Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
413
404
Is het normaal altijd zo graftyfus druk als het vandaag is? Ten opzichte van do en vr kom je de voorvakken van de main niet in als je er niet bij de vorige act stond. Ook elke vierkante centimeter van dit veel te kleine terrein staat (of zit) vol met mensen. Haalt een hoop van de beleving af deze drukte, zonde
Ja elke uitverkochte dag de laatste jaren is vergelijkbaar. Over de koppen lopen.


Maar daarmee wel een diepe diepe buiging voor de organisatie. Er gaat toch zo vreselijk weinig mis,er is zo weinig onduidelijkheid, alles is netjes. Super super knap voor 85.000+ man. Doe het maar na
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
106
90
Wat een hysterie bij avril. Prima dat je het naar je zin hebt maar heb nu voor het eerst dit weekend een piep in mn oren. Beetje Taylor Swift vibes dit. Beloofd niet veel goeds voor Dua Lipa
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
136
212
Benieuwd of the blaze the barn vol krijgt, toch zowaar de enige electronic/house naam op de line up denk ik?
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.283
1.933
Ik denk dat de crowd die specifiek voor Avril en Dua een ticket gekocht hebben, heel dat stuk voor de main hebben ingepalmd. Er is al heel de namiddag niet door te komen.

Maakt niet uit..ik amuseer me straks wel met de andere acts en kijk Dua van een afstand. Ik ga niet in dat gekke gedrum staan om dichter bij dat podium te komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.551
11.810
Avril harkt een voldoende binnen vanwege veel nostalgie punten maar echt een goed optreden was dat niet nee haha. Was wel echt druk.

Nu lekker buiten de Barn in de zon The Blaze luisteren met de misses. Oude Pukkelpop vibes daar buiten de Marque. Open voorkant met goede boxen bewijst nu wel zijn waarde. Uitstekend te volgen en fijne show.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.179
2.417
Matig programma? Palaye Royale is de Slope aan het slopen, Rebillet gaat feestje bouwen in de Klub en Roisin gaat het beste van haar zelf geven in de Barn. Wel serieus blijven he.
Vandaag voor mij muzikaal toch ook wel de "minste" dag. Palaye vanop afstand en daarna bij Murphy en Benjamin zien binnen te geraken.
Main op Avril wegens mijn jeugdcruch na vandaag links laten liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.697
5.041
Iemand die een review van palaye royale kan geven? Ben wel zinnens om een kaartje voor hun Trix show te kopen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken