Graspop Metal Meeting 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.079
1.357
Nu dat Axl Rose er niet is, wie is er dit jaar de grootste diva? :unsure:
Ik wou eerst zeggen de zangeres van spoil engine. Maar helaas. Misschien de gastzangeres van kamelot ad infinitum? En anders de vrouwen bij steel panther? Maar dan ben ik bij frog leap.
Op dit moment mr bungle en empire state aan het ontdekken. Die gaan hard!
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Halveliter

Playlistbediener
13 mrt 2024
25
20
Ja kijk, als je dan toch overtuigd bent van de drone-technologie staat het zwart-op-wit vast. Het wordt regen het ganse weekend! Zullen wij alvast, tegen beter weten in, een zonnedans gaan doen om de weergoden gunstig te proberen stemmen!
Ik hoop voor je dat die drones ook melden waar je de zon wél kan vinden, ik wens je daar alvast veel plezier.
Het is namelijk erg duidelijk dat je wel wat zonnestraaltjes kan gebruiken :giggle:
Nee, de drone technologie vermeld zondag amper regen zoals eerder vermeld. Nu verwacht ik natuurlijk ook niet dat het hier met geleerde professoren zit natuurlijk 😂
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Grrr
Waarderingen: InsaniTiny en Wardibal

Elisa Day

Playlistbediener
17 jul 2023
38
72
Ja kijk, als je dan toch overtuigd bent van de drone-technologie staat het zwart-op-wit vast. Het wordt regen het ganse weekend! Zullen wij alvast, tegen beter weten in, een zonnedans gaan doen om de weergoden gunstig te proberen stemmen!
Ik hoop voor je dat die drones ook melden waar je de zon wél kan vinden, ik wens je daar alvast veel plezier.
Het is namelijk erg duidelijk dat je wel wat zonnestraaltjes kan gebruiken :giggle:
Ik dans met je mee
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.255
4.410
  1. Deep Purple ? (ligt teveel voor de hand?)
  2. Tool ? 🤷‍♂️
  3. = mijn nr. 16
  4. ???
  5. = mijn nr. 3
  6. Ne Obliviscaris
1. Niet Deep Purple, maar een (het) album van DP heet?
2. Tool!
4. Google maar op Cornetto trilogie, de hoofdrolspeler in de derde film heet?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.255
4.410
Ik hoop dat het tegen Maandag nog beter wordt want anders doe ik mijn combi’s nog van de hand voor een citytripje naar de zon. Het kost me wat teveel om 4 dagen in de regen te gaan staan (en mijn vriendin en ik kunnen sowieso wel wat zon gebruiken haha).
Ik weet niet, maar het valt toch best mee?

IMG_1082.jpeg
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.403
7.905
Ben ook benieuwd of we nog spontane gast optredens kunnen verwachten zoals Winston McCall (Parkway Drive) bij Architects vorig jaar. Hoop er zelf erg op dat Oli Sykes van Bring Me The Horizon Silence Speaks bij While She Sleeps mee doet
Hier vestig ik ook al mijn hoop op, en denk eerlijk gezegd nog dat het redelijk realistisch is, al gebeuren gast optredens zelden.

Vorige tour dat ik WSS zag (vorig jaa) deden ze in die tour dat nummer ieder optreden met een andere gastzanger. Als Oli beschikbaar is zou het me verbazen als ze hem niet vragen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.783
5.406
1. Niet Deep Purple, maar een (het) album van DP heet?
2. Tool!
4. Google maar op Cornetto trilogie, de hoofdrolspeler in de derde film heet?
1. Machine Head!
4. Gary King --> Kerry King
Zag het antwoord al in iemands post, goed gevonden! 😁👍
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
84
161
Ben ook benieuwd of we nog spontane gast optredens kunnen verwachten zoals Winston McCall (Parkway Drive) bij Architects vorig jaar. Hoop er zelf erg op dat Oli Sykes van Bring Me The Horizon Silence Speaks bij While She Sleeps mee doet
Ik acht de kans zeer klein, maar Babymetal zou eventueel met Electric Callboy kunnen meedoen, aangezien ze eerder op de dag op Pinkpop spelen en dat nou ook weer niet bijzonder ver van Dessel is.
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
210
332
Pfoe ik zit naar verschillende weersvoorspellingen te kijken. Die donderdag is volgensmij niet goed te voorspellen, of wel? De ene app zegt dat er wel 40 mm in een uur kan vallen, de andere zegt dat het 28 graden wordt (met regen), nog een andere zegt onweer. Ik hoop dat het een beetje meevalt, maar ben er wel een beetje bang voor. Dan vind ik de voorspellingen van onze weerman toch beter klinken
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
242
338
Ik vermoed dat je gelijk hebt :p
De laatste weken hebben de meeste weersvoorspellingen het fout tot de laatste minuten, geen pijl op te trekken. Maarja die apps zijn niet @Pauly Robin natuurlijk!

Denk wel dat ik regenlaarzen ga aanschaffen, de vorige keer (2016) met doorweekte schoenen was zeker geen succes. Meteen de hele dag ijskoud!
Goeie waterdichte laarzen/schoenen werkt ook hoor. Zo'n echte regenlaarzen zijn nu ook weer niet zo comfortabel. (geen verluchting, de rand bovenaan die wel eens in je been begint te slijten).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken