Misty Fields 2024

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
337
486
Leuke opening op de vrijdag met al die (goede) Nederlandse bands achter elkaar. Komt mij ook mooi uit door werk gedoe kan ik er niet echt eerder dan 17.00 zijn, mijn tent is zo opgezet gelukkig. Was bang dat ze Water wat vroeger gingen neerzetten maar was dus nergens voor nodig.

Geen clashes dit jaar ook(behalve snack vs Riolino die de laatste echt wel wint), alles sluit mooi op elkaar aan mogelijk wat eerder weg bij dingen.

Mooi dat compact disk dummies afsluit kan ik na Wombo naar huis :whistle:

Als iemand nog tips zoekt:
Palehound als zondag opener, laatste plaat is super fijne indie-rock
Wombo heeft wat prachtige platen/eps uit vol met hoekig gitaar gedoe
RVG is misschien niet de meest spannende live band maar live altijd goed, leuke dosis post-punk op de Australische leest
Nusanatra beat is een van de leukste bands die we nu hebben in Nederland
La Luz heeft een heerlijke nieuwe plaat uit vol met orgel gedreven lichte psych pop
Getdown Services is alsof Sleaford Mods zichzelf niet zo tering serieus namen en wat meer variatie in hun geluid hadden
Julliana Riolino is prachtige country met een flinke rock bite erin
 
Laatst bewerkt:

elo

Headliner
3 dec 2013
5.580
4.682
Julianna Rodrino klinkt lekker, dat kan goed werken op een brakke zondag. Een beetje Waxahatchee vibes.
 

joske

Playlistbediener
9 jun 2024
7
5
Die vrijdag is echt prima. Een perfecte start van m’n weekend. Maar 1 act die ik niet perse hoef te zien. 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
42
32
Wooo me aan het inluisteren op de vrijdagavond...wat een weelde !
Newdad, Enola, Meatbodies en Nations of language klinken er lekker. En sarah klang, girl and girl, water from your eyes weliswaar minder spannend maar ook gewoon lekker. Zin in !
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.013
1.005
Onbegrijpelijk dat die vrijdag nog niet is uitverkocht. Ik ga ergens een gaatje moeten vinden om te kunnen eten. Zelfs bij de vinylbus zal ik niet aanwezig zijn vrees ik.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
867
1.037
Yard met de oude bassist van Gurriers is tering vet! Verder is die vrijdag gewoon echt heel goed inderdaad. Wordt eten bij Sarah Klang en verder gewoon van podium naar podium hoppen
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
337
486
Wooo me aan het inluisteren op de vrijdagavond...wat een weelde !
Newdad, Enola, Meatbodies en Nations of language klinken er lekker. En sarah klang, girl and girl, water from your eyes weliswaar minder spannend maar ook gewoon lekker. Zin in !
Girl and Girl vorig jaar op london calling gezien; niet de meest spannende band maar een met een hoopje aanstekelijke zeer Australische indie-rock met de gimmick dat de tante van een aantal bandleden de drummer is. Charmant bandje, was niet zo weg van hun debuut plaat dit jaar maar live werkt het allemaal erg goed zeker op een 22.30 tijdstip dat ze hier staan.

Meatbodies al sinds 2014 ofzo niet meer gezien, 'nieuwe plaat' is erg fijn weer en als het als vanouds gaat kan het snel vlammen.

Voor de rest van de berichten: YARD is erg tof ja zeker als afsluitende act. Hoorde goede dingen over ADULT DVD uit het Rotterdam's showcase festival vorig jaar ook. Zelf de normaal nogal vergaarbak/lokale mensen/wat tourende country acts zondag is dit jaar erg tof.
 
Laatst bewerkt:

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
De weersvooruitzichten zijn goed alhoewel ze met de dag veranderen, maar 26gr met zon, een wolkje en 's nachts een buitje daar doe ik het voor!
Op weg naar m'n werk reed ik vanmorgen al door de Misty Fields, zin in!!!
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.013
1.005
Vinyl bus zou miss kunnen van 15-15.25 😉
Ik vrees dat ik dan mijn tent aan het opzetten ben😁
Ik zou het wel leuk gevonden hebben mocht de vinyl bus eens tot 2u mogen draaien ipv tot 1u. Maar goed, zal wel niet mogen met vergunning etc.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
463
525
De hele dag m’n Misty Fields playlist aan en zoveel groen op de clashfinder. Nog ergens tijd zien te vinden voor de onmisbare borrelplank wordt lastig. Echt heel veel zin in. Morgenavond alvast opwarmen met Nation of Language in Rotown.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken