Rock Werchter 2024

festirock

Support act
1 dec 2015
924
616
Wederom, Måneskin is niet geboekt om de mannen van dertig plus die het leeuwendeel van dit forum uitmaken te plezieren. DIe hebben Kravitz en Dave om op te kirren van plezier binnen een dikke twee weken.
Je zou er van kunnen schrikken hoeveel jongeren Dave ook goed vinden hoor.
En hoeveel jongeren Maneskin ook geen absolute headliner vinden voor werchter.
Denk dat dat minder met leeftijd maar meer met smaak te maken heeft.

Btw 30 en 40+ gaat ook uit de bol op andere dingen tijdens die 4 dagen 😉
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.235
1.771
Je zou er van kunnen schrikken hoeveel jongeren Dave ook goed vinden hoor.
En hoeveel jongeren Maneskin ook geen absolute headliner vinden voor werchter.
Denk dat dat minder met leeftijd maar meer met smaak te maken heeft.

Btw 30 en 40+ gaat ook uit de bol op andere dingen tijdens die 4 dagen 😉

Het ging over de lijstjes van het forum en de gemiddelde leeftijd van de mannen die hier zitten, wat de lage positie van Måneskin in onze lijstjes verklaart.

Gooi er een resem jonge vrouwen tussen, en het zou allemaal een heel stuk anders er op die lijstjes uitzien. Dat is het enige punt dat ik wou maken. Er is hoegenaamd niks mis met Dave tof vinden of als veertiger uit je dak gaan. 😁

Waar ik dus wel tegen reageer zijn reacties die indiceren dat Måneskin geen solide headliner zou zijn, want 'kijk naar de lijstjes op dit forum'

Ik zeg...kijk naar de weide op vrijdag rond 23.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.755
4.824
Het ging over de lijstjes van het forum en de gemiddelde leeftijd van de mannen die hier zitten, wat de lage positie van Måneskin in onze lijstjes verklaart.

Gooi er een resem jonge vrouwen tussen, en het zou allemaal een heel stuk anders er op die lijstjes uitzien. Dat is het enige punt dat ik wou maken. Er is hoegenaamd niks mis met Dave tof vinden of als veertiger uit je dak gaan. 😁

Waar ik dus wel tegen reageer zijn reacties die indiceren dat Måneskin geen solide headliner zou zijn, want 'kijk naar de lijstjes op dit forum'

Ik zeg...kijk naar de weide op vrijdag rond 23.
Of die van Pinkpop ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Chiel

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
248
134
Het ging over de lijstjes van het forum en de gemiddelde leeftijd van de mannen die hier zitten, wat de lage positie van Måneskin in onze lijstjes verklaart.

Gooi er een resem jonge vrouwen tussen, en het zou allemaal een heel stuk anders er op die lijstjes uitzien. Dat is het enige punt dat ik wou maken. Er is hoegenaamd niks mis met Dave tof vinden of als veertiger uit je dak gaan. 😁

Waar ik dus wel tegen reageer zijn reacties die indiceren dat Måneskin geen solide headliner zou zijn, want 'kijk naar de lijstjes op dit forum'

Ik zeg...kijk naar de weide op vrijdag rond 23.
Dit forum is geen afspiegeling van de hele wei natuurlijk, hier zijn weinig mensen enthousiast, niet alleen de mannen ook vrouwen😉.
Maar ik laat me graag verassen over dik 2 weken rond 23:00 en anders vroeg naar bed haha of kijken voor wat anders
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.022
340
Dit forum is geen afspiegeling van de hele wei natuurlijk, hier zijn weinig mensen enthousiast, niet alleen de mannen ook vrouwen😉.
Maar ik laat me graag verassen over dik 2 weken rond 23:00 en anders vroeg naar bed haha of kijken voor wat anders
Het gaat daar allesinds druk zijn, maar dat ligt ook aan wat er dan in de klubC staat 😅
 

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
39
40
Het ging over de lijstjes van het forum en de gemiddelde leeftijd van de mannen die hier zitten, wat de lage positie van Måneskin in onze lijstjes verklaart.

Gooi er een resem jonge vrouwen tussen, en het zou allemaal een heel stuk anders er op die lijstjes uitzien. Dat is het enige punt dat ik wou maken. Er is hoegenaamd niks mis met Dave tof vinden of als veertiger uit je dak gaan. 😁

Waar ik dus wel tegen reageer zijn reacties die indiceren dat Måneskin geen solide headliner zou zijn, want 'kijk naar de lijstjes op dit forum'

Ik zeg...kijk naar de weide op vrijdag rond 23.
Als ‘jonge vrouw’ (ik wist niet dat dit hier zo’n uitzondering was ;)) hebben ze bij mij geen plekje in de top 10 gekregen aangezien ik eerst dEUS - Snow Patrol zal kijken in de barn, waarna ik waarschijnlijk geen mooi plekje meer zal kunnen bemachtigen voor Måneskin, wat voor mij toch afdoet aan de beleving als je 100 meter ver staat. Zal wel leuk zijn, maar voor mij geen absoluut hoogtepunt - al zullen er wel meer dan genoeg dedicated fans zijn die staan te wachten in de voorvakken volgens mij (en is de headliner plek verdiend imo).
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa en swissepfan

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
282
138

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
257
97

het ziet er dus niet goed uit voor de campings
En de parkings. En het festivalterrein zelf zal zaterdag na drie eerdere concerten (Bruce en Werchter do-vr) ook vol slijk zijn als er maar wat regen valt die week.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Morgen verwachten ze met name in het binnenland tussen 25 en 50 mm neerslag in 24 uur. Benieuwd wat dat gaat geven...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Er is ook overal een topic over hier😂..
Leef gewoon een beetje mee met de Belgen hier😉 maar Nederland komt ook niet ver denk ik🤫
Huh, wat? Is het EK al begonnen dan?

Ik heb het gevoel dat het rondom mij veel minder leeft dan normaal bij zo'n groot toernooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Gebruikers die dit onderwerp bekijken