Pinkpop 2024

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Dat je een nummer (her)kent wilt niet meteen zeggen dat je het ook een leuk nummer vind.
Correct en tevens juist. Dat ik het leuke setlists vond was gebaseerd op liedjes die ik leuk vond, ongeachte eventuele herkenning.

Moet t tegenwoordig een vereiste zijn dat je alles maar mee moet kunnen zingen?
Nope. Ik zing zelden iets mee, wat geenzins symbool staat voor de mate waarin ik me vermaak.
Met uw goedkeur vind ik sommige liedjes leuker dan andere liedjes en vind ik daardoor de ene act leuker dan de ander.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Klopt helemaal! Als dusdanig eens mijn oefening aangepast en dan nog wint Avril met hetzelfde verschil 🤭

Keane (5)
Bend and Break
Spiralling
Nothing in my Way
Is it any Wonder?
Somewhere Only We Know


Avril Lavigne (6)
What The Hell
Complicated
I’m a Mess
Girlfriend
Love it when you hate me
Sk8er boi
 

Vusjke88

Playlistbediener
31 jan 2024
10
4
Ik vind ze beide tof en een soort van nostalgie. Mijn grootste zorg is hoe ik van de ene vooraan bij de ander vooraan kom (afgegaan op de affiche) ;-)
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
Dat je een nummer (her)kent wilt niet meteen zeggen dat je het ook een leuk nummer vind.
Correct en tevens juist. Dat ik het leuke setlists vond was gebaseerd op liedjes die ik leuk vond, ongeachte eventuele herkenning.

Moet t tegenwoordig een vereiste zijn dat je alles maar mee moet kunnen zingen?
Nope. Ik zing zelden iets mee, wat geenzins symbool staat voor de mate waarin ik me vermaak.
Met uw goedkeur vind ik sommige liedjes leuker dan andere liedjes en vind ik daardoor de ene act leuker dan de ander.
Je hebt mijn goedkeuring niet nodig hoor. Was meer een globale vraag.
Het lijkt soms op sommige plekken of men het dansen is verleerd en alleen maar wil kunnen meezingen met popliedjes en hartjes maken.
Was vorig jaar naar Ibiza geweest. Dacht leuk een avondje naar Dimitri Vegas & Like Mike in de Ushuaia. Maar bijna iedereen stond stil.
En waren alleen maar aan het wachten op de DJ die zei doe dit of doe dat. Spring nu of zing dit.
Paar dagen later was gelukkig Amelie Lens in de Circo Loco en daar ging t wel gewoon goed los.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Ik vind ze beide tof en een soort van nostalgie. Mijn grootste zorg is hoe ik van de ene vooraan bij de ander vooraan kom (afgegaan op de affiche) ;-)
Zeer waarschijnlijk houdt dat dan in dat je voortijdig moet vertrekken uit het ene voorvak om op tijd aan te sluiten bij het andere voorvak.
Onderweg krijg je wel nog het restant van het andere podium mee. ;)
...of je moet voor slechts een paar honderd euro extra Wilhelmina tickets kopen.
 
  • Haha
Waarderingen: Landgraver

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Van Keane ken ik vrijwel alles :)

Ik vind een set vaak wel leuker overigens als ik de muziek al een beetje ken, maar dit hangt wel af van het genre.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Maria

