Live is Live 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
698
486
Dus... het gaat hier over het feit dat het niet in het kaliber zit waar we aan zaten te denken en dan komen we nog steeds met Sting op de proppen? Knap. Daarnaast staat hij al op Nieuwpoort, dus dat heeft ook weinig zin. Dat wordt toch gewoon een Anouk of een Clouseau.
Waarom kiezen. Clouseau én Anouk en dat gaat eigenlijk ook nog best een leuke dag worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Dus... het gaat hier over het feit dat het niet in het kaliber zit waar we aan zaten te denken en dan komen we nog steeds met Sting op de proppen? Knap. Daarnaast staat hij al op Nieuwpoort, dus dat heeft ook weinig zin. Dat wordt toch gewoon een Anouk of een Clouseau.
Het is niet dat Sting nu zo enorm groot is he. Zo vreemd is dat toch niet.
Tuurlijk, zijn ouvre wel. Maar hij staat ook 'gewoon op Bospop' tegenwoordig, of North Sea Jazz. Niet dat dat niks is, maar met 20.000/25.000 per dag zit Live is Live op precies die golflengte.
Als TWOD nu op Cactus kan staan, dan kan Sting zeker op Live is Live. En als de headliner nog moet komen moet deze groter zijn lijkt me dan Sheryl Crow.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
299
171
Dus... het gaat hier over het feit dat het niet in het kaliber zit waar we aan zaten te denken en dan komen we nog steeds met Sting op de proppen? Knap. Daarnaast staat hij al op Nieuwpoort, dus dat heeft ook weinig zin. Dat wordt toch gewoon een Anouk of een Clouseau.

Er werd gezegd door Jimmy 'niet het segment'. Doelt hij daarmee niet eerder op het genre/doelpubliek? Sting lijkt me qua genre en (vooral) doelpubliek toch anders dan de namen die er staan en die genoemd worden in de geruchtenmolen.

Los daarvan, reken ik er niet op hoor. Als Sting er staat, zou ik een combi overwegen. Maar ik verwacht eerder een pop- of dancenaam na de opmerking van Jimmy. En dan is het toch een beetje balen dat het de middelste dag van het festival is.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
698
486
Het is niet dat Sting nu zo enorm groot is he. Zo vreemd is dat toch niet.
Tuurlijk, zijn ouvre wel. Maar hij staat ook 'gewoon op Bospop' tegenwoordig, of North Sea Jazz. Niet dat dat niks is, maar met 20.000/25.000 per dag zit Live is Live op precies die golflengte.
Als TWOD nu op Cactus kan staan, dan kan Sting zeker op Live is Live. En als de headliner nog moet komen moet deze groter zijn lijkt me dan Sheryl Crow.
Sting heeft trouwens ook ooit een duet samen met Sheryl Crow opgenomen, zou dus héél goed passen zelfs.
Maar na Jimmy zijn comment gok ik toch dat we het lokaler gaan moeten zoeken
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Sting staat al op het beach festival. Ik zie niet in waarom ze hem nog op een tweede Belgische festival zouden boeken.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Goh, ja zeker ?
Maar in Zeebrugge was Bazart er ook bij en dat werd toen ook al door FKP Scorpio geboekt.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
The PRODIGY staat op vr 28 juni in het FRANSE HELLFEST, op zondag 30 juni in het JERA ON AIR FESTIVAL in NEDERLANDS LIMBURG.
Dus een mooie stop tussen die twee bestemmingen zou LIVE IS LIVE in Antwerp kunnen zijn voor zaterdag 29 juni. Vanuit Antwerpen ben je op 1H40 min in YSSELSTEYN. The PRODIGY is ook headliner voor JERA ON AIR zijn vierde dag en heeft al meer dan 25 miljoen albums verkocht
en last but not least is die heel afwijkend van de eerder genoemde namen
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.405
631
The PRODIGY staat op vr 28 juni in het FRANSE HELLFEST, op zondag 30 juni in het JERA ON AIR FESTIVAL in NEDERLANDS LIMBURG.
Dus een mooie stop tussen die twee bestemmingen zou LIVE IS LIVE in Antwerp kunnen zijn voor zaterdag 29 juni. Vanuit Antwerpen ben je op 1H40 min in YSSELSTEYN. The PRODIGY is ook headliner voor JERA ON AIR zijn vierde dag en heeft al meer dan 25 miljoen albums verkocht
en last but not least is die heel afwijkend van de eerder genoemde namen
Veel verder van Sheryl Crow kan je het ook niet zoeken he?
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en yannickd

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Ja, ik dacht echt dat we met haar de headliner van zaterdag hadden.
Kan me moeilijk voorstellen wie ze daar gaan boven zetten.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
698
486
Boven een van de sociale media-berichten schreven ze gisteren "Saturday oh Saturday". Lijkt mij een duidelijke aanwijzing!
Kan mij niet inbeelden dat Live Nation Soulwax als headliner aan een concurrerend festival overlaat ipv ze op Werchter te zetten.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.405
631
Boven een van de sociale media-berichten schreven ze gisteren "Saturday oh Saturday". Lijkt mij een duidelijke aanwijzing!
Denk dat dit eerder een ludieke manier was om aan te geven dat de eerste zaterdagnamen er zijn.

Soulwax is populair, maar pak em beet 10K dagtickets verkopen aan 90 euro? En al zeker met een undercard die niet verder van de headliner af kan staan.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
590
373
Ik denk oscar and the wolf

Maar stel je voor… Soulwax Plays “Much Against Everyone’s Advice”
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Ik denk oscar and the wolf

Maar stel je voor… Soulwax Plays “Much Against Everyone’s Advice”
Maar Oscar staat nu ook al op:

Via StuBru: "Niet één, maar meteen twee keer een kans om Oscar and the Wolf live te zien komende festivalzomer. Op zaterdag 3 augustus passeert Max Colombie als headliner op Suikerrock in Tienen. Een week later, op zondag 11 augustus, moet je op de Lokerse Feesten zijn om Oscar and the Wolf live aan het werk te zien. Daar krijgt hij gezelschap van - ook net aangekondigd - Anne-Marie, Froukje, Joost Klein en Prins S. en De Geit."
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken