet op als headliner.