Live is Live 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Kans is toch wel aanwezig dat ik hierheen ga, voor drie dagen. Ik ga er vanuit dat het gewoon 1 podium is, plus wat een en drinktentjes? Ik duik toch ook wel graag de nacht in, wordt er iets georganiseerd buiten het festival waar nog een soort georganiseerde afters zijn?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Kans is toch wel aanwezig dat ik hierheen ga, voor drie dagen. Ik ga er vanuit dat het gewoon 1 podium is, plus wat een en drinktentjes? Ik duik toch ook wel graag de nacht in, wordt er iets georganiseerd buiten het festival waar nog een soort georganiseerde afters zijn?
Goedemorgen MarkD

In 2023 was het een podium van formaat + een klein podium nauwelijks groter dan die op de gemiddelde dorpskermis. Met minimale aankleding en weinig ruimte voor publiek. Daar hebben we ook maar 1 x op zondag een poging gewaagd bij Novastar. Klonk mooi, maar niks van gezien omdat het daar behoorlijk druk was. AL is dat zien niet zo belangrijk bij die muziek.

Of er iets georganiseerd wordt in de late uurtjes weet ik niet . Als de zaterdagnamen nog tof zijn overwegen mijn vriendin en ik een weekend Antwerpen met 2 of 3 dagenkaarten i.p.v. werchter. Een afterparty zou zeker welkom zijn dan haha.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ja ben ook wel erg benieuwd eigenlijk. Zou het iets van Justice kunnen zijn oid?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Letterlijk iedereen uit het wereldje is gisteren pas terug beginnen werken ... Dus logisch dat het stil is.
Jaaaa, maar een bekendmaking is geen dagen werk lijkt me. Het is gewoon stil, en dat mag snel veranderen ;) ! Ik doel op deze of volgende week, dat zou een mooie start zijn van 2024
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Jaaaa, maar een bekendmaking is geen dagen werk lijkt me. Het is gewoon stil, en dat mag snel veranderen ;) ! Ik doel op deze of volgende week, dat zou een mooie start zijn van 2024
Zo simpel ligt dat allemaal niet. Meestal kruipt er weken tijd in een specifieke aankondiging.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Dat begrijp ik, maar het lijkt me sterk dat iedereen bij 0 begint in het nieuwe jaar
Wel of niet; ik ben gewoon erg erg erg benieuwd naar het eerstvolgende noemenswaardige nieuws hier :D
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Ah, blijkbaar is er een reactie verwijderd. Iemand zei dat Interpol, Mogwai en K's Choice op zaterdag stonden volgens een advertentie, alsof het een of andere leak was.
Ah, ja die heeft dan niet helemaal goed gekeken inderaad :).
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Geen Massive Attack als headliner van live is live op zaterdag, de lokerse feesten hebben deze band exclusief geboekt op 10 augustus.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Geen Massive Attack als headliner van live is live op zaterdag, de lokerse feesten hebben deze band exclusief geboekt op 10 augustus.
Inderdaad, helaas!

wat schiet er nog over, er is zoveel concurrentie. Het zou toch wel heel fijn zijn om in Januari nog een naam te hebben
 

jarne

Support act
14 feb 2013
969
291
Heb op Instagram paar weken terug gevraagd wanneer we nieuwe namen kunnen verwachten, heb net antwoord gekregen ‘zéér binnenkort ;)
Vermoed dus vandaag of volgende week eindelijk nieuwe namen
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske en nathanvdk

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Heb op Instagram paar weken terug gevraagd wanneer we nieuwe namen kunnen verwachten, heb net antwoord gekregen ‘zéér binnenkort ;)
Vermoed dus vandaag of volgende week eindelijk nieuwe namen
Nutini als derde headliner, zoals op BKS?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken