Misty Fields 2025

Misty Fields staat al een aantal jaar op de radar hier. Dit jaar al een geweldige line-up en dan nog geruchten voor DIIV.. maar heb helaas familieweekend. Misschien volgend jaar!

Stiknieuwsgierig naar morgen hier!! Ik hoop enorm op DIIV, en kijkend naar bijvoorbeeld de poster van End of the Road is er nog meer dan genoeg aan toffe bands in de buurt om ook nog MF aan te doen 🙃

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Vrijdag:
Yard Act – Tropical Fuck Storm – Honeyglaze – Ducks Ltd – SØWT – Long Fling – Moreish Idols – Chest.

Zaterdag:
The Horros – DIIV – The Black Lips – Floodlights – C.O.F.F.I.N – Hamish Hawk – La Sécurité – UNIVERSITY – Good Looks – CTurtle – Terra Twin – Kaat van Stralen – Fiep

Zondag:
Clap Your Hands Say Yeah (performing the debut album) – Friedberg – Buzzard Buzzard Buzzard – Brown Horse – Swallow The Rat – nonne – De Stekkers

The Horrors :oops: blijft wel jammer dat je met het ov zelfs niet meer in Eindhoven geraakt na afloop, dus hoop eigenlijk ook dat ze op de vrijdag net als Diiv in Maastricht staan.

c.o.f.f.in. was super vorige keer in eindhoven, zag ook dat ze ook op kids & billies staan. Ik heb niet veel met diiv maar mooie boeking en horrors is een prima headliner.

Hou het jammer genoeg dit jaar op de zondag alleen als ik ga maar die lineup is ook prima voor de 17 euro dat het is

Weer een fijne drop!!! Voor mij nog erg veel totaal onbekende bands, dus lekker veel om te ontdekken. Typisch Misty Fields dus. Heel erg blij met The Horrors en DIIV!! Waar er vorig jaar behoorlijk wat postpunk geprogrammeerd stond (en net wat teveel naar mijn smaak) is er op het oog nu wat meer variatie. Fijn, al mag er voor mij nog best wat meer Shoegaze bij. Maar en dus… de tussenstand is alvast erg goed en aan de nu al toffe line-up zullen toch zeker nog wel een 12 à 14 namen toegevoegd worden??

• Leuk
Waarderingen: wil, Bubba en Mark's Kal
De zaterdag is inmiddels uitverkocht. Balen, want ik was komende week van plan om voor die dag kaarten te kopen.

Users who are viewing this thread