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Potverdriedubbeltjes.... doet mijn hiphophartje toch een traantje laten... Nas op Lowlands! Wat had ik die graag op Pinkpop willen zien.... Misschien niet de juiste combi ik geef het toe, maar toch :cry:
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Wel pijnlijk hoe Pinkpop het aflegt tegen andere festivals hoor. Nu de namen binnensijpen bij de rest wordt pas duidelijk hoe extreem mager het is.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Ik denk dat iedereen die overtuigd een ticket voor Pinkpop koopt helemaal niks heeft met de line-ups van o.a. Lowlands, Pukkelpop, DTRH en BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Wel pijnlijk hoe Pinkpop het aflegt tegen andere festivals hoor. Nu de namen binnensijpen bij de rest wordt pas duidelijk hoe extreem mager het is.
Ik vind de line-up voor PP2024 verder helemaal prima hoor. Wat is eerder al zei. Heel gevarieerd, voor iedereen wat wils. En bovendien best wat artiesten die ergens een samenwerking hebben...
Ik denk ook niet dat Pinkpop wat dat betreft het festival is voor de echt grote hiphop namen (legendes). Is denk ik meer wat voor LL. Daarentegen komt de Jeugd van Tegenwoordig wel. En da's toch wel een grote naam. Ben benieuwd wat er verder nog in het vat zit... we zullen het (Medio) maart weten denk ik
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Ik denk dat iedereen die overtuigd een ticket voor Pinkpop koopt helemaal niks heeft met de line-ups van o.a. Lowlands, Pukkelpop, DTRH en BKS.
Daar twijfel ik zeer aan. Er zullen tig mensen gewoon naar Pinkpop gaan als gewoonte. Die kennen uiteraard het gros niet van de namen van BKS en Lowlands, maar zet daar de helft eens van op Pinkpop (namen als University, Spiritbox) en het zou prima werken voor veel mensen.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
Ik denk dat iedereen die overtuigd een ticket voor Pinkpop koopt helemaal niks heeft met de line-ups van o.a. Lowlands, Pukkelpop, DTRH en BKS.
Niet helemaal waar. Ik ga elk jaar naar Lowlands en naar Pinkpop. Met soms een uitstapje naar Rock Werchter of DTRH.
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Daar twijfel ik zeer aan. Er zullen tig mensen gewoon naar Pinkpop gaan als gewoonte. Die kennen uiteraard het gros niet van de namen van BKS en Lowlands, maar zet daar de helft eens van op Pinkpop (namen als University, Spiritbox) en het zou prima werken voor veel mensen.
Nee hoor. Dat worden weer lege tenten of een leeg veld bij Stage 4. Voor de huidige Pinkpop liefhebbers zit er weinig interessants tussen. De Pinkpop 'gewoonte' bezoekers zijn er niet zo gek veel.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
945
449
Wel pijnlijk hoe Pinkpop het aflegt tegen andere festivals hoor. Nu de namen binnensijpen bij de rest wordt pas duidelijk hoe extreem mager het is.
Tsja het is zeker geen geweldige line-up dit jaar maar als ik dan zie dat Goldband headliner is op LL dan moet ik toch hard lachen.Maar ja daar zullen wel de tickets weer zo uitverkocht zijn.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.247
4.523
Tsja het is zeker geen geweldige line-up dit jaar maar als ik dan zie dat Goldband headliner is op LL dan moet ik toch hard lachen.Maar ja daar zullen wel de tickets weer zo uitverkocht zijn.
Dat is wel makkelijk he, Goldband is inderdaad een lachertje als headliner, maar de rest is gewoon ijzersterk.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0, Davidd en elo

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Nee hoor. Dat worden weer lege tenten of een leeg veld bij Stage 4. Voor de huidige Pinkpop liefhebbers zit er weinig interessants tussen. De Pinkpop 'gewoonte' bezoekers zijn er niet zo gek veel.
Tent is altijd leeg zowat, t maakt weinig uit wat je de meesten voorschoteld. Of er nu een of andere TikTok act op Noord staat of Bob Vylan; t maakt niks.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Tent is altijd leeg zowat, t maakt weinig uit wat je de meesten voorschoteld. Of er nu een of andere TikTok act op Noord staat of Bob Vylan; t maakt niks.
Precies. Ik zou ook liever vrijwel alle gitaarbands van Lowlands in de tent op Pinkpop zien, maar helaas pindakaas.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.247
4.523
Dat valt toch wel mee. Of er staan allemaal persoonlijke favorieten van je?
Ik vind de lijst verder behoorlijk sterk hoor, persoonlijke favoriet is The Smile wel ja, maar denk dat deze line up flink wat positiever ontvangen wordt dan die van Pinkpop bijvoorbeeld. Om van de enige objectieve graadmeter, die we zaterdag gaan meemaken, maar te zwijgen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Wat eeen weeek…Pinkpop namen, North Sea Jazz namen , BKS namen , Jera on Air namen, Pukkelpop namen, SZiget naam, Lowlands namen , Adèle met een show…. Is dit een record ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken