Rammstein

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
En Oostende ligt echt wel een pak minder eenvoudig dan Brussel.
Dat is ook hetgeen mij tegenhoudt. Sowieso drukke dagen dan. En dan nog is over en weer naar daar…
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
staat daar als general standing ook veel te ver naar achter imo in oostende

feuerzone is daar wel de moeite denk ik
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
537
734
staat daar als general standing ook veel te ver naar achter imo in oostende

feuerzone is daar wel de moeite denk ik
Exact wat ik ging zeggen. Wij waren in KBS initieel teleurgesteld met zitplekken, maar uiteindelijk was de zichtbaarheid echt top. Zou ik meteen opnieuw kopen.

Oostende lijkt mij niet de moeite als je pas later kan toekomen (als je de beelden op youtube bekijkt). Zelfs de zitplekken zijn al tamelijk veraf.
Misschien dat we proberen ergens Feuerzone kaarten te bemachtigen ofwel naar Duitsland trekken.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
Exact wat ik ging zeggen. Wij waren in KBS initieel teleurgesteld met zitplekken, maar uiteindelijk was de zichtbaarheid echt top. Zou ik meteen opnieuw kopen.

Oostende lijkt mij niet de moeite als je pas later kan toekomen (als je de beelden op youtube bekijkt). Zelfs de zitplekken zijn al tamelijk veraf.
Misschien dat we proberen ergens Feuerzone kaarten te bemachtigen ofwel naar Duitsland trekken.
klopt wij stonden toen tussen de 2 achterste torens in.
en fun night gehad maar wel niet echt tevreden van waar ik stond.
brussel zit of sta je dichter omdat het veld in de breedte is ipv lang & diep
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
rammstein:
2009🇧🇪✅
2010🇧🇪✅
2012🇧🇪✅
2013🇧🇪✅
2016🇧🇪✅
2017❎
2019🇧🇪✅
2022🇧🇪✅
2022🇺🇸✅ feuerzone
2023🇧🇪✅
2023🇧🇪✅
2024🇧🇪✅ feuerzone
2024🇩🇪✅ feuerzone
We zitten met een fan ;)
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
We zitten met een fan ;)
fan en vooral nu door emotie gedreven want eerlijk de show gaat weer hetzelfde zijn
was een van de bands die ik samen met mijn pa heb bezocht jaar na jaar.
en het is altijd speciaal om te gaan nu hij er niet meer is ofzo.

probleem is dus dat ik dat heb met zowel rammstein, de gallaghers & war on drugs.
kan het niet laten een tour te laten schieten... zoals in 2017 (en toen was hij er nog). zeer ambetant dat ik toen niet geweest ben. merk dat ik het niet kan laten schieten... drink er altijd eentje op hem
 
Laatst bewerkt:

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.281
een hartje omdat er geen gepast 'I feel you'-icoon is, maar die extra emotie zal inderdaad elke show wel speciaal maken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ik denk dat ik ze altijd heb gezien sinds 2001 als ze in België stonden.
Die eerste keer met Clawfinger in de Brabanthal was echt wel legendarisch. Ik was toen 15 jaar oud. 1997 deden ze de Vooruit zeker? Dan wou ons vader al gaan maar mocht niet van de mama, die vond dat nogal rare muziek. 😂

Soit bij mij dus gezien in 2001, 2002, 2004, 2005, 2009, 2010, 2012, 2013, 2016, 2017, 2019, 2022, 2023.

Maar ik wacht graag op nog is een andere show.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper en mattman

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
een hartje omdat er geen gepast 'I feel you'-icoon is, maar die extra emotie zal inderdaad elke show wel speciaal maken.
Er stond altijd iets op van muziek thuis, bezeten was hij.

heeft mij muzikaal opgevoegd, over alle genres heen en liefde voor concerten & festivals aangeleerd.
kleinschalig beginnen in de buurt optredens en stelselmatig meer mee geweest naar grotere dingen.

heeft bv ook zijn eigen uitvaart muziek gekozen, en de background muziek van de koffietafel bevoorbeeld.
Thinking of a place in de uitvaart in zijn geheel tijdens de uitvaart en ohne dich tijdens de koffietafel bv.

en dat maakt bepaalde nummers extra touching ofzo
 
  • Geweldig
Waarderingen: nikita

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Hier de tickets na 20 minuutjes ook binnen. Feuerzone was helaas al uitverkocht.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.281
Het belang van muzikale opvoeding is niet te onderschatten, muziekvoorkeur sijpelt vaak door in vriendengroepen en het invullen van je leven.
Daarnaast kan het een heel sterke band creëren, zoals je hier ook omschrijft, wat zoveel waard is.
Ik vind het hier op het forum ook prachtig om te zien dat er toch heel wat mensen op pad gaan (concerten of festivals) met een van hun ouders / met hun kind(eren). Dat maakt muziek zoveel meer!
Groot gelijk dat je weer gaat, en op jullie beiden klinkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en jaydee76

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
886
Hoe groot was de golden circle in Oostende eigenlijk?
Vergelijkbaar met de hekjescircel op Werchter?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
Het belang van muzikale opvoeding is niet te onderschatten, muziekvoorkeur sijpelt vaak door in vriendengroepen en het invullen van je leven.
Daarnaast kan het een heel sterke band creëren, zoals je hier ook omschrijft, wat zoveel waard is.
Ik vind het hier op het forum ook prachtig om te zien dat er toch heel wat mensen op pad gaan (concerten of festivals) met een van hun ouders / met hun kind(eren). Dat maakt muziek zoveel meer!
Groot gelijk dat je weer gaat, en op jullie beiden klinkt.
yes, en zeer blij dat al die zijn vinyl platen er nog zijn (of toch een groot stuk)
als kind dingen gehoord als Frank Zappa, M. jackson, Simple minds, Screwdriver, Sex Pistols, Slayer, Kate Bush, Scabs, Prince, Sabbath, Iron Maiden, AC/DC, GnR, stevie ray vaughn, cash, muddy waters, klassiek, ging echt alle kanten op bij mijn ouders.
Zeer dankbaar voor

en nu zijn al de platen bij mij.
 
  • Geweldig
Waarderingen: nikita

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
Hoe groot was de golden circle in Oostende eigenlijk?
Vergelijkbaar met de hekjescircel op Werchter?
ik vond dat redelijk groot 2 jaar geleden toen ik binnen de venue kwam, maar geen idee, zat er toen uiteindelijk niet in.
het kaartje zal redelijk accuraat zijn op de ticketmaster site
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Oostende nog steeds niet uitverkocht.
De redenen hierboven hebben er wel mee te maken, maar we zij nu een dag en een half in verkoop. De laatste 4 tours hebben nooit zo lang geduurd.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Ik heb even een vraagje. Is er iemand hier bekend met de omgeving Nijmegen en vooral Goffertpark? Is er ergens parkeergelegenheid als ik met de auto zou komen? Of is het beter om te voet of met de fiets te gaan vanuit het hotel?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
Ik heb even een vraagje. Is er iemand hier bekend met de omgeving Nijmegen en vooral Goffertpark? Is er ergens parkeergelegenheid als ik met de auto zou komen? Of is het beter om te voet of met de fiets te gaan vanuit het hotel?
Rondom het Goffertpark is parkeren vrijwel onmogelijk. Vorig jaar waren er diverse pendeldiensten vanaf het station en de parkeerplaatsen buiten het centrum. Ligt er vooral aan waar je hotel is.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Hadden vorig jaar een parkeer ticket gekocht via de officiële website, met zo'n pendelbus inderdaad naar het goffertpark. Zowel heen als terug was het prima geregeld en we reden zo weg na afloop.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Rondom het Goffertpark is parkeren vrijwel onmogelijk. Vorig jaar waren er diverse pendeldiensten vanaf het station en de parkeerplaatsen buiten het centrum. Ligt er vooral aan waar je hotel is.
Hotel ligt in het centrum, 45 - 50 minuten lopen van en naar het Goffertpark, met de fiets is 15 minuten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken