Top 2000

Ons plan was om voor dit uur tickets te kopen voor t café, maar helaas al uitverkocht…

En dan is het nog zo’n uur ook. Bon Jovi, Kiss, Queensrÿche, Meat Loaf, CCR… en volgens mij komt Guns N Roses zo ook nog :LOL:
Ja, serieus!!!! Echt een lekker uurtje dit.
Anders tickets voor vanavond tussen 23:00 en 00:00??? Slayeeeeerrrrrrrr!!!!!

Ja, serieus!!!! Echt een lekker uurtje dit.
Anders tickets voor vanavond tussen 23:00 en 00:00??? Slayeeeeerrrrrrrr!!!!!

Is allemaal al uitverkocht binnen 1 dag helaas. Volgend jaar gaan we eerder al de laptops klaarzetten. Een uur vooraf was niet voldoende

kun je zelf kiezen voor welk uur je een tickt koopt?
zondag tussen 1.00 en 2.00 worden er maar 6 nummers gespeeld

of je zou maar in een uur terecht komen waar in de 2 x suzan en freek draaien en een x bankzitters:eek::eek:

kun je zelf kiezen voor welk uur je een tickt koopt?
zondag tussen 1.00 en 2.00 worden er maar 6 nummers gespeeld

of je zou maar in een uur terecht komen waar in de 2 x suzan en freek draaien en een x bankzitters:eek::eek:

Ja, maar de verkoop start voordat de lijst bekend is, dus het is of geluk hebben, of een schatting maken aan de hand van de posities van specifieke nummers in de voorgaande jaren

Je kiest een dag en dan plaatsen ze je in de wachtrij, is de dag al uitverkocht, kom je weer achteraan in de wachtrij. Dat was een groot nadeel. We hadden geen zin om midden in de nacht te gaan en konden dus niet meer van dag wisselen

Is dat nou echt de moeite waard, dat Top 2000 cafe? Heb altijd het gevoel dat je langer in de rij staat dan dat je binnen bent, of valt dat mee?

Beetje off topic maar nog meer mensen die nu ook de Kink 1500 luisteren? Altijd weer genieten 😄 Ik las dat er 1 nummer uit dit jaar in de top 10 staat, welke zou dat zijn? Ik zat zelf aan Fontaines D.C. te denken, Starburster (zelf ook op gestemd) of In The Modern World.

Is dat nou echt de moeite waard, dat Top 2000 cafe? Heb altijd het gevoel dat je langer in de rij staat dan dat je binnen bent, of valt dat mee?

Beetje off topic maar nog meer mensen die nu ook de Kink 1500 luisteren? Altijd weer genieten 😄 Ik las dat er 1 nummer uit dit jaar in de top 10 staat, welke zou dat zijn? Ik zat zelf aan Fontaines D.C. te denken, Starburster (zelf ook op gestemd) of In The Modern World.
Volgens mij moet je van te voren kaarten halen / plek reserveren voor een bepaald uur, dus sta je niet echt uren in de rij? Ik wil het dit jaar in ieder geval voor het eerst proberen om er een keer naar toe te gaan.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Volgens mij moet je van te voren kaarten halen / plek reserveren voor een bepaald uur, dus sta je niet echt uren in de rij? Ik wil het dit jaar in ieder geval voor het eerst proberen om er een keer naar toe te gaan.
Je koopt een ticket voor een specifiek uur inderdaad, dus in de rij staan heb je niet. Je staat wel heeeel lang in de digitale rij voor tickets, mocht je geïnteresseerd zijn zou ik vele uren van tevoren klaarzitten!

Wat @InsaniTiny ook zegt, heel vroeg je laptop erbij halen.

Je kiest op voorhand een dag en voor die dag sta je in de wachtrij. Is de dag uitverkocht, kan je niet nog ff wisselen naar een andere dag en heb je pech.
Afgelopen jaar stonden wij om 9:15 in de rij, en toen we er om 10:15 eenmaal door waren (10:00 start verkoop) was alles uitverkocht op 30 december behalve alles voor 7:00 's ochtends...

Of het de moeite waard is, @Pommer , geen idee, maar het lijkt me wel grappig om er eens bij te zijn. Afgelopen jaar tickets misgelopen. Hadden achteraf een top uurtje met KISS, Bon Jovi en meer oude rock bedacht, maar was dus al uitverkocht

Vroeger vond ik het café fantastisch. Toen was het gewoon gaan en maar zien in welk uur je komt. Stickers werden uitgedeeld tot ze op waren en daarna gingen ze naar het volgende blok. De populariteit was er nog niet echt en zodoende meerdere keren achter elkaar kunnen gaan. De sfeer was ook relaxter, ging niet zo om het gezien worden. De interactie met de dj's verliep wat meer buiten de radio om dan nu gebeurd. Daarnaast had je ook veel spelletjes die je kunt doen. Quizzen, beat the minute, karaoke en dat soort dingen.

De laatste jaren ga ik niet meer. Je kunt niet meer zolang gaan, de mensen die er komen zijn veel camerageil en de sfeer is anders. Het is in mijn ogen te groot geworden. En voor aan de andere kant van de radio is die gemaakte interactie met het café juist heel irritant (Ruud de Wild, Jeroen van Inkel!).

Ja, luister ik veel naar. Weer leuk. Hoewel ik meer nummers leuk vind, is die top2000 magie er niet. Ik denk idd Fontaines D.C. - Starbuster of stiekem toch Linkin Park - The Emptiness Machine?

God ja wat is die Ruud verschrikkelijk irritant. We hebben op werk meestal Radio 2 aan (behalve dat ik nu dan even 2 weken met oortjes in zit de Kink 1500 te luisteren), maar zodra we Ruud horen schreeuwen omstreeks 16:00 gaat hij standaard over op een andere zender.

Ja, luister ik veel naar. Weer leuk. Hoewel ik meer nummers leuk vind, is die top2000 magie er niet. Ik denk idd Fontaines D.C. - Starbuster of stiekem toch Linkin Park - The Emptiness Machine?
Ook nog de enige die ik kon bedenken ja (of Heavy Is The Crown), maar ondanks dat ik het fantastische nummers vind, zijn er nog zo veel betere platen van Linkin Park, dat zullen de fans toch ook wel erkennen en daarop stemmen zou je zeggen.

Ook eens m.b.t. die magie, de sfeer van de Top 2000 zo rondom kerst/o&n en hoe ze het in zijn totaliteit overbrengen met quizen en tv uitzendingen etc is toch wel uniek.

God ja wat is die Ruud verschrikkelijk irritant. We hebben op werk meestal Radio 2 aan (behalve dat ik nu dan even 2 weken met oortjes in zit de Kink 1500 te luisteren), maar zodra we Ruud horen schreeuwen omstreeks 16:00 gaat hij standaard over op een andere zender.

Ook nog de enige die ik kon bedenken ja (of Heavy Is The Crown), maar ondanks dat ik het fantastische nummers vind, zijn er nog zo veel betere platen van Linkin Park, dat zullen de fans toch ook wel erkennen en daarop stemmen zou je zeggen.

Ook eens m.b.t. die magie, de sfeer van de Top 2000 zo rondom kerst/o&n en hoe ze het in zijn totaliteit overbrengen met quizen en tv uitzendingen etc is toch wel uniek.
Ben er vorig jaar voor het eerst geweest en het is zeker de moeite waard, een oom en tante die meegingen vonden ook dat het niet meer is wat het was maar nog steeds zeer vermakelijk. Ik was trouwens bij plek 822 tot 833 en met onder andere welcome to the black parade dus dat was sowieso al geweldig.

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Pommer
Ben er vorig jaar voor het eerst geweest en het is zeker de moeite waard, een oom en tante die meegingen vonden ook dat het niet meer is wat het was maar nog steeds zeer vermakelijk. Ik was trouwens bij plek 822 tot 833 en met onder andere welcome to the black parade dus dat was sowieso al geweldig.

Had je vooraf iets opgezocht of zitten puzzelen met nummers die je graag wilde zien?

Ons idee was gewoon proberen ergens 30 december te kunnen gaan, zodat je al wel bij de beste nummers zit, maar nog niet zoveel met vuurwerk zit.
Had vooraf beetje uitgewerkt wanneer bijvoorbeeld een KISS - I Was Made For Lovin You zat. En had uiteindelijk het juiste uur gekozen (alleen dus uitverkocht).

Als ik nu dat uur erbij pak, dan had je dus KISS, Guns N Roses, Queensrÿche, Bon Jovi, Meat Loaf, Led Zeppelin, Muse, CCR en vooruit, ook Frank Boeijen. Was een goddelijk uurtje voor mij als 80s rock en metal liefhebber!

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Nice, dat was dan perfect getimed ja!

Had je vooraf iets opgezocht of zitten puzzelen met nummers die je graag wilde zien?

Ons idee was gewoon proberen ergens 30 december te kunnen gaan, zodat je al wel bij de beste nummers zit, maar nog niet zoveel met vuurwerk zit.
Had vooraf beetje uitgewerkt wanneer bijvoorbeeld een KISS - I Was Made For Lovin You zat. En had uiteindelijk het juiste uur gekozen (alleen dus uitverkocht).

Als ik nu dat uur erbij pak, dan had je dus KISS, Guns N Roses, Queensrÿche, Bon Jovi, Meat Loaf, Led Zeppelin, Muse, CCR en vooruit, ook Frank Boeijen. Was een goddelijk uurtje voor mij als 80s rock en metal liefhebber!
Het was puur toeval, maar een geweldig uur was dat zeg! Had achteraf niet veel beter gekund aangezien ik ook een metal/80's fan ben.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread