Rock Werchter 2025

Was lang geleden dat iemand mij nog zo had weggeblazen met een optreden. Wei stond toen ook al barstensvol en enorm enthousiast (beelden concert op youtube bewijzen dat). Zal er niet op verminderd zijn. Maar wel benieuwd wat er dus nog voor komt te staan, want op zich wel heel snel als afsluiter. Al is het een zaterdag en die verkoopt mits wat leuke namen sowieso uit.

Na afloop was het eerste wat ik zei 'die zien we hier nog terug als headliner'.
Ik laat me graag verrassen :)
Ik stond toen voor een dichte Barn voor Iggy denk ik.

Ik bestel dan alvast popcorn om de reacties te lezen als Linkin Park festivals doorheen Europa speelt maar dan toch niet op Werchter staat, zal niet goed verteerd worden door het Rock Werchter publiek durf ik denken
Ik zou het prima te verteren vinden.

Ik bestel dan alvast popcorn om de reacties te lezen als Linkin Park festivals doorheen Europa speelt maar dan toch niet op Werchter staat, zal niet goed verteerd worden door het Rock Werchter publiek durf ik denken
Ik ga al zeker (ook) naar Rock am Ring, want verwacht hen daar echt wel en ergens geloof ik er niet in dat ze komende zomer al op Werchter gaan staan. Ach, zolang ik ze maar op één van beide festivals zie!

Zou het kunnen dat hier in eerste instantie The Cure stond of is dat niet realistisch voor de zaterdag?
Ofwel is dat nog steeds een optie, The Cure - Sam Fender? Of is The Cure echt een hard no? Hoorde geluiden, maar weet niet meer zeker of het echt al heel duidelijk een njet was

Zoals? Denk dat dat soort namen toch wel de max is qua grootte.
Oh sorry puur persoonlijke smaak.
Volbeat blijft voor mij toch altijd steady wat onder de sub qua grootte (op Werchter, beetje als Parkway Drive)
Fred Again; mooie voor een uitpuilende Barn misschien,
Ik heb liever een combi
Jack White-Sam Fender.
Kings of Leon-Sam Fender
London Grammar- Sam Fender
en wellicht een verrassende Arcade Fire-Sam Fender

Die combi's zijn ook wel realistisch denk ik.
Persoonlijke mening, geen feiten.

Ik heb Sam Fender nog niet gezien, ben wel voorzichtig fan van zijn platen en hoop dat hij de dag kan dragen, ik laat me verrassen!

Ook al zal het niet 100% zijn gelopen als verhoopt achter de schermen, want blijft gedurfde zet om hem nu al te laten headlinen. Er zullen wel wat opties zijn weggevallen.
Wel heel blij mee!

Heb zowat Coldplay vibes zoals in 2002. Die stonden ook plots onverwacht heel hoog.

In elk geval, ik verwacht die dag nog veel sterker te worden in de breedte. Zal ook nodig zijn. Geloof ik wel in.

Oh sorry puur persoonlijke smaak.
Volbeat blijft voor mij toch altijd steady wat onder de sub qua grootte (op Werchter, beetje als Parkway Drive)
Fred Again; mooie voor een uitpuilende Barn misschien,
Ik heb liever een combi
Jack White-Sam Fender.
Kings of Leon-Sam Fender
London Grammar- Sam Fender
en wellicht een verrassende Arcade Fire-Sam Fender

Die combi's zijn ook wel realistisch denk ik.
Persoonlijke mening, geen feiten.

Ik heb Sam Fender nog niet gezien, ben wel voorzichtig fan van zijn platen en hoop dat hij de dag kan dragen, ik laat me verrassen!
Is Arcade Fire een reële optie? Zou het wel toejuichen, ondanks al de heisa rond hen / de zanger (als ik het me goed herinner)

Ook al zal het niet 100% zijn gelopen als verhoopt achter de schermen, want blijft gedurfde zet om hem nu al te laten headlinen. Er zullen wel wat opties zijn weggevallen.
Wel heel blij mee!

Heb zowat Coldplay vibes zoals in 2002. Die stonden ook plots onverwacht heel hoog.

In elk geval, ik verwacht die dag nog veel sterker te worden in de breedte. Zal ook nodig zijn. Geloof ik wel in.

Ik ga me al verbeteren. Laat me erg hard denken aan 2012. Met Editors toen. Dat is misschien nog wel de beste vergelijking.

• Leuk
Waarderingen: DirkG en Bwoite

Users who are viewing this thread