Best Kept Secret 2025

De laatste keer in Nederland was in 2007 (!).

Nu zou het wel echt de meest waanzinnige headliner ooit zijn natuurlijk. Maar ik zie het niet gebeuren helaas.
Zonde. Dan moet ik me vergist hebben. Meende een artikel van 3voor12 te herinneren waar ze een DJ set deed ooit achter een enorm woud aan kamerplanten (Rewire? ADE?) maar dan zal de keer in België die ik bedoelde wel 2018 in Gent zijn want weet wel zeker dat t geen concert was...

Edit: het was op Le Guess Who? in Tivoli in 2019:

• Haha
Waarderingen: fred alweer..
Bekijk bijlage 10892

Eerste namen voor Northside. LCD Soundsystem wordt wel heel serieuze kanshebber voor BKS!
Hier wordt ik wel blij van. Kansen voor LCD soundsystem, Kneecap, the Dare en Raye. Maar ook Lukas Graham en Denzel Curry prima voor mij.

Maar vorig jaar werd ik ook wel happy van Northside maar kwam van de headliners niets door naar BKS.

Met alle eerste namen voor festivals heb ik wel het idee dat er voldoende rondtourt om weer een mooi affiche mee te maken.

Hier wordt ik wel blij van. Kansen voor LCD soundsystem, Kneecap, the Dare en Raye. Maar ook Lukas Graham en Denzel Curry prima voor mij.

Maar vorig jaar werd ik ook wel happy van Northside maar kwam van de headliners niets door naar BKS.

Met alle eerste namen voor festivals heb ik wel het idee dat er voldoende rondtourt om weer een mooi affiche mee te maken.
St. Vincent, Slowdive en Vince Staples waren toch mooie namen die zij vorig jaar deelden (naast ook nog Amyl & the Sniffers, Libianca en Parcels).
Het was vooral erg frustrerend dat Massive Attack, Pulp en The Smile daar wel stonden en niet op BKS.

Kom maar door met LCD Soundsystem! Voelt met hopelijk een nieuw album op zak volgend jaar niet als een deel 2 van hun tour van dit jaar

St. Vincent, Slowdive en Vince Staples waren toch mooie namen die zij vorig jaar deelden (naast ook nog Amyl & the Sniffers, Libianca en Parcels).
Het was vooral erg frustrerend dat Massive Attack, Pulp en The Smile daar wel stonden en niet op BKS.
Klopt, had het vooral over de gemiste headliners. Vorig jaar moest ik voor Troye Sivan en Massive Attack uitwijken naar andere kansen.

Users who are viewing this thread