Volgens mij wordt er ook iets meer van gemaakt dan het is. Op basis van je persoonlijke smaak kun je sowieso al heel wat bands beluisteren. Dan is er dus al heel wat uitgefilterd lijkt me. De must sees haalt iedereen er sowieso al wel tussenuit. In het slechtste geval rollen er wat clashes uit bij het bekendmaken van de timetable.
Dan zul je dus wat keuzes moeten maken. Maar het hele leven bestaat uit keuzes maken. En mocht je daardoor wat bands deels of helemaal mislopen. Dat is nou eenmaal zo. De meeste bands zullen echter nog wel weer eens terugkomen. Alleen bij de echte oudjes moet je dan misschien afvragen of ze nog weer terugkomen.
Al met al zijn het toch allemaal geen wereldschokkende zaken waar men zich nu zo verschrikkelijk druk om maakt. Als je in de wachtkamer van een ziekenhuis zit dan wordt dit allemaal extra duidelijk. ( Niks ernstigs overigens ) Bijkomend voordeel van zoveel mogelijk inluisteren is dat je op die manier juist nog meer bands ontdekt. Als dat je drijfveer is. Mijn eigen keuzes liggen op voorhand al redelijk vast. Wat we dan eventueel aan extra bands nog zien is alleen maar mooi meegenomen. Dus gewoon er weer een geweldig weekend van maken. Hopen op prachtig weer en een hoop gezelligheid