Live is Live 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Ze willen graag BKS zijn, maar zijn meer TW Classic. Mooie samenvatting. Ik ga die vrijdag toch gaan denk ik. Ben Howard, Tamino, The National op 15min fietsen is te mooi om te laten liggen.
Als je BKS wil zijn dan ga je niet met een golden circle werken.
Het programma voelt tot dusverre inderdaad meer als een mix van TW Classic met wat BKS. Maar als er straks weer een 80's revival-naam als derde headliner bijkomt heeft het echt niets meer te maken met BKS. Zelfs niet als een deel van de food lineup gedeeld wordt.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
429
421
Ik ben nu na een toch overwegend tegenvallende werchter dropping wel erg benieuwd naar de zaterdagnamen.

Is er iets bekend over wanneer er nieuwe namen komen?

Misschien een weekendje Antwerpen met 2-3dagen LiveisLive ipv Werchter...
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Even goed krijg je daar terug een dagje rond een naam iets minder approved door hier…
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.429
661
Qua minder interessante headliners valt ook Oscar & The Wolf niet uit te sluiten. Of Editors, wat het wachten kan verklaren.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
429
421
De Pet Shop Boys leken mij een binnenkopper als derde headliner, met nog geen Belgische datum. Maar die staan die zaterdag al in Hannover.
Dat zou tof geweest zijn ja.

Ik ben toch wel erg benieuwd naar de zaterdag. Zondag wil ik sowieso gaan.

Enig idee of er iets bekend is van de volgende namendropping?
Werchter vandaag geweest, pukkelpop moet nog komen. Zou er nog ruimte zijn voor LiveisLive deze week??
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
Werden Queens of the Stone Age hier al vermeld als mogelijke zaterdag headliner?
Weet niet of ze 2 dagen na mekaar spelen maar de dag nadien staan ze op Hellfest.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Werden Queens of the Stone Age hier al vermeld als mogelijke zaterdag headliner?
Weet niet of ze 2 dagen na mekaar spelen maar de dag nadien staan ze op Hellfest.
Pukkelpop, daar gaan we allemaal vanuit. Is ook echt een band in de schoot van live nation.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
484
371
Zouden die gewoon niet een headliner delen met BKS nog? Daar is er ook zo’n onbekende headliner die ze nog moeten aankondigen.

Plus, beiden door FKP Scorpio gemanaged…
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
429
421
Ik zie London Grammar ook Live is Live headlinen. Mits ze de oversteek maken na hun eerste festivalaankondiging in the UK.
Zeer welkom wat mij betreft
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken