Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Komt Moby wel als er nog cervela's en hambugers te krijgen zijn? Of is hij nog niet zo veeleisend als Morrisey daarin...?
 
  • Thinking
Waarderingen: Mark's Kal

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Moby tourt toch amper? Deze 5 shows zijn eenmalig en hoogst uitzonderlijk omdat hij het eens voor het goede doel (en in kader van die plaat) wil doen. Zou na die 5 shows weer jarenlang geen Moby live verwachten hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en Timmetje

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
Door maar een schaarse 5 shows te spelen zet hij zichzelf natuurlijk ook in de etalage als een gewilde act...

Het zou kunnen dat hij daarna weer jarenlang van het podium verdwijnt, maar net zo goed staat hij volgende zomer plots op elk groot festival.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
Moby tourt toch amper? Deze 5 shows zijn eenmalig en hoogst uitzonderlijk omdat hij het eens voor het goede doel (en in kader van die plaat) wil doen. Zou na die 5 shows weer jarenlang geen Moby live verwachten hoor.
Dat verwacht ik ook. Moby heeft al vaker laten doorschemeren dat hij vooral een studio-artiest is en wil blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Moby tourt toch amper? Deze 5 shows zijn eenmalig en hoogst uitzonderlijk omdat hij het eens voor het goede doel (en in kader van die plaat) wil doen. Zou na die 5 shows weer jarenlang geen Moby live verwachten hoor.
Hij geeft zelf aan dat hij het nu bewust bij 5 datums houdt om te zien hoe het hem bevalt om terug te touren. Beperkte festivaltour volgend jaar lijkt mij dus ook zeker een optie dat indachtig. Ben in ieder geval heel benieuwd, stond al jaren bovenaan mijn bucketlist en vreesde hem nooit te kunnen afstrepen.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
228
86
Ook als Moby wil headlinen en pakweg Metallica, Fred Again, Nick Cave en Radiohead beschikbaar zijn voor Rock Werchter? :unsure:
Moby heeft in 2011 een middelgroot festival geheadlined TILBURG MUNDIAL en zal ook tevreden zijn met een tweede of derde plek mainstage of eerste of tweede plek Barn in Werchter.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
Laatste keer in België was in 2011 op Suikerrock. Mocht hij volgend jaar touren dan zal het kleinschalig zijn en niet op majors verwacht ik.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Moby heeft in 2011 een middelgroot festival geheadlined TILBURG MUNDIAL en zal ook tevreden zijn met een tweede of derde plek mainstage of eerste of tweede plek Barn in Werchter.
In 14 jaar kan er een hoop veranderen, zeker als je daartussen (bijna) niet optreed kan je een grote groei doormaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
Ik was in 2011 op Main Square Festival in Arras waar Moby de tweede dag op het grote podium mocht afsluiten (beetje als dance afsluiter, na Arcade Fire) en heb het toen geskipped omdat mijn wederhelft wilde gaan slapen... :(
Als ik had geweten dat hij er daarna voor meer dan tien jaar mee ging ophouden, had ze wel alleen naar de tent mogen gaan...

En vorige week is het falikant mislukt om aan tickets voor het middenplein te geraken omdat Ticketmaster de hele tijd dacht dat ik een bot was en mijn account uitschakelde. :mad:
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
En vorige week is het falikant mislukt om aan tickets voor het middenplein te geraken omdat Ticketmaster de hele tijd dacht dat ik een bot was en mijn account uitschakelde. :mad:
Hier ook steeds vaker last van de afgelopen maanden. Ticketmaster begint iets meer trigger happy te worden hierin
 
  • Confetti
Waarderingen: wenteldave

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
165
En vorige week is het falikant mislukt om aan tickets voor het middenplein te geraken omdat Ticketmaster de hele tijd dacht dat ik een bot was en mijn account uitschakelde. :mad:
Bij mij ligt het aan via welk netwerk ik op ticketmaster ga. Wil ik via de laptop/wifi op mijn werk word ik geblokkeerd, maar via 5G op mijn telefoon kom ik er dan wel in.

Gister gelukkig nog tickets voor het middenplein weten te bemachtigen :love:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken