Albums van 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Ik vond de Cure en Mount Eerie albums erg goed klinken maar na de eerste luisterbeurt denk ik dat de nieuwe Haley Heynderickx en Freddie Gibbs albums mijn favorieten zijn van de dag

Heel m'n tijdlijn vandaag vol met the cure. In m'n alto tijd vaak gezien al was het voor mij , na boys dont cry wel klaar.
Nou heb een poging gewaagd...conclusie...afschuwelijk.😁
Sorry fans , tijdverspilling ....next.

Heel m'n tijdlijn vandaag vol met the cure. In m'n alto tijd vaak gezien al was het voor mij , na boys dont cry wel klaar.
Nou heb een poging gewaagd...conclusie...afschuwelijk.😁
Sorry fans , tijdverspilling ....next.
Wat bedoel je met na Boys don't cry wel klaar? Dat is volgens mij één van de eerste singles die ze hebben uitgebracht. Dus je hebt the Cure nooit echt iets gevonden? Want dan snap ik dat je het afschuwelijk vind.

Denk dat voor the Cure fans het gewoon een ijzersterk album is. Ik ben er in ieder geval erg van aan het genieten.

• Leuk
Waarderingen: nikita en MarcoReusel
Wat bedoel je met na Boys don't cry wel klaar? Dat is volgens mij één van de eerste singles die ze hebben uitgebracht. Dus je hebt the Cure nooit echt iets gevonden? Want dan snap ik dat je het afschuwelijk vind.

Denk dat voor the Cure fans het gewoon een ijzersterk album is. Ik ben er in ieder geval erg van aan het genieten.
Ieder z'n ding hoor.
Boy s dont cry wel een tof album en early demos nog. Maar klopt, nooit iets gevonden verder.
Gemiet se.👌

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Zelfs voor niet The Cure fans, want ik vind m zeer goed te pruimen en heb zelfs de 3u liveset zitten kijken vanmiddag. En dat terwijl ik op Pinkpop toen t hele optreden heb zitten kaarten ergens achterin omdat ik er vrij weinig aan vond 😅

Users who are viewing this thread