Rock Werchter 2025

Tja. De comments op de socials gaan los.

Ik weet het ook niet zo hoor, vond zijn show in 2023 zoals ik al zei ook geen topper. Erg fijn dat RW nieuwe headliners maakt, maar deze voelt een beetje vreemd aan.

Samen met Green Day niet de gedroomde start voor mij, beide best pover, maar ik blijf positief dat ze er wel iets moois van maken. Hopelijk helemaal in de tenten op vrijdag en zaterdagavond...

Tja. De comments op de socials gaan los.

Ik weet het ook niet zo hoor, vond zijn show in 2023 zoals ik al zei ook geen topper. Erg fijn dat RW nieuwe headliners maakt, maar deze voelt een beetje vreemd aan.

Samen met Green Day niet de gedroomde start voor mij, beide best pover, maar ik blijf positief dat ze er wel iets moois van maken. Hopelijk helemaal in de tenten op vrijdag en zaterdagavond...
Welke zie jij graag komen?

Ik vind ze perfect naast een headliner van het formaat Sam Fender. Ben persoonlijk ook groot fan dus dat helpt ook mee
Akkoord. Zie ze niet meteen Werchter afsluiten, maar als co of subheadliner (hoe je het ook wil noemen) hebben ze wel hun plaats.

Blij met Sam Fender, maar had hem toch ook liever eerst eens al sub gezien ipv direct headliner, maar heb sowieso wel genoten van zijn show vorig jaar.

Ik blijf hopen op Olivia...

Van de huidige geruchten? Geen idee, het lijkt op een erg moeilijk jaar.

Het doet extra pijn dat een The Cure lijkt afgesprongen te zijn, dat type naam mis ik echt nog wel in de huidige kanshebbers/twee bevestigingen.
Ik baal alvast heel erg van The Cure ja. Het jaar dat ze de combi The Cure-Tool hadden ........ kon ik niet. The Cure mede daardoor nog niet gezien, het wordt tijd....
Dat was voor mij DE naam, zeker met nieuw werk.
Ik ga azen op een eigen show, en dan zullen ze er in 2026 wel staan ;)

Ik denk stiekem dat Pearl Jam de 50e verjaardag komt vieren. Die komen altijd pas laat in het jaar met de aankondigingen. De moeilijker verkopende donderdag hoppaa uitverkopen, of als kers op de taart op zondag; Allemaal proosten met Eddy. (en zet dan Fred Again maar in The Barn ;))
De andere dag een flinke popdag en we hebben i.m.o. een erg fraaie spreiding bovenin.

• Winning
Waarderingen: kevinr
Als ze van zaterdag weer een poppy dag gaan maken zie ik Charli XCX of 21 Pilots ook nog wel verschijnen. Al vind ik het moeilijk in te schatten of Sam Fender een grotere naam is in Belgiƫ dan deze.

En ik zou het ook wel een goeie match vinden met Vampire Weekend.

Mooie boeking, al had ik het ook nog niet meteen verwacht. Show van 2023 was wel raak wat mij betreft. Waarom geen Jamie XX als co-head?

Het doet extra pijn dat een The Cure lijkt afgesprongen te zijn, dat type naam mis ik echt nog wel in de huidige kanshebbers/twee bevestigingen.
Tame Impala, Depeche Mode, Lorde iets uit de hoge hoed?

• Leuk
Waarderingen: mattman

The Cure heeft er al zo vaak gestaan, en zal er nog wel eens staan. Lijkt me geen naam die de affiche maakt of kraakt.

Met Eilish, Rodrigo en Linkin Park als namen in de geruchtenmolen en met Fender en Green Day als bevestigingen lijkt het vooralsnog verre van een moeilijk jaar te worden. De vooruitzichten zijn iig juist meer dan positief.

The Cure heeft er al zo vaak gestaan, en zal er nog wel eens staan. Lijkt me geen naam die de affiche maakt of kraakt.
Ik weet het, maar vond het echt een uitgelezen kans om ze daar nog eens te zien :(
Eigenlijk zijn alle redenen goed genoeg om The Cure te zien :D

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Tame Impala, Depeche Mode, Lorde iets uit de hoge hoed?
Ik blijf hopen op dingen in die richting maar we zijn alweer november natuurlijk.

Maar goed, ik blijf ook gewoon team halfvol voor een keertje, ookal zijn de 2 eerste namen geen namen waar ik naar zou uitkijken.

• Leuk
Waarderingen: DirkG

Users who are viewing this thread