Live is Live 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.638
893
Beetje triest figuur, die Max van Oscar and The Wolf.
Eerst wat medelijden komen opwekken in het avondnieuws over je ex-verslavingen, samen met zijn moeder nota bene, om de dag nadien verschillende festivals aan te kondigen.

'Je bent een flinke jongen, Maxje' was zowat het overheersende gevoel.
 

BasLightyear

Nieuw lid
1 feb 2024
2
1
Bazart staat op 2 in De Verlanglijst van 3FM, en op 1 in de Ultratop maar heeft nog geen enkel Nederlands festival aangekondigd. In België ook nog maar 1. Waar zetten we die zeker nog bij?
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
697
483
Arcade Fire gaat blijkbaar optreden met 20 jaar The Funeral. Ook een kanshebber lijkt mij?
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87

Antwerp 29 juni- Milaan 2 juli- Ierland 7 juli: daar zit wel een zekere logica in. Als ze ook in Antwerpen spelen dan zal live is live dit binnen de week bevestigen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Beetje triest figuur, die Max van Oscar and The Wolf.
Eerst wat medelijden komen opwekken in het avondnieuws over je ex-verslavingen, samen met zijn moeder nota bene, om de dag nadien verschillende festivals aan te kondigen.

'Je bent een flinke jongen, Maxje' was zowat het overheersende gevoel.
Als Stromae het zou doen zou het geen probleem zijn denk ik. Maargoed, laat die jongen z'n verhaal doen, van mij part met z'n kat erbij. Dat er daarna een nieuw nummer (over die verslaving) aan vastzit is zo gek nog niet toch? En dat die ging touren ook niet. Had ik het zelf wellicht anders gedaan? Allicht
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.356
5.049
Als ze Arcade Fire ook nog hebben dan hebben die gewoon de sterkste namen van deze zomer hoor. Maar lijkt me niet dat die er nog bijkomt?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.638
893
Als Stromae het zou doen zou het geen probleem zijn denk ik. Maargoed, laat die jongen z'n verhaal doen, van mij part met z'n kat erbij. Dat er daarna een nieuw nummer (over die verslaving) aan vastzit is zo gek nog niet toch? En dat die ging touren ook niet. Had ik het zelf wellicht anders gedaan? Allicht
Wel ja, dat laatste hé.
Die jongen mag zijn verhaal doen, maar als je er de dag nadien onmiddellijk een festival-aankondiging aan vastkoppelt, ruikt zijn verhaal eerder naar platte commerce.
Timinggewijs had ik er geen probleem mee gehad mocht hij bijvoorbeeld vandaag zijn verhaal gedaan hebben; dat had authentieker aangevoeld.

Maar goed, er zullen altijd wel zieltjes zijn die ergens medelijden voelen of ergens herkenning ervaren en dus gezwicht zijn.
Maar persoonlijk vind ik het triest.
Soit.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.638
893
Sheryl Crow, daar zou toch iets blues/rock eerder bij mogen.
Stel je eens voor dat Eric Clapton hierbij zou komen (nuja, blijven dromen mag... volgens zijn tourscherma zit hij dan in een lange pauze, dus onmogelijk).

Eerder vernoemde Anouk: misschien groot in Nederland, maar op de Lokerse Feesten '23 speelde ze gewoon nog voor Skunk Anansie. Kan onmogelijk headliner zijn na een Sheryl Crow.

Clouseau: nja, maar zie ik hier ook niet echt passen.

Sting: mogelijk volgens tourschema en zou de perfecte match zijn. Staat ook wel in Nieuwpoort, maar past wel mooi in het tourschema.

Arcade Fire: Pas eveneens in het schema, al zit ik er zelf niet op te wachten. Verkopen wel hun dag vlotjes uit dan, ook al is doelpubliek Sheryl wel anders dan dat van Arcade Fire, vermoed ik.

En mag ik eens helemaal dromen:
The Who with orchestra
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Sheryl Crow, daar zou toch iets blues/rock eerder bij mogen.
Stel je eens voor dat Eric Clapton hierbij zou komen (nuja, blijven dromen mag... volgens zijn tourscherma zit hij dan in een lange pauze, dus onmogelijk).

Eerder vernoemde Anouk: misschien groot in Nederland, maar op de Lokerse Feesten '23 speelde ze gewoon nog voor Skunk Anansie. Kan onmogelijk headliner zijn na een Sheryl Crow.

Clouseau: nja, maar zie ik hier ook niet echt passen.

Sting: mogelijk volgens tourschema en zou de perfecte match zijn. Staat ook wel in Nieuwpoort, maar past wel mooi in het tourschema.

Arcade Fire: Pas eveneens in het schema, al zit ik er zelf niet op te wachten. Verkopen wel hun dag vlotjes uit dan, ook al is doelpubliek Sheryl wel anders dan dat van Arcade Fire, vermoed ik.

En mag ik eens helemaal dromen:
The Who with orchestra
Voor The Who zouden ze dan wel een nieuw podium moeten zetten😅
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
PRODIGY als headliner is uitgesloten voor Live is Live zaterdag gezien ze als headliner al op de lokerse feesten staan op donderdag 8 augustus.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Wat blijft er overrrrrr, moeilijk!

The Libertines treden rond deze tijd wat op in the UK. Met het nieuw werk misschien ook een kanshebber voor een zomertour??
Er staat nog geen datum voor verdere optredens in het jaar. Omdat de zaterdagnaam ook nog niet gedeeld is moeten we het denk ik langzaamaan gaan zoeken in nog niet aangekondigde tours.

Geen mega-naam, maar past denk ik qua formaat prima op LiveisLive.
Past het in het zaterdag-rijtje verder? mwa er is ook nog niet echt sprake van een rij namen met allen Sheryl Cros en Lord Huron.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Wat blijft er overrrrrr, moeilijk!

The Libertines treden rond deze tijd wat op in the UK. Met het nieuw werk misschien ook een kanshebber voor een zomertour??
Er staat nog geen datum voor verdere optredens in het jaar. Omdat de zaterdagnaam ook nog niet gedeeld is moeten we het denk ik langzaamaan gaan zoeken in nog niet aangekondigde tours.

Geen mega-naam, maar past denk ik qua formaat prima op LiveisLive.
Past het in het zaterdag-rijtje verder? mwa er is ook nog niet echt sprake van een rij namen met allen Sheryl Cros en Lord Huron.
Blijkbaar staan The Libertines op Dour dus dan vallen die ook wel af denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Blijkbaar staan The Libertines op Dour dus dan vallen die ook wel af denk ik.
He shit, compleet gemist.

Dan roep ik Kings of Leon!
4 juli concert bij de formule 1 Silverstone. In de buurt dus rond die tijd en nog geen verdere show aangekondigt.
 

chansadres

Playlistbediener
12 dec 2023
16
34
Vandaag maakt Pearl jam iets bekend. Album en rest van tour word gegokt. Misschien afsluiter zaterdag?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken