Best Kept Secret 2025

Ja, 2023 was echt absurd laat. Die hele rollercoaster van eerst Aphex Twin aankondigen, daarna dat interview waaruit bleek dat de organisatie hem maar de week voordien had kunnen bevestigen waarna dan die vrij teleurstellende roll-out kwam. Ik veronderstel dat het aantal potentiële headliners nu wel ietsje hoger zal liggen dan vorige jaren?

Jamie XX toch ook niet hopelijk, stond er pas geleden al en was toen erg saai in de Two
Meer reden om m te laten herkansen dit jaar. Kan niet slechter worden dan 2022.
Is King Gizzard headline waardig? Of eerder eindmiddag op de one?
Zolang je er ook een goede programmering op de Two bij zet, kan het prima. Maar dat zal voor veel headliners gelden. Nu er kleinere namen zullen gaan afsluiten, hoop ik dat de lijn van middelgrote alternatieve namen op de Two wordt doorgezet. St. Vincent/Slowdive/PJ Harvey waren heel erg goed.

IDLES - Jamie XX - King Gizzard

Vernieuwde headliners zou je dan wel hebben, maar weet niet of ik er blij van ga worden.

En sluiten jullie een London Grammar volledig uit (omdat haar ZiggoDome show via Mojo gaat)?
London Grammar was al op efestivals door een insider bevestigd voor DTRH. Ik hou daar eigenlijk geen rekening meer mee.

Het zou goed zijn als Jamie een keer een ander festival doet, en omdat Mojo die AFAS-show doet ligt DTRH wel meer voor de hand. Overigens was Jamie in 2022 al geen headliner meer op BKS.

Ik verwacht ze beiden dus niet.

London Grammar was al op efestivals door een insider bevestigd voor DTRH. Ik hou daar eigenlijk geen rekening meer mee.

Het zou goed zijn als Jamie een keer een ander festival doet, en omdat Mojo die AFAS-show doet ligt DTRH wel meer voor de hand. Overigens was Jamie in 2022 al geen headliner meer op BKS.
London Grammar naar DTRH voelt idd wel meer creddible aan, vroeg me alleen af of het 100% uitgesloten. Toch maar Björk dan. Dat is ook een naam die echt nog een keer BKS moet doen en past bij het festival zoals het hoort te doen.

London Grammar naar DTRH voelt idd wel meer creddible aan, vroeg me alleen af of het 100% uitgesloten. Toch maar Björk dan. Dat is ook een naam die echt nog een keer BKS moet doen en past bij het festival zoals het hoort te doen.
Björk zou ik ook instant een kaartje voor kopen hoor! Zou haar in Harpa in Reykjavik gaan zien in 2021 maar dat was om bekende redenen afgelast...

Wanneer kunnen we ongeveer line-up verwachten? Eind november?
Afgaande op de sociale duurt het nog wel even. Ze zijn nu in een rustig tempo (eens per week) wat terugblikken op optredens aan het plaatsen. Gisteren CMAT, daarvoor Etran de L'Air, dus niet perse de grotere namen. In dit tempo kunnen ze gemakkelijk nog maanden doorgaan!

Ze stond toch vorig jaar of t jaar daarvoor op Lokerse Feesten als ik t me goed herinner? In de buurt genoeg haha
Ik denk niet dat Bjork ooit op de Lokerse Feesten heeft gestaan ...
De laatste keren dat Bjork in Belgie was was 2019 (Vorst Nationaal), 2018 (Gent) en daar voor al 2012 op Pukkelpop.
Dus ze is zeker niet al te veel in de buurt ... spijtig genoeg ...

Ze stond toch vorig jaar of t jaar daarvoor op Lokerse Feesten als ik t me goed herinner? In de buurt genoeg haha
De laatste keer in Nederland was in 2007 (!).

Nu zou het wel echt de meest waanzinnige headliner ooit zijn natuurlijk. Maar ik zie het niet gebeuren helaas.

Pak ook maar Raye (kan ook Pinkpop), The Dare, Kneecap en Denzel Curry mee van die eerste namen. Barry Can't Swim zal wel Pinkpop worden, zeker?

Pak ook maar Raye (kan ook Pinkpop), The Dare, Kneecap en Denzel Curry mee van die eerste namen. Barry Can't Swim zal wel Pinkpop worden, zeker?
DTRH lijkt mij een grotere kanshebber qua publiek (Barry). Moet hij alleen wel tot juli touren. Eigenlijk hebben alle namen behalve the Dare al aangetoond op MOJO festivals te staan afgelopen jaren, wat de kans op BKS wel iets kleiner maakt.

• Leuk
Waarderingen: KeukenS

Users who are viewing this thread