Live is Live 2024

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Sheryl Crow headliner op zaterdag.

Voor de rest nog Passenger en Intergalactic Lovers op vrijdah, Lord Huron op zaterdag en Gossip en Zornik op zondag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Pfff, vrijdagtickets hier. Heb nog ijdele hoop dat Songkick gewoon de 1e dag van Live is Live genomen heeft, maar ik zie dat hij op zaterdag al in Duitsland staat ook… Had toch graag nog een naam gehad die meer bij The National past
Troost je: The National speelt met gemak de show van dat weekend. Lekker boeien die andere acts. Al zijn Alvvays, Tamino en Intergalactic Lovers live ook best goed.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Blij met Gossip trouwens voor de zondag. waar ik al tickets voor heb. Sheryl Crow zal best leuk zijn, maar laat mij geen ticket kopen.
Misschien een weekendje B&B antwerpen. Met sowieso de zondag. Een zaterdagticket kan ik later nog bezien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Blij met Gossip trouwens voor de zondag. waar ik al tickets voor heb. Sheryl Crow zal best leuk zijn, maar laat mij geen ticket kopen.
Misschien een weekendje B&B antwerpen. Met sowieso de zondag. Een zaterdagticket kan ik later nog bezien.
Maak er gerust een lang weekend van. Kan je The National van harte aanraden, speelden 1 van de strafste shows van vorig jaar en spelen tegenwoordig de beste concerten van hun carrière.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Dagticket voor zondag gekocht.
Leuk rijtje, die laatste vier. Al heb ik Interpol en Mogwai al tig keer gezien (en heb ik Mogwai nog altijd niet echt vergeven dat ze me tinnitus hebben gegeven).
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Die zondag ziet er intussen al verdomd goed uit! Benieuwd wie ze op zaterdag dan nog naast Sheryl Crow gaan zetten, toch op zich al een redelijk grote naam die je niet vaak in België ziet.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Maak er gerust een lang weekend van. Kan je The National van harte aanraden, speelden 1 van de strafste shows van vorig jaar en spelen tegenwoordig de beste concerten van hun carrière.
Ik weet het! ik heb The National nog nooit gezien, ik houd wel van de muziek. Maar het gaat toch ook de combi voor Werchter worden. En met al een paar concerten wordt het al een aanslag op de financiën. Plus die vrijdag is lastig vrij te pakken voor ons. De onbezorgde jaren zijn voorbij met 3 kleine kinderen haha, oppas kost ook meer dan 5 jaar geleden.

Maar; voor ons zijn de festivals gewoon een heerlijke vakantie. Lekker weg, heerlijke sfeer, muziek, biertje, genieten!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
The Killers dan laatste headliner? Moeten ze wel op en neer naar de UK, maar zou nog passen.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Wie schiet er dan nog over die halfweg bij Sheryl Crow past?
Toch geen Suzan & Freek-achtige toestanden?
Robbie Williams uit de hoge hoed. (6 july een in the UK exclusive show)

Anouk....

Pulp zou een mooie verrassing zijn inderdaad

Sting??
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.035
Dus... het gaat hier over het feit dat het niet in het kaliber zit waar we aan zaten te denken en dan komen we nog steeds met Sting op de proppen? Knap. Daarnaast staat hij al op Nieuwpoort, dus dat heeft ook weinig zin. Dat wordt toch gewoon een Anouk of een Clouseau.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken