Rock Werchter 2025

Beth Gibbons, het slachtoffer van 1 van de grootste mismatches op Rock Werchter ooit. Gelukkig hebben ze voor haar nu die prachtige 'tenten' staan.

hij kan het toch nooit laten om zijn afschuw publiekelijk te laten blijken voor die band. wat een sfeermaker zeg.

Iedereen is hier zo zeker van oscar & the wolf maar die kan toch evengoed Pukkelpop headlinen. Lijkt me sterk dat die beide zou doen en het is al langer geleden dat i pukkelpop deed

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ook Geordie Greep en Jessical Pratt op Roskilde. Heel fijne kleine naampkes.

In aanloop van 2024 toen ome Lenny bekend gemaakt werd, werd ook gesteld dat er in 24 een beperkt aanbod was. Enkele maanden later werd er geroepen in 25 is er een enorm aanbod.
Ondertussen, desondanks balletjes en lijstjes met bands die op tour zouden trekken, laten de grote festivals toch merken dat het niet meteen zo is.

• Leuk
Waarderingen: koolket
In aanloop van 2024 toen ome Lenny bekend gemaakt werd, werd ook gesteld dat er in 24 een beperkt aanbod was. Enkele maanden later werd er geroepen in 25 is er een enorm aanbod.
Ondertussen, desondanks balletjes en lijstjes met bands die op tour zouden trekken, laten de grote festivals toch merken dat het niet meteen zo is.
Klopt, realiteit heeft alles wat ingehaald.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en Timmetje
I’m glad my info about Stormzy and Sam Fender putting their names about for 2025 festivals was right. Adds more that the Stromae stuff for 2026 is true too as it’s all from the same source
Ik denk dat vrijwel iedereen had verwacht dat beiden weer zouden gaan touren. Met name Sam.

Stromae klinkt nog steeds vrij onwaarschijnlijk. We zullen het rond deze tijd volgend jaar wel gaan zien.

Olivia tourt zeker, Billie idem. De vraag is of er effectief nog eentje van op RW belandt. Linkin Park is een gigantisch gerucht, maar is ook niet meer dan dat. Voor hetzelfde geld stonden ze op festivals, maar merken ze gezien de populariteit dat stadions interessanter zijn en is er zo opnieuw een balletje gevallen. Dat laatste is puur gespeculeer/hypothese en op niets gebaseerd. Ik hoop vooral dat ze toch gewoon op festivals staan, al dan niet in Werchter.

Justin Timberlake is enige grote naam, naast Stormzy, die zich al gemeld heeft, los van GD en SF die er al staan.

Boeiende tijden vol verrassingen, met af en toe een ontgoocheling, maar op het einde van de rit ontgoochelt Werchter nooit.

• Leuk
Waarderingen: muskusosman en 1979
I’m glad my info about Stormzy and Sam Fender putting their names about for 2025 festivals was right. Adds more that the Stromae stuff for 2026 is true too as it’s all from the same source
Er zal wel iets van aan zijn. Maar Stormzy en Fender waren natuurlijk geen moeilijke wetenschap.
Met Stromae gaan we zien of het klopt, dat zou me fel verbazen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
OATW - Billie Eilish
Blink 182 - Green Day
Olivia Rodrigo - Sam Fender
KOL - Linkin Park

Ik wil nog hoog inzetten. En het lijkt me nog het hoogst mogelijke.

Users who are viewing this thread