Pukkelpop 2024

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
39
30
Neen, ze zitten erbij volgende week. Is zowat publiek geheim viel te horen tijdens hun shows in de AB.
Zijn de dancehall afsluiters die je gisteren postte ook zeker/publiek geheim, of een beredeneerde gok op basis van Lowlands line-up? Hoop optie 1!!
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
103
66
Heb je nog mooie namen die komen?

We hebben nu
-QOTSA
- Offspring
- Soulwax
The Smile, Fontaines D.C., Jorja Smith, Overmono en Peggy Gou leken mij ook zekerheden?

De grote vraag is: kunnen we nog ergens middelgrote verrassingen verwachten?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.046
2.675
Spijtige drop, idiotie als Goldband zou geen grote plek mogen innemen.
CDW is nog begrijpelijk: techno is nog steeds hoge toppen aan het scheren qua populariteit. Als Angèle kan headlinen, dan kan CDW dat ook, want ze heeft volgens mij meer internationale allure.
Sam Smith zullen we er bij nemen zeker? Jammer dan Lana niet gelukt is, is toch een paar categorieën hoger.

Ook jammer dat Idles blijkbaar niet op PKP staat. PKP is imo de plaats om jongere bands een hoge plaats te geven, zoals bv Turnstile. Mijn hoop is gevestigd op Fontaines D.C., maar ik vrees dat het enkel Inhaler zal zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Ook jammer dat Idles blijkbaar niet op PKP staat. PKP is imo de plaats om jongere bands een hoge plaats te geven, zoals bv Turnstile. Mijn hoop is gevestigd op Fontaines D.C., maar ik vrees dat het enkel Inhaler zal zijn.
Ja eens. Het is ook eens hun beurt nu voor Idles, al helemaal omdat ze er hadden moeten staan op die corona editie. Maar goed, ze touren zowat elk jaar dus volgend jaar misschien weer een kans. En als Fontaines DC er in hun plek staat zijn er geen gewonden (hou echt heel erg van beide, maar misschien nog een tikkeltje liever van Fontaines dan van IDLES).
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
103
66
Opvallend: De Dewaele broers spelen op Rock en Seine op vrijdag als Soulwax en op zaterdag als 2manydjs. Misschien dan ook een dubbele show op Pukkelpop? Een beetje à la The National een paar jaar geleden!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.744
Opvallend: De Dewaele broers spelen op Rock en Seine op vrijdag als Soulwax en op zaterdag als 2manydjs. Misschien dan ook een dubbele show op Pukkelpop? Een beetje à la The National een paar jaar geleden!
Jeetje daar zich je wat zeg 🤣
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Opvallend: De Dewaele broers spelen op Rock en Seine op vrijdag als Soulwax en op zaterdag als 2manydjs. Misschien dan ook een dubbele show op Pukkelpop? Een beetje à la The National een paar jaar geleden!
Vorig jaar al 2manydjs live. Zou straf zijn als die op herhaling komen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Waarom al die The Offspring-haat haha? Ik zou er blij mee zijn, en op Pukkelpop kan dit gewoon als sub (op Rock Werchter overigens ook al als sub gestaan in 2016)
Ik heb the offspring zelfs als sub voor faithless dacht ik geweten toen ik 16 was. Ben nu 35. Ze doen het nog goed! En in de metalwereld zeggen we: Zolang ze geen 65 zijn kunnen ze nog headlinen en anders ook haha. Alhoewel er uitzonderingen zijn in mijn ogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Mja, Pukkelpop-namen van 20-30 jaar geleden dan?
Ik loop elk jaar op de wei rond en ben er nu wel redelijk zeker van dat een groot deel van het jeugdige publiek werkelijk nog nooit van Pixies, Massive Attack of Korn gehoord heeft. Pukkelpop moet die acts ook niet per se meer boeken, ze kunnen beter op zoek gaan naar de acts van morgen.
Staan trouwens alledrie op lokerse. (korn, pixies en massive attack, voor degene die de post hebben gemist)
 

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
37
39
Ja eens. Het is ook eens hun beurt nu voor Idles, al helemaal omdat ze er hadden moeten staan op die corona editie. Maar goed, ze touren zowat elk jaar dus volgend jaar misschien weer een kans. En als Fontaines DC er in hun plek staat zijn er geen gewonden (hou echt heel erg van beide, maar misschien nog een tikkeltje liever van Fontaines dan van IDLES).
Ik hoop heel erg op Fontaines DC op Pukkelpop. Ze staan op 15/8 (samen met Qotsa) op Cabaret Vert, net over de grens in Frankrijk. Ik dacht dat we zeker waren dat Fontaines Pukkelpop zou doen, maar nu ik zie dat ze voor Lowlands niet bij de eerste reeks namen zitten, begin ik even te twijfelen...
Pukkelpop mag hen toch niet missen ! Voor mij zijn ze de beste nieuwe groep van de laatste jaren,
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken