Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tjah of Facebook willen ze Linkin Park, Rolling Stones, U2 en Coldplay. Onder het motto "dit moet kunnen want het is het jubileumjaar" (ik heb dit lijstje serieus zien voorbijkomen)
Interessant ook om, nu Sam Fender als zekere sub geen sub blijkt te zijn, de mogelijke subs even te bekijken. Oscar is een zekerheid, maar daarnaast is het toch ook nog even afwachten welke namen er daar opduiken. En wie er daar dan ook weer pak hoger staat dan we verwachten...
Dit vind ik eigenlijk wel jammer. Het is voor mij één van de jaarlijkse forumtradities. Mattman die steen en been klaagt over de RW headliners en uiteindelijk wel een kaartje koopt en dolenthousiast terugkomt vanwege alle mooie optreden. Ik hoop dat de laatste twee delen van de traditie wel in stand blijven.
Ik ga even een gokje wagen wanneer de volgende namen bekend worden gemaakt. Denk dat we volgende week dinsdag een nieuwe headliner krijgen met vervolgens de vrijdag erna het eerste rijtje namen. 14 november laatste headliner namelijk Linkin Park!!
Tjah of Facebook willen ze Linkin Park, Rolling Stones, U2 en Coldplay. Onder het motto "dit moet kunnen want het is het jubileumjaar" (ik heb dit lijstje serieus zien voorbijkomen)
Dat is natuurlijk dikke nonsens. Of het nu 50ste of 53ste is. Ze zullen elk jaar de best mogelijke affiche samenstellen, afhankelijk van het aanbod.
Maar goed, daarvoor zijn het de Facebook roepers.
Ik denk vooral dat veel mensen Sam Fender nog niet als absolute headliner zien. Ik ook niet bijvoorbeeld, subheadliner wel, maar echt headliner? Maar ok, dan verwacht ik of een minstens evenbgrote subheadliner die dag of twee stevig grote namen zoals Linkin Park en Bilie Eilish als twee andere headliners.
Even ter verduidelijking: ik vind Sam Fender wel goed.
Sam Fender... In 2023 kansje geven maar uiteindelijk bij de speciaalbierbar beland wat wel heel gezellig was haha. Headliner vind ik het (nog) niet maar inderdaad wel goed dat RW probeert een nieuwe act tot headliner te promoveren
Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar zowel Green Day als Sam Fender nog nooit gezien.. Persoonlijk gezien ben ik er zeer blij mee en zal dit al wellicht voldoende zijn om weer richting België af te zakken.
Vrij heftig inderdaad, maar ik zie er ook velen tussen die aangeven nog nooit van deze beste man gehoord te hebben. Ik weet dan ook niet of er heel veel waarde gehecht moet worden aan deze reacties, Fender is niet uit de hoge hoed gesprongen afgelopen week..
Wat ook ten grondslag heeft gelegen aan deze keuze, het is zeker een dappere en verfrissende.
Ik weet dat ze hoger kunnen staan . OP graspop zouden ze headliner zijn, maar Parkway Drive ook tegenwoordig.
Volbeat heeft Zwarte Cross 2x geheadlined. Dat is een compleet ander festival met heuuuuul veeeuul Volbeat liefhebbers in verhouding. Persoonlijk vind ik ze geen headliner, hooguit sub op Werchter.
het is wat ik zei puur mijn mening, niet de realiteit voor iedereen
Aan al diegenen die Sam Fender maar niks vinden als afsluiter op de Main Stage: we praten nà Werchter 2025 nog 'ns. Die kerel timmert al jàààaren aan de weg naar boven, was in 2023 op Werchter een absolute topact en verkocht vorige week quasi al zijn shows in de UK en Europa op nog geen half uur volledig uit. Proficiat, Werchter !
Ben blij dat jij er dan weer erg blij mee bent. Het is ook allemaal smaak he. Wil zowel Green Day als Fender zelfs nog wel eens proberen hoor.
Ik zie wel wat er nog allemaal op de lineup verschijnt. Olivia zou me best blij maken. Linkin Park dan weer een pak minder, zoals je wel weet. We'll see.