DIT,
het is niet mijn eerste keuze die zondag, maarzdat waren lil nas X, BEP, Pharell enzo ook niet.
sommige hebben me kunnen overtuigen zoals Dua Lipa, andere dan weer niet zoals BEP
maar al die mainstage namen verdienen het wel qua sales, populariteit, songs, hype, urgentie,...
hier boren ze een nieuwe generatie festivalgangers aan.
wat ooit voor ons de de dag was die ons aantrok tot werchter, zal dat voor veel mensen nu die zondag zijn.
En dat is perfect ok, daar hoeft niemand zuur over te doen. at the end of the day hebt ge uwe combi en ofwel gade zien naar acts en zal je zien dat er wel dingen zijn die beter zijn dan je eerst dacht, of als het echt u geen bal kan schelen ga naar huis.
en blijf misschien in 2026 ook weg want het zou kunnen dat werchter evolueert

zoals het dat al doet sinds editie 1.
maar garantie dat de weide mega veel gaat liggen meebleiren die zondag!
dit!
dat gaat een succes worden hoor. misschien niet helemaal in mijn straatje maar dit gaat kei hard werken en de haat op Olivia, Pommie en dergelijke snap ik niet.
boh beetje overroepen dit
genoeg jaren geweest met dance afsluiters op de main zelfs,
en evenveel jaren met veel minder dance acts
milk inc, dimitri vegas, deadmau5, fred again, lost frequencies, bicep, moderat, the blaze, kalkbrenner, khalid, parov stellar, marshmello, above & beyond, charlotte de witte, chainsmokers, jamie xx, boys noize, enz de lijst is al ontzettend lang en kan nog langer,