Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Producer van Bjork, bekende trans, Electro producer uit Chili (denk ik). Ooit is gezien in de botanique in de rotonde was wel ok maar nooit gedacht dat die zo groot ging worden.
Green Day is headliner op vrijdag 4 juli, Sam Fender de topact op zaterdag 5 juli.
Lijkt net of ze bij Fender bewust het woord headliner omzeilen. Niet dat het verrassend is als het een co-headline constructie blijkt te worden, maar vond het toch opvallend.
Vind de eerste worp van Roskilde wel echt een ‘Roskilde’ worp. Met Magdalena Bay, Fat Dog, Geordie Greep echt wel wat fijne namen die ook mogen doorkomen
als dua Lipa de deur heeft open gezet naar acts als Olivia rodrigo en Justin Timberlake op Werchter dan vrees ik dat ik officieel de boomer moet gaan uithangen op live is live.
als dua Lipa de deur heeft open gezet naar acts als Olivia rodrigo en Justin Timberlake op Werchter dan vrees ik dat ik officieel de boomer moet gaan uithangen op live is live.
Als dat beperkt blijft tot zo 1 headliner per editie vind ik dat best nog ok. Rodrigo en Eilish of 21 Pilots en Imagine Dragons, voor mij maakt het allemaal geen verschil => Barn opzoeken.
Van Timberlake zou ik eigenlijk niet echt snappen waarom ze die plots zouden boeken, die gaat toch al veel langer mee? Is die dan plots een stuk relevanter geworden?
Als dat beperkt blijft tot zo 1 headliner per editie vind ik dat best nog ok. Rodrigo en Eilish of 21 Pilots en Imagine Dragons, voor mij maakt het allemaal geen verschil => Barn opzoeken.
Van Timberlake zou ik eigenlijk niet echt snappen waarom ze die plots zouden boeken, die gaat toch al veel langer mee? Is die dan plots een stuk relevanter geworden?
Wie weet komen de gen-z favorieten Charli xcx, Chappell Roan en Sabrina Carpenter wel naar Antwerpen voor Live is Live festival. Zie ze voorlopig niet opduiken op Roskilde of Rock Werchter.
Wie weet komen de gen-z favorieten Charli xcx, Chappell Roan en Sabrina Carpenter wel naar Antwerpen voor Live is Live festival. Zie ze voorlopig niet opduiken op Roskilde of Rock Werchter.
Producer van Bjork, bekende trans, Electro producer uit Chili (denk ik). Ooit is gezien in de botanique in de rotonde was wel ok maar nooit gedacht dat die zo groot ging worden.
Ik heb haar dit jaar in een genant lege tent op Dour gezien. Optreden zelf was ook redelijk tenenkrullend.
Absurd dat ze zo groot op de affiche van Roskilde staat, maar na het Dour-fiasco ga ik er wel van uit dat Live Nation hier van wegblijft voor Rock Werchter.
Mooie gedurfde headliner eentje waar ik zeer naar uit kijk! Dat worden 2 dagkaarten voor de vrijdag en zaterdag.
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om een camping kaart ( C3 ) te kopen. En donderdag avond met 2 personen naar Werchter af te zakken. Waar op zaterdag 1 persoon naar huis gaat en de volgende persoon zaterdag ochtend komt tot zondag?
Dat kan wel, maar enkel als ieder zijn eigen camping kaartje koopt. Deze zijn niet overdraagbaar.
( tenzij je een chips zakje binnenstebuiten onder het bandje schuift om deze zo onbeschadigd af te krijgen en bij de volgende om te pols te doen, maar dat heb je niet van mij... )
Dat was wel een binnenkopper die iedereen kon voorspellen. De meest geplugde band op Studio Brussel met topnoteringen in de Afrekening en een ijzersterk nieuw album. En het belangrijkste ze stonden vorig jaar niet op Werchter! Zou een terechte headliner kunnen zijn op donderdag op Rock Werchter 2025 als sluitstuk van hun tournee in continentaal Europa. Hebben met hun nieuwe album meer bewezen dan Maneskin dit jaar.
Mezelf geregistreerd voor de presales. Blijkbaar begint die op 21 november op een nog te bepalen uur. Tot 20 november middernacht kan je je registreren voor de presales. Hopelijk geven ze nog een aantal bekende namen voor de main en de barn voor 21 november.