Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kans is toch wel aanwezig dat ik hierheen ga, voor drie dagen. Ik ga er vanuit dat het gewoon 1 podium is, plus wat een en drinktentjes? Ik duik toch ook wel graag de nacht in, wordt er iets georganiseerd buiten het festival waar nog een soort georganiseerde afters zijn?
Kans is toch wel aanwezig dat ik hierheen ga, voor drie dagen. Ik ga er vanuit dat het gewoon 1 podium is, plus wat een en drinktentjes? Ik duik toch ook wel graag de nacht in, wordt er iets georganiseerd buiten het festival waar nog een soort georganiseerde afters zijn?
In 2023 was het een podium van formaat + een klein podium nauwelijks groter dan die op de gemiddelde dorpskermis. Met minimale aankleding en weinig ruimte voor publiek. Daar hebben we ook maar 1 x op zondag een poging gewaagd bij Novastar. Klonk mooi, maar niks van gezien omdat het daar behoorlijk druk was. AL is dat zien niet zo belangrijk bij die muziek.
Of er iets georganiseerd wordt in de late uurtjes weet ik niet . Als de zaterdagnamen nog tof zijn overwegen mijn vriendin en ik een weekend Antwerpen met 2 of 3 dagenkaarten i.p.v. werchter. Een afterparty zou zeker welkom zijn dan haha.
Jaaaa, maar een bekendmaking is geen dagen werk lijkt me. Het is gewoon stil, en dat mag snel veranderen ! Ik doel op deze of volgende week, dat zou een mooie start zijn van 2024
Jaaaa, maar een bekendmaking is geen dagen werk lijkt me. Het is gewoon stil, en dat mag snel veranderen ! Ik doel op deze of volgende week, dat zou een mooie start zijn van 2024
Dat begrijp ik, maar het lijkt me sterk dat iedereen bij 0 begint in het nieuwe jaar
Wel of niet; ik ben gewoon erg erg erg benieuwd naar het eerstvolgende noemenswaardige nieuws hier
Ah, blijkbaar is er een reactie verwijderd. Iemand zei dat Interpol, Mogwai en K's Choice op zaterdag stonden volgens een advertentie, alsof het een of andere leak was.
Ah, blijkbaar is er een reactie verwijderd. Iemand zei dat Interpol, Mogwai en K's Choice op zaterdag stonden volgens een advertentie, alsof het een of andere leak was.
Heb op Instagram paar weken terug gevraagd wanneer we nieuwe namen kunnen verwachten, heb net antwoord gekregen ‘zéér binnenkort ’
Vermoed dus vandaag of volgende week eindelijk nieuwe namen
Heb op Instagram paar weken terug gevraagd wanneer we nieuwe namen kunnen verwachten, heb net antwoord gekregen ‘zéér binnenkort ’
Vermoed dus vandaag of volgende week eindelijk nieuwe namen