Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tomorrowland heeft als enige festival opnieuw een uitzondering gevraagd voor de verplichting om herbruikbare bekers in te zetten. Dat bleek dinsdag in het Vlaams Parlement na vragen van Kurt De Loor (Vooruit) en Gwenny De Vroe (Open VLD). De uitzondering is nog niet toegekend.
Tomorrowland heeft als enige festival opnieuw een uitzondering gevraagd voor de verplichting om herbruikbare bekers in te zetten. Dat bleek dinsdag in het Vlaams Parlement na vragen van Kurt De Loor (Vooruit) en Gwenny De Vroe (Open VLD). De uitzondering is nog niet toegekend.
Hoe lang weten ze daar in Boom nu al niet dat deze maatregel er zit aan te komen? Een jaar of twee? Op een bepaald moment is het onwil of onkunde, als je ziet dat het de andere grote festivals in het buitenland wel lukt.
Bij mij ligt het aan via welk netwerk ik op ticketmaster ga. Wil ik via de laptop/wifi op mijn werk word ik geblokkeerd, maar via 5G op mijn telefoon kom ik er dan wel in.
Gister gelukkig nog tickets voor het middenplein weten te bemachtigen
Aan Demir haar uitspraak te horen is ze niet bepaald geneigd om op de vraag in te gaan. Intussen hebben de festivals toch ook echt tijd genoeg gehad om dat in orde te brengen. En als het vorig jaar op twee opeenvolgende eendaagse festivals in Werchter lukte, dan zal het nu toch ook gaan. Hopelijk wel met een verbeterd systeem!
Gaat dit over wegwerpbekers voor alles?
Ik weet dat de meeste festivals hier een 'hybride' oplossing voor willen waarbij bier en water al in herbruikbare bekers is maar de fristdranken wel nog in de harde plastic flesjes. Dit omdat er geen tapinstallaties beschikbaar zijn voor fristdrank en dat dit allemaal uitschenken gewoon logisitiek niet mogelijk is.
Gaat dit over wegwerpbekers voor alles?
Ik weet dat de meeste festivals hier een 'hybride' oplossing voor willen waarbij bier en water al in herbruikbare bekers is maar de fristdranken wel nog in de harde plastic flesjes. Dit omdat er geen tapinstallaties beschikbaar zijn voor fristdrank en dat dit allemaal uitschenken gewoon logisitiek niet mogelijk is.