Rock Werchter 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Nee flesjes mogen ook nog steeds (op voorwaarde van recycleren dacht ik).
in dat geval zie ik niet in waarom de herbruikbare bekers niet kunnen ingezet worden voor bier. enige waar ik aan kan denken is de hoeveelheid water dat een festival maar krijgt, als je dit ook nog eens moet gaan gebruiken om bekers af te wassen heb je kans dat je ergens anders moet inboeten, en vaak zijn dat de wc's. althans dat is het probleem die alcatraz heeft waardoor ze een aantal wc's terug hebben moeten downgraden naar dixies wat eigenlijk ook niet de bedoeling kan gaan zijn maar goed, dat zijn de regels die opgelegd zijn van de regering.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Calling all rockers, this is not a drill!
🎸
Limited Friday day tickets for #RW24 have just been released.
Don't miss out on catching Måneskin, Sum 41, Yungblud, The Beaches, Snow Patrol, Tom Odell, Bad Omens & so many more great acts live. Secure your ticket now via www.rockwerchter.be before they're gone!
🤟



432952348_824468276383370_8800090595488463475_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Thieske

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Voorlopend op 2025,

21Pilots met een monstertour die tot mei 2025 duurt. Zouden ze dan nog festivals pakken? Als het nieuwe werk goed onthaald word en de zalen verkopen goed kunnen ze een flinke spot pakken. Ik heb ze nu 2 of 3 keer gezien denk ik. Die keer een jaar of 10 terug in de CLubC was heerlijk. Daarna is het me wat minder gaan doen. Met nieuwe nummers die de ene keer goed vallen, de andere keer mij niet bekoren.
Laatste show op Werchter heb ik niet helemaal meegepakt, de recensies waren ook niet geweldig meen ik.

London Grammar komt ook met nieuwe muziek. die mogen wat mij betreft ook hoooog inzetten met een spot op Werchter.

Het fijne van deze namen is dat er ook nog plek is voor de zogenaamde dino's. zoals Pearl Jam ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Voorlopend op 2025,

21Pilots met een monstertour die tot mei 2025 duurt. Zouden ze dan nog festivals pakken? Als het nieuwe werk goed onthaald word en de zalen verkopen goed kunnen ze een flinke spot pakken. Ik heb ze nu 2 of 3 keer gezien denk ik. Die keer een jaar of 10 terug in de CLubC was heerlijk. Daarna is het me wat minder gaan doen. Met nieuwe nummers die de ene keer goed vallen, de andere keer mij niet bekoren.
Laatste show op Werchter heb ik niet helemaal meegepakt, de recensies waren ook niet geweldig meen ik.

London Grammar komt ook met nieuwe muziek. die mogen wat mij betreft ook hoooog inzetten met een spot op Werchter.

Het fijne van deze namen is dat er ook nog plek is voor de zogenaamde dino's. zoals Pearl Jam ;)
Grote kans dat ze in Europa de augustusfestivals doen aangezien hun tour zo laat eindigt
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken