Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet vergeten dat Springsteen een show met extraatjes van 3u+ gewoon aaneenrijgt. Tegenover sommige artiesten die 80 euro voor 1u30 zonder extraatjes vragen valt dat dus mee.
Niet vergeten dat Springsteen een show met extraatjes van 3u+ gewoon aaneenrijgt. Tegenover sommige artiesten die 80 euro voor 1u30 zonder extraatjes vragen valt dat dus mee.
Mijn vermoeden is dat het te duur is geworden. Als ik de huidige prijzen van concertkaartjes in acht neem, is het bijna niet realistisch meer te noemen dat we 309 euro (in 2024) voor een combi betalen.
Mijn vermoeden is dat het te duur is geworden. Als ik de huidige prijzen van concertkaartjes in acht neem, is het bijna niet realistisch meer te noemen dat we 309 euro (in 2024) voor een combi betalen.
Wat betreft namen wat lager op de affiche zijn er met Beach House, Beth Gibbons, RAYE, TV On the Radio en Magdalena Bay toch wel mooie namen in de buurt hoor.