Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, 2023 was echt absurd laat. Die hele rollercoaster van eerst Aphex Twin aankondigen, daarna dat interview waaruit bleek dat de organisatie hem maar de week voordien had kunnen bevestigen waarna dan die vrij teleurstellende roll-out kwam. Ik veronderstel dat het aantal potentiële headliners nu wel ietsje hoger zal liggen dan vorige jaren?
Zolang je er ook een goede programmering op de Two bij zet, kan het prima. Maar dat zal voor veel headliners gelden. Nu er kleinere namen zullen gaan afsluiten, hoop ik dat de lijn van middelgrote alternatieve namen op de Two wordt doorgezet. St. Vincent/Slowdive/PJ Harvey waren heel erg goed.
London Grammar was al op efestivals door een insider bevestigd voor DTRH. Ik hou daar eigenlijk geen rekening meer mee.
Het zou goed zijn als Jamie een keer een ander festival doet, en omdat Mojo die AFAS-show doet ligt DTRH wel meer voor de hand. Overigens was Jamie in 2022 al geen headliner meer op BKS.
London Grammar was al op efestivals door een insider bevestigd voor DTRH. Ik hou daar eigenlijk geen rekening meer mee.
Het zou goed zijn als Jamie een keer een ander festival doet, en omdat Mojo die AFAS-show doet ligt DTRH wel meer voor de hand. Overigens was Jamie in 2022 al geen headliner meer op BKS.
London Grammar naar DTRH voelt idd wel meer creddible aan, vroeg me alleen af of het 100% uitgesloten. Toch maar Björk dan. Dat is ook een naam die echt nog een keer BKS moet doen en past bij het festival zoals het hoort te doen.
London Grammar naar DTRH voelt idd wel meer creddible aan, vroeg me alleen af of het 100% uitgesloten. Toch maar Björk dan. Dat is ook een naam die echt nog een keer BKS moet doen en past bij het festival zoals het hoort te doen.
Afgaande op de sociale duurt het nog wel even. Ze zijn nu in een rustig tempo (eens per week) wat terugblikken op optredens aan het plaatsen. Gisteren CMAT, daarvoor Etran de L'Air, dus niet perse de grotere namen. In dit tempo kunnen ze gemakkelijk nog maanden doorgaan!
Ik denk niet dat Bjork ooit op de Lokerse Feesten heeft gestaan ...
De laatste keren dat Bjork in Belgie was was 2019 (Vorst Nationaal), 2018 (Gent) en daar voor al 2012 op Pukkelpop.
Dus ze is zeker niet al te veel in de buurt ... spijtig genoeg ...
DTRH lijkt mij een grotere kanshebber qua publiek (Barry). Moet hij alleen wel tot juli touren. Eigenlijk hebben alle namen behalve the Dare al aangetoond op MOJO festivals te staan afgelopen jaren, wat de kans op BKS wel iets kleiner maakt.