Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wss bedoel je dit niet verkeerd maar hen heeft aangegeven liever met hen of hun aangesproken te worden. Dit omdat hen dus ook heeft aangegeven non-binair te zijn
Net als Limp Bizkit vorig jaar. Wilde iets naar voren gaan staan, maar kreeg het al benauwd van de drukte.
En niemand zat toen te wachten op Limp Bizkit als grotere naam.
De stem van Dexter Holland is wat dunner geworden, maar de band speelt nog goed.
En genoeg hits om in een uur te spelen.
Vernieuwend: nee.
Vermakelijk: ja!
Wss bedoel je dit niet verkeerd maar hen heeft aangegeven liever met hen of hun aangesproken te worden. Dit omdat hen dus ook heeft aangegeven non-binair te zijn
Geen idee waarom je zo reageert, hij verbetert het naar de juiste termen iets wat gwn oke is op deze manier. Die knipoog heeft niets met sarcasme of uitlachen te maken, maar is daar omdat royke dit in zijn verbetering per ongeluk fout had gedaan
Loyle Carner, Sampha en The Last Dinner Party uitgesloten, want staat op Rock Werchter. Frank Carter werd ook genoeg als mogelijk naar die nog moet worden aangekondigd voor Rock Werchter.
Dat geld voor Pixies ook al even niet meer he. Op Werchter stonden ze ook in de vooravond op de Main. De keer daarvoor waren ze in The Barn afsluiter toen Pearl Jam optrad, man wat een vreselijke clash haha.
Op HEAR HEAR stonden ze voor Editors.
Maar ze zullen vast wel een status willen behouden ja. Daar staan ze wel om bekend.
Ik werd idd verbeterd. Ik heb mijn reactie daarna aangepast zodat het wel juist is. Lijkt daardoor wss nu alsof @Bixler daar een grapje over maakt maar das niet het geval
Dat geld voor Pixies ook al even niet meer he. Op Werchter stonden ze ook in de vooravond op de Main. De keer daarvoor waren ze in The Barn afsluiter toen Pearl Jam optrad, man wat een vreselijke clash haha.
Op HEAR HEAR stonden ze voor Editors.
Maar ze zullen vast wel een status willen behouden ja. Daar staan ze wel om bekend.
Wat mij opvalt is dat zowel het project SOULWAX festivals aandoet (bv Lowlands) als de set 2MANY DJ's,(zie laatste toevoeging Rock an Seine de week na Pukkelpop), beiden projecten van de gebroeders de Waele.
Wat mij opvalt is dat zowel het project SOULWAX festivals aandoet (bv Lowlands) als de set 2MANY DJ's,(zie laatste toevoeging Rock an Seine de week na Pukkelpop), beiden projecten van de gebroeders de Waele.