Pukkelpop 2024

robinvanspauwen

Campingartiest
18 mei 2021
58
45
Via StuBru: "Niet één, maar meteen twee keer een kans om Oscar and the Wolf live te zien komende festivalzomer. Op zaterdag 3 augustus passeert Max Colombie als headliner op Suikerrock in Tienen. Een week later, op zondag 11 augustus, moet je op de Lokerse Feesten zijn om Oscar and the Wolf live aan het werk te zien. Daar krijgt hij gezelschap van - ook net aangekondigd - Anne-Marie, Froukje, Joost Klein en Prins S. en De Geit."
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Via StuBru: "Niet één, maar meteen twee keer een kans om Oscar and the Wolf live te zien komende festivalzomer. Op zaterdag 3 augustus passeert Max Colombie als headliner op Suikerrock in Tienen. Een week later, op zondag 11 augustus, moet je op de Lokerse Feesten zijn om Oscar and the Wolf live aan het werk te zien. Daar krijgt hij gezelschap van - ook net aangekondigd - Anne-Marie, Froukje, Joost Klein en Prins S. en De Geit."
Hij is ook al geconfirmeerd voor Beach festival in Nieuwpoort als headliner op za 20 juli, dus al drie bevestigde locaties deze morgen. Tevens is hij wellicht de ontbrekende headliner wellicht van LIVE IS LIVE festival op zaterdag (aankondiging volgende week?)
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: DDave en robinvanspauwen

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
50
32
Bon, da's dan toch in totaal 1 headliner die een must see is en da's er één meer dan vorig jaar. En Stormzy zal ik ook wel gaan zien tenzij er iets geweldig in de Club tegenover staat.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
The Offspring is zo'n flauwe boeking voor een sub. Ik kan maar beter gaan bidden voor een goede undercard.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Tiens ik dacht dat die in 2023 in het sportpaleis stond, zal mij vergist hebben zeker...
Dan staat de teller op 1. Die pukkelpop show heeft nog niet plaats gevonden. Maar om te zeggen dat iedereen al lang kans heeft gehad om hen te zien, tja dat is gewoon verkeerd.
Is samen met Stormzy de enige naam die ons land niet plat gelopen heeft de laatste jaren.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Hopelijk komen er zondag nog enkele kwalitatieve acts in de breedte bij. The Ofspring is gedateerd en Queens of the Stone Age kan uitstekend zijn maar heeft al wel veel opgetreden in Belgie de laatste jaren. Mijns insziens de minste dag voor de Pukkelpop jeugd na aankondigingen vrijdag en zaterdag. Zaterdag wordt wellicht het snelst uitverkocht.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Ik ben de enige Belg die nog nooit QOTSA heeft gezien, dus ik ben siked.

Offspring vind ik niet zo erg eigenlijk. Voor een festival dat met de backyard (pop)punk programmeert kan je wel een Offspring op de affiche zetten. Het is namelijk niet zo dat er veel Pukkelpopvriendelijke metal- en punkbands zijn.

Wel jammer dat je nu 2 duidelijke jongerendagen en 1 boomerdag hebt, mocht wat meer gemixt zijn.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Ik ben de enige Belg die nog nooit QOTSA heeft gezien, dus ik ben siked.

Offspring vind ik niet zo erg eigenlijk. Voor een festival dat met de backyard (pop)punk programmeert kan je wel een Offspring op de affiche zetten. Het is namelijk niet zo dat er veel Pukkelpopvriendelijke metal- en punkbands zijn.

Wel jammer dat je nu 2 duidelijke jongerendagen en 1 boomerdag hebt, mocht wat meer gemixt zijn.
Fontaines erbij op de zondag en dan vind ik t eigenlijk wel al welletjes voor een ticket 🤟
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
22
17
ik zie wel in dat het op zich goede boekingen zijn, maar ik zou hier nu toch geen geld aan geven. Enige die ik zou willen zien is QOTSA maar heb ik vorig jaar al gezien.. Ik ben geweest in 2022 en toen waren de headliners toch van een ander kaliber vond ik. Komt misschien ook wel door het overaanbod dat er was na corona. Voor alternatieve/rock/metal fans is er momenteel nog niet veel te beleven.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
ik zie wel in dat het op zich goede boekingen zijn, maar ik zou hier nu toch geen geld aan geven. Enige die ik zou willen zien is QOTSA maar heb ik vorig jaar al gezien.. Ik ben geweest in 2022 en toen waren de headliners toch van een ander kaliber vond ik. Komt misschien ook wel door het overaanbod dat er was na corona. Voor alternatieve/rock/metal fans is er momenteel nog niet veel te beleven.
Niet moeilijk als er nog niet eens 5% van de namen bekend is gemaakt :)
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Prima namen toch eigenlijk?

Voor iedereen wat wils. Dance, hiphop (enfin Grime), pure pop, poppunk en rock… I mean, ja Lana staat er niet maar we wisten dat dat een moeilijke zaak ging worden.

Dit aangevuld met een goede undercard is gewoon een stap in de goede richting. Niet vergeten dat we eind de jaren 10 het soms moesten doen met Imagine Dragons, Bastille en Editors he…
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken