Rock Werchter 2025

The Cure heeft er al zo vaak gestaan, en zal er nog wel eens staan. Lijkt me geen naam die de affiche maakt of kraakt.

Hebben wel met een beetje mazzel straks eindelijk weer eens bovengemiddeld goed ontvangen album op hun conto.

Niet vergeten dat Springsteen een show met extraatjes van 3u+ gewoon aaneenrijgt. Tegenover sommige artiesten die 80 euro voor 1u30 zonder extraatjes vragen valt dat dus mee.
Ik zou oprecht blijer worden mocht Springsteen maar max 2u spelen. 😅
Ene keer gezien, int midden was mij dat toch veel te langdradig.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Is de tijd van dubbele headliners als Tool - The Cure of Linkin Park - System of a Down nu helemaal voorbij?

Mijn vermoeden is dat het te duur is geworden. Als ik de huidige prijzen van concertkaartjes in acht neem, is het bijna niet realistisch meer te noemen dat we 309 euro (in 2024) voor een combi betalen.

Mijn vermoeden is dat het te duur is geworden. Als ik de huidige prijzen van concertkaartjes in acht neem, is het bijna niet realistisch meer te noemen dat we 309 euro (in 2024) voor een combi betalen.
Als het aanbod er is doen ze dat gewoon hoor. Maar ook Roskilde toont dat dit aanbod er niet is.

Users who are viewing this thread