En dan te bedenken dat die samen stonden met Iron Maiden
Ikzelf heb gekozen voor Iron Maiden, maar blijkbaar was er veel volk dat Iron Maiden al keihard beu was gezien en koos voor ST
Was dat toen de marquee half op instorten stond? Ik herinner me dat toen Decapitated een halve set heeft gespeeld toen er probemen onstonden met de marquee, en dat de band toen in de late avond nog een volledige inhaalset daar heeft gedaan. Maar Fleddy stond toen toch oorspronkelijk in de Metal Dome al gepland? Of u bedoelt dat toen al de Decapitated fans naar Fleddy die op het zelfde moment speelde, zijn komen kijken? Ik herinner me wel nog in 2018 toen ze de Jupiler stage deden. Ik had toen juist een bepaalde band gezien en twijfelde tussen Iced Earth en Fleddy. Wou toch stukje Fleddy doen. Tot ik op dat veld kwam. Nog nooit zo'n bomvol veld gezien. Ben dan toch maar naar Iced Earth gegaan. Dat was nog voordat Jon mee het Capitol bestormde. Wat Fleddy betreft: die heb ik gelukkig al op veel andere plekken aan het werk gezien. Minstens 1 keer per jaar sinds 2016