Rock Werchter 2025

Te vroeg. Laat zo'n Sam Fender zich eerst bewijzen als sub/kleine headliner voor een grotere. Gestaag doorgroeien lijkt er bijna niet meer in te zitten. Hopelijk valt het niet tegen en blaast Dam Fender zich niet op als headliner.
Is in UK wel al gewoon headliner op meeste festivals, dus is niet dat hij plots voor de leeuwen wordt gegooid.

• Leuk
Waarderingen: DirkG
Compleet onrealistisch maar dit geeft me hoop op Depeche Mode die dag. Ik ga snel maar een toertje lopen om terug down to earth te komen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Amai, had het niet verwacht maar heb zelf ticket voor in Vorst dus blij dat ik hem komende zomer al voor een 3e keer mag zien dan (na Vorst en RW23 dus) 😍

• Winning
Waarderingen: Koekdoos
Ik zag hem zeker op RW staan maar zoals velen hier (en op de socials :LOL:) niet als headliner maar eerder als sub.
In 2023 was hij voor mij een van de verrassingen. En daar zag je inderdaad dat dit wel headline materiaal kon worden. Heb intussen zijn concert van toen nog veel afgespeeld via youtube.
Het is wel even wennen omdat ik graag altijd een gevestigde waarde als afsluiter van de dag heb. Maar het kan vele erger (Maneskin).
Eerst ga ik hem nog zien in de 013 voor een paar duizend man, nadien voor om en bij de 80.000.
Terwijl ik dit aan het neertypen ben begin ik wel meer enthousiast te worden. Gaat er inderdaad boenk op zijn.

Het lijkt me dat Billie of Linkin Park dus niet afzakken naar RW volgende editie. Mijn gok valt dan op LP, aangezien ik wel geloof in de theorie van de uitzonderlijke festivalshow van Billie dat als afsluiter van het weekend kan gezet worden qua aanzien 👍

Biffy Clyro daar ook.

Daar kunnen ze alles van voor naar achter meezingen, hier niet
Op Primavera zijn Sabrina Carpenter en Chappel Roan al headliner doe mij dan maar 100x zo lief Sam Fender. Zaterdag ik ook de makkelijkste dag om uit te verkopen dus dit gaat helemaal goedkomen. Laat de knallers maar voor de lastige donderdag en de afsluiter van het hele weekend.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Billie Eilish zou dan alleen nog op de donderdag kunnen headlinen. De maandag na RW staat ze in Glasgow, dus dat past niet echt. Misschien weten we meer als Roskilde vandaag namen gaat droppen (dat lijkt me typisch een festival voor Billie).

Kwalitatief kan je Raye wel vergelijken met Michael Kiwanuka. Dus een keer op herhaling kan geen kwaad.
Met een nieuwe plaat: geen probleem uiteraard. Zonder vind ik maar niks, zeker als ze tussendoor ook nog eens in Kiewit stond.

Maar inderdaad, Kiwanuka is een goede vergelijking, daar heb ik me ook aan gestoord (al was hij indrukwekkend dit jaar).

En ik begrijp dat een nieuwe plaat van RAYE nog niet voor meteen is, aangezien blijkbaar al haar voorbereiding gestolen is.

Billie Eilish zou dan alleen nog op de donderdag kunnen headlinen. De maandag na RW staat ze in Glasgow, dus dat past niet echt. Misschien weten we meer als Roskilde vandaag namen gaat droppen (dat lijkt me typisch een festival voor Billie).
Hmmm, nu ik dit lees denk ik dan dat we Olivia gaan mislopen en het rijtje Billie - Green Day - Sam Fender - Linkin Park gaan krijgen. Zou one hell of een bovenkant zijn, zeker omdat ik ook nog een sterke co-head bij Sam verwacht. Spannende tijden!

Het lijkt me dat Billie of Linkin Park dus niet afzakken naar RW volgende editie. Mijn gok valt dan op LP, aangezien ik wel geloof in de theorie van de uitzonderlijke festivalshow van Billie dat als afsluiter van het weekend kan gezet worden qua aanzien 👍
Ik bestel dan alvast popcorn om de reacties te lezen als Linkin Park festivals doorheen Europa speelt maar dan toch niet op Werchter staat, zal niet goed verteerd worden door het Rock Werchter publiek durf ik denken

• Leuk
Waarderingen: DeefGroll

Users who are viewing this thread