Pinkpop 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.459
Skindred: System of A Down meets the Prodigy! Cool en klinkt goed!
Ik raad je aan om eens een liveshow te bekijken op youtube, die zanger is een echte showman. live nog veel vermakelijker dan op album
als je daar naar toe gaat ga je er absoluut geen spijt van krijgen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik raad je aan om eens een liveshow te bekijken op youtube, die zanger is een echte showman. live nog veel vermakelijker dan op album
als je daar naar toe gaat ga je er absoluut geen spijt van krijgen :)
Thanks ga ik zeker doen. Zo ook Idles leren kennen op Pinkpop .
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Leuke oprecht spontane meid. Muzikaal niet mijn ding, maar zou het live wel checken als ik toch met mijn gastenbandje rondloop op Megaland.
Idem, weinig mis mee. Zeker als je het in perspectief plaatst bij veel van de drek die ze uit Australie, VS en andere uithoeken halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Nog 1 grote naam de vrijdag en wat opvulling voor de rest is wat we nog kunnen verwacht volgens mij. Toch?

mmh mijn gevoel zegt dat juist vrijdag bovenin wel vol zit met Maneskin, Keane, Avril Lavigne, Royal Blood en toch ook Acda en de Munnik.
Zondag hetzelfde, maar de zaterdag vind ik het gat van Calvin en Nothing but thieves naar Anouk wel heel erg groot....Zeker aangezien Calvin Harris voor mijn gevoel al de kleinere headliner is?
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
736
960
Ik deel je gevoel, maar ging voor mijn assumptie puur af op de lettergrootte van de post. Ik hoop nog elke dag op 1 à 2 extra nice to have’s en dan is het zijn geld al zeker waard geweest. Tot nog toe hebben mijn vriendin en ik het ons nog niet beklaagd dat we combi en glampink doen; zo zie je maar, smaken en kleuren … 😉
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
da's het punt, ik vind het niet zomaar "best aardig"
imo is het een typische Pinkpop lineup tot nu
Dat is positief bedoeld toch? Denk er namelijk hetzelfde over. Heb net de pinkpop Spotify lijst doorgelopen. Die is ook bijgewerkt. Zit veel typisch Pinkpop tussen idd. Erg divers. Bevalt me wel. Ik zie ook dat er veel artiesten samenwerken en op deze editie van Pinkpop staan, zowel nationaal als internationaal. Dit zou best wel eens een interessante editie kunnen worden en voor iedereen wat wils.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Dat is positief bedoeld toch? Denk er namelijk hetzelfde over. Heb net de pinkpop Spotify lijst doorgelopen. Die is ook bijgewerkt. Zit veel typisch Pinkpop tussen idd. Erg divers. Bevalt me wel. Ik zie ook dat er veel artiesten samenwerken en op deze editie van Pinkpop staan, zowel nationaal als internationaal. Dit zou best wel eens een interessante editie kunnen worden en voor iedereen wat wils.
Die samenwerkingen daar zeg je inderdaad wat leuks…

Zaterdag : Anouk & Douwe Bob
Zondag : Sam Smith & Ed Sheeran

Om er een paar te noemen…
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
367
300
Vrijdag: Maneskin + Tom Morello
Vrijdag: Babymetal + Tom Morello
Oftewel, kunnen we nog hopen dat Tom Morello vrijdag aansluit? Al dan niet als surprise
 

Remco

Playlistbediener
15 apr 2015
27
19
Toch even een kleine lans breken voor Keane en hun positie op de vrijdag. Wie zou er hoger moeten staan? Ze hebben net zo goed hits als Avril Lavigne, en een fors betere livereputatie. De AFAS was binnen een paar seconden uitverkocht en op basis van vraag hadden ze ook met gemak de Ziggo Dome kunnen doen. Sure, deze tour is een makkelijke nostalgie cash-in, maar het is ook niet alsof een Avril nog zoveel relevante hits heeft...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken