Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verkoopt toch mooi het sportpaleis uit. Als absolute headliner is hij uiteraard te klein voor Werchter. Maar Moby is toch minstens even groot als bv een Snow Patrol die nu op de affiche staat.
Moby tourt toch amper? Deze 5 shows zijn eenmalig en hoogst uitzonderlijk omdat hij het eens voor het goede doel (en in kader van die plaat) wil doen. Zou na die 5 shows weer jarenlang geen Moby live verwachten hoor.
Moby tourt toch amper? Deze 5 shows zijn eenmalig en hoogst uitzonderlijk omdat hij het eens voor het goede doel (en in kader van die plaat) wil doen. Zou na die 5 shows weer jarenlang geen Moby live verwachten hoor.
Hij geeft zelf aan dat hij het nu bewust bij 5 datums houdt om te zien hoe het hem bevalt om terug te touren. Beperkte festivaltour volgend jaar lijkt mij dus ook zeker een optie dat indachtig. Ben in ieder geval heel benieuwd, stond al jaren bovenaan mijn bucketlist en vreesde hem nooit te kunnen afstrepen.
Moby heeft in 2011 een middelgroot festival geheadlined TILBURG MUNDIAL en zal ook tevreden zijn met een tweede of derde plek mainstage of eerste of tweede plek Barn in Werchter.
Moby heeft in 2011 een middelgroot festival geheadlined TILBURG MUNDIAL en zal ook tevreden zijn met een tweede of derde plek mainstage of eerste of tweede plek Barn in Werchter.
Ik was in 2011 op Main Square Festival in Arras waar Moby de tweede dag op het grote podium mocht afsluiten (beetje als dance afsluiter, na Arcade Fire) en heb het toen geskipped omdat mijn wederhelft wilde gaan slapen...
Als ik had geweten dat hij er daarna voor meer dan tien jaar mee ging ophouden, had ze wel alleen naar de tent mogen gaan...
En vorige week is het falikant mislukt om aan tickets voor het middenplein te geraken omdat Ticketmaster de hele tijd dacht dat ik een bot was en mijn account uitschakelde.
En vorige week is het falikant mislukt om aan tickets voor het middenplein te geraken omdat Ticketmaster de hele tijd dacht dat ik een bot was en mijn account uitschakelde.
Bij mij ligt het aan via welk netwerk ik op ticketmaster ga. Wil ik via de laptop/wifi op mijn werk word ik geblokkeerd, maar via 5G op mijn telefoon kom ik er dan wel in.
Gister gelukkig nog tickets voor het middenplein weten te bemachtigen