Graspop Metal Meeting 2024

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
59
96
Van mij mag de line-up wel even gemixt worden om het wat gelijk te trekken. De donderdag is vrij karig voor mij, maar het kan ook zo >>>

JUDAS PRIEST - BMTH
Alice Cooper - Electric Callboy - Heart

A7X - DEEP PURPLE
Bruce Dickinson - Megadeth - Architects
Mr Bungle

TOOL - AVANTASIA
Machine Head - Corey Taylor - Body Count
Kamelot -

SCORPIONS - FFDP
Limp Bizkit - Pendulum - Turnstile
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
TOOL - MACHINE HEAD
Architects - Emperor - Turnstile - Mr. Bungle
Biohazard - Fear Factory - Textures - Brutus - All Them Witches - Crosses - Dying Fetus
HEALTH - High On Fire - Wargasm - Suffocation

Zou een perfecte dag zijn, maar ook weer niet met al die clashes en heen en weer rennen 😅.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
TOOL - MACHINE HEAD
Architects - Emperor - Turnstile - Mr. Bungle
Biohazard - Fear Factory - Textures - Brutus - All Them Witches - Crosses - Dying Fetus
HEALTH - High On Fire - Wargasm - Suffocation

Zou een perfecte dag zijn, maar ook weer niet met al die clashes en heen en weer rennen 😅.
Voor 309 euro kan je ze allemaal zien :ROFLMAO:
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Overweeg dit zeker. Al ben ik dan nog een fortuin kwijt voor het overnachten, want 4 nachten in een tent trek ik niet meer 🙈.
Ik heb dit jaar eens een plekje op de Camping Inferno gereserveerd. Benieuwd of dat wat is. Qua kosten weegt het voor mij in elk geval alleszins op tegen het gedoe van het moeten zeulen met tentartikelen etc. + de veel kortere wachtrijen en gratis douchen etc. Dat reizen van en naar het festivalterrein vanaf een festivalpark vond ik ook niet alles. Daarbij komt ook nog eens dat de pendelbus niet altijd ging en dat de prijs sinds dit jaar zo ongeveer verdubbeld is. Met ook nog een vakantie in Spanje + Schotland de maand voor Graspop zijn de dubbeltjes wel een keer omgedraaid.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Ik heb dit jaar eens een plekje op de Camping Inferno gereserveerd. Benieuwd of dat wat is. Qua kosten weegt het voor mij in elk geval alleszins op tegen het gedoe van het moeten zeulen met tentartikelen etc. + de veel kortere wachtrijen en gratis douchen etc. Dat reizen van en naar het festivalterrein vanaf een festivalpark vond ik ook niet alles. Daarbij komt ook nog eens dat de pendelbus niet altijd ging en dat de prijs sinds dit jaar zo ongeveer verdubbeld is. Met ook nog een vakantie in Spanje + Schotland de maand voor Graspop zijn de dubbeltjes wel een keer omgedraaid.
Hier ook voor het eerst Inferno.. ben benieuwd
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Piebe71

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
376
534
Ha, leuk om te lezen. Ik ging de afgelopen jaren naar camping Inferno en heb dit jaar voor het eerst een metalpark gereserveerd (Center Parcs, hotelletje voor 2).
Ik ben enorm positief over Inferno. Kan er enkel goeds over zeggen. Het enige wat misschien mist, is een mogelijkheid om 's avonds iets te eten op de camping (naast ontbijt/de standjes die net tegenover Inferno staan iedere ochtend met heerlijk fruit/croque monsieurs/ontbijt/ ...).
De parking is erg vlot te bereiken & handig dat je deze (zonder bij te betalen) wél af mag rijden. De tocht van je tent tot het terrein duurt amper een 10-15 minuutjes en de accommodaties zijn zeker in orde.
Kon me ook altijd vlot douchen. Er was wel een kleine rij tijdens de voormiddagen, maar zeker niet zo lang i.v.m. de Boneyard.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.985
2.025
Ha, leuk om te lezen. Ik ging de afgelopen jaren naar camping Inferno en heb dit jaar voor het eerst een metalpark gereserveerd (Center Parcs, hotelletje voor 2).
Ik ben enorm positief over Inferno. Kan er enkel goeds over zeggen. Het enige wat misschien mist, is een mogelijkheid om 's avonds iets te eten op de camping (naast ontbijt/de standjes die net tegenover Inferno staan iedere ochtend met heerlijk fruit/croque monsieurs/ontbijt/ ...).
De parking is erg vlot te bereiken & handig dat je deze (zonder bij te betalen) wél af mag rijden. De tocht van je tent tot het terrein duurt amper een 10-15 minuutjes en de accommodaties zijn zeker in orde.
Kon me ook altijd vlot douchen. Er was wel een kleine rij tijdens de voormiddagen, maar zeker niet zo lang i.v.m. de Boneyard.
Hier ook een Inferno maagd.
Leuk om te lezen, dit bericht.
 

Tomr279

Nieuw lid
10 sep 2021
2
0
Ha, leuk om te lezen. Ik ging de afgelopen jaren naar camping Inferno en heb dit jaar voor het eerst een metalpark gereserveerd (Center Parcs, hotelletje voor 2).
Ik ben enorm positief over Inferno. Kan er enkel goeds over zeggen. Het enige wat misschien mist, is een mogelijkheid om 's avonds iets te eten op de camping (naast ontbijt/de standjes die net tegenover Inferno staan iedere ochtend met heerlijk fruit/croque monsieurs/ontbijt/ ...).
De parking is erg vlot te bereiken & handig dat je deze (zonder bij te betalen) wél af mag rijden. De tocht van je tent tot het terrein duurt amper een 10-15 minuutjes en de accommodaties zijn zeker in orde.
Kon me ook altijd vlot douchen. Er was wel een kleine rij tijdens de voormiddagen, maar zeker niet zo lang i.v.m. de Boneyard.
Is het ver van de parking tot aan de camping bij Inferno?
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
376
534
Valt erg goed mee. De parking ligt naast de camping. Je wordt wel verplicht om een klein omweggetje te maken naar de ingang (niet iedereen kan uiteraard gewoon zijwaarts de camping binnen), maar het is denk ik niet eens 500 meter stappen voor je aan je tent bent.
Ook dat hangt uiteraard af van je type accommodatie, waar je auto geparkeerd staat, enzovoort. Je bent alleszins nooit lang aan het sjouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tomr279 en Joe

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.867
Valt erg goed mee. De parking ligt naast de camping. Je wordt wel verplicht om een klein omweggetje te maken naar de ingang (niet iedereen kan uiteraard gewoon zijwaarts de camping binnen), maar het is denk ik niet eens 500 meter stappen voor je aan je tent bent.
Ook dat hangt uiteraard af van je type accommodatie, waar je auto geparkeerd staat, enzovoort. Je bent alleszins nooit lang aan het sjouwen.
Volgens mij was gratis op en afrijden vorig jaar verleden tijd? Dacht ik toen gelezen te hebben. En was volgens mij ook aardig wat over te doen in dit topic dacht ik.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.867
Na vorig jaar 1 nacht Boneyard, dit jaar combi Boneyard. Nochtans een slechte nacht gehad toen, maar deze keer een betere matras mee en wat meer spullen in een bolderkar. Benieuwd hoe mijn 33 jaar enkele nachten camping trekt, want ik kampeer praktisch nooit, mr soit het is voor de goede zaak 🤘
Misschien investeren in een paar goede oordoppen?
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
266
450
Hoe zit dat met zo'n huurtentje op inferno? Is die gereserveerd of kies je die ter plaatse zelf uit?

Ook eerste keer inferno voor mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken