Graspop Metal Meeting 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Kerry zou toch wel een fijne toevoeging zijn hoor. SLAYEEEEERRRRRRRR!!!!!
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: JamesBourbon en Piebe71

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
214
294
Deze keer proberen we onze tenten op te stellen aan een duidelijk herkenningspunt. Hebben jullie toevallig een vlag hangen die van ver te zien is, anders komen we gezellig buurman uithangen (y)
Na een jaar een uur lang in de regen naar m'n tent te moeten zoeken heb ik toch enkele dingen verbeterd qua tent vinden:
* Maak 's morgens voor je naar de wei vertrekt al een goede map van waar je staat. Kijk niet naar de saaie tenten rondom je maar probeer twee referentie punten (1 verticaal, 1 horizontaal) te nemen zodat je een grid kan vormen. Helpt je zoekterrein te verkleinen.
* Let vooral op een heel grote / opvallende tent in de buurt van die van jou. Deze ga je veel makkelijker vinden en dan weet je dat je max 10-20m nog moet.
* Als je een 12 in een dozijn tent hebt (denk quechua), hang er dan iets duidelijk aan aan de buitenzijde (vlag is slim, maar zakdoek kan zeker ook). Helpt ook als hulp voor andere om te beseffen dat het hun tent niet is ;)
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Davidov90 en Reislustig

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.405
2.940
Na een jaar een uur lang in de regen naar m'n tent te moeten zoeken heb ik toch enkele dingen verbeterd qua tent vinden:
* Maak 's morgens voor je naar de wei vertrekt al een goede map van waar je staat. Kijk niet naar de saaie tenten rondom je maar probeer twee referentie punten (1 verticaal, 1 horizontaal) te nemen zodat je een grid kan vormen. Helpt je zoekterrein te verkleinen.
* Let vooral op een heel grote / opvallende tent in de buurt van die van jou. Deze ga je veel makkelijker vinden en dan weet je dat je max 10-20m nog moet.
* Als je een 12 in een dozijn tent hebt (denk quechua), hang er dan iets duidelijk aan aan de buitenzijde (vlag is slim, maar zakdoek kan zeker ook). Helpt ook als hulp voor andere om te beseffen dat het hun tent niet is ;)
Lampjes op Solar energie vond ik ook een fijn herkenningspunt. In 2022 had ik knipperende bloemetjes🤣🤣 Niet erg metal, maar het viel wel op.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Joslittel en Jimmeh07

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Wil je er ook bij? ;)
Ik speel altijd de zwarte als ik ga zwemmen. En dan spring ik in dat water als of ik morph in de zwarte. Mastodon! Wat overgins ook een band is die al op Graspop stond. En zo is de cirkel weer rond.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
Na een jaar een uur lang in de regen naar m'n tent te moeten zoeken heb ik toch enkele dingen verbeterd qua tent vinden:
* Maak 's morgens voor je naar de wei vertrekt al een goede map van waar je staat. Kijk niet naar de saaie tenten rondom je maar probeer twee referentie punten (1 verticaal, 1 horizontaal) te nemen zodat je een grid kan vormen. Helpt je zoekterrein te verkleinen.
* Let vooral op een heel grote / opvallende tent in de buurt van die van jou. Deze ga je veel makkelijker vinden en dan weet je dat je max 10-20m nog moet.
* Als je een 12 in een dozijn tent hebt (denk quechua), hang er dan iets duidelijk aan aan de buitenzijde (vlag is slim, maar zakdoek kan zeker ook). Helpt ook als hulp voor andere om te beseffen dat het hun tent niet is ;)
Zo’n kruispeiling is ook handig als je bier gaat halen en je vrienden terug wilt vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Joe

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.211
7.467
Nieuwe single van Erra, gaat dat zien. Gaan zeker zorgen voor een fijne energieke start van het festival, gezien ze heel laag staan op donderdag
toch naar mijn idee wel de meest gehypde kleine metalcore band op de line up, veel positieve dingen over gehoord
over 2 maanden komen ze met hun nieuwe album
moet er overigens wel bij zeggen dat ik dit niet hun sterkste nummer/single vind maar goed.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.211
7.467
Architects heeft vorige maand een nieuwe single uitgebracht, ik post hiervan de lyric video want het gaat me bij dit nummer vooral om de lyrics
Dit nummer is een soort van 'fuck you' naar de fans die aan het klagen waren dat hun nieuwe album niet hard genoeg was
Vond dit wel een creatieve en leuke response van de band
Ook gewoon een heerlijk nummer trouwens
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Nieuwe single van Erra, gaat dat zien. Gaan zeker zorgen voor een fijne energieke start van het festival, gezien ze heel laag staan op donderdag
toch naar mijn idee wel de meest gehypde kleine metalcore band op de line up, veel positieve dingen over gehoord
over 2 maanden komen ze met hun nieuwe album
moet er overigens wel bij zeggen dat ik dit niet hun sterkste nummer/single vind maar goed.
Dank voor het delen! Zal deze band nog maar een beetje extra liefde geven met inluisteren. De paar keer dat ze voorbij kwamen maakte het nog niet echt indruk en leek het me een beetje 13 in een dozijn moderne metalcore band.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.211
7.467
Borknagar (vrijdag) zou ik een kans geven @Loek123 , progressive black metal maar de laatste platen zijn allemaal vrij toegankelijk. De black metal is er wel een beetje uit eigenlijk, en je hoort ook wat Deep Purple invloeden terug. 'Up North' raad ik aan.
Karnivool (zondag) zou ook kunnen verrassen. Zij hebben ook wel wat alternative metal nummers met een prog randje die ze spelen zoals 'Themata'.
Dank nog voor deze tip, hoe meer ik luister naar Borknagar hoe meer ik ze wil zien. Die afwisseling tussen rustige prog en die harde black metal achtige stukken is echt top.
Karnivool pakt me wat minder, aangezien die afwisseling daar wat ontbreekt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